Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lurker ontmoet
Ben helemaal van slag..hoef alleen maar koffertje te pakken en geen meters maken bij de supermarkt e.d.quote:
Nu kunnen jullie er ook eens rustig bij zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag..hoef alleen maar koffertje te pakken en geen meters maken bij de supermarkt e.d.![]()
Wat we overigens met liefde doen.
Fijn dat er eens voor jullie wordt gezorgdquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag..hoef alleen maar koffertje te pakken en geen meters maken bij de supermarkt e.d.![]()
Wat we overigens met liefde doen.
Ja, waar zitten we eigenlijk? of heb ik niet opgelet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie er ook eens rustig bij zitten.
Dat moet goed komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat er eens voor jullie wordt gezorgdEn als de komende meet bevalt, hoop ik ook een keertje een meet bij jullie bij te wonen
Je hebt niet opgelet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, waar zitten we eigenlijk? of heb ik niet opgelet?
Beetje welquote:
Het is bar en boosquote:
Hoe kunnen we dat nou gemist hebbenquote:
Geen bar in de buurt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dat nou gemist hebben![]()
Zeker welquote:
quote:
Niks mis mee, wat mij betreft.quote:
prima wandelweerquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:55 schreef notturna het volgende:
Het word zondag aardig weer beetje bewolkt, acht graden en een windkracht 3. Mooi weer voor een februari dag.🌤
Goed gepland dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]met 1 dubbele flikflak zijn we vanaf het hotel bij de meetlocatie en er zit meer.
Mede dank zij Domni.quote:
Ik kijk al naar zondag uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mede dank zij Domni.
Zelfs voor mij te lopen..ik bedoel, er staat niet voor niets NL op de auto..Niet Lopen
Ik ergens ook, maar lig ook aan het zuurstof van dat ik het maar wat spannend vind allemaalquote:
Ben je zo overheen. Twee meets van 40+ meegemaakt en dit wordt weer ontzettend gezellig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ergens ook, maar lig ook aan het zuurstof van dat ik het maar wat spannend vind allemaalZo'n grote groep in 1x nieuw vind ik best eng
Ik snap dat je het spannend vindt. Vond ik ook wel bij de eerste meet en nu ook weer spannend, maar wel heel leuk om er nieuwe gezichten bij te zien. Maar al wandelend voelt het waarschijnlijk heel snel ontspannen aan en gaat het vast vanzelf.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ergens ook, maar lig ook aan het zuurstof van dat ik het maar wat spannend vind allemaalZo'n grote groep in 1x nieuw vind ik best eng
Gaat allemaal vanzelf, komt goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen Aoibheannquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op die meets was iedereen er na een paar sec. er al overheen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben je zo overheen. Twee meets van 40+ meegemaakt en dit wordt weer ontzettend gezellig.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben je zo overheen. Twee meets van 40+ meegemaakt en dit wordt weer ontzettend gezellig.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap dat je het spannend vindt. Vond ik ook wel bij de eerste meet en nu ook weer spannend, maar wel heel leuk om er nieuwe gezichten bij te zien. Maar al wandelend voelt het waarschijnlijk heel snel ontspannen aan en gaat het vast vanzelf.
Liefquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat allemaal vanzelf, komt goed
Maak je maar geen zorgen. Allemaal hele leuke mensen. Het wordt pas eng als we gaan zingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zingen kan ik normaal gesproken wel, maar tegenover een geheel nieuw publiek waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Allemaal hele leuke mensen. Het wordt pas eng als we gaan zingen.
Of niet, @:Prisha
Daar was niemand rouwig omquote:
no worries, ik hou mijn mond welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Allemaal hele leuke mensen. Het wordt pas eng als we gaan zingen.
Of niet, @:Prisha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |