Hmm, dan kan ik bij een eventuele volgende keer de mensen wat ruimer kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het leek er even op dat hij binnen wilde parkeren...
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, dan kan ik bij een eventuele volgende keer de mensen wat ruimer kwijt
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, dan kan ik bij een eventuele volgende keer de mensen wat ruimer kwijt
Ik heb nog nooit een lurker ontmoetquote:
Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lurker ontmoet
Ben helemaal van slag..hoef alleen maar koffertje te pakken en geen meters maken bij de supermarkt e.d.quote:
Nu kunnen jullie er ook eens rustig bij zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag..hoef alleen maar koffertje te pakken en geen meters maken bij de supermarkt e.d.![]()
Wat we overigens met liefde doen.
Fijn dat er eens voor jullie wordt gezorgdquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag..hoef alleen maar koffertje te pakken en geen meters maken bij de supermarkt e.d.![]()
Wat we overigens met liefde doen.
Ja, waar zitten we eigenlijk? of heb ik niet opgelet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie er ook eens rustig bij zitten.
Dat moet goed komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat er eens voor jullie wordt gezorgdEn als de komende meet bevalt, hoop ik ook een keertje een meet bij jullie bij te wonen
Je hebt niet opgelet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, waar zitten we eigenlijk? of heb ik niet opgelet?
Beetje welquote:
Het is bar en boosquote:
Hoe kunnen we dat nou gemist hebbenquote:
Geen bar in de buurt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dat nou gemist hebben![]()
Zeker welquote:
quote:
Niks mis mee, wat mij betreft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |