SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:
Iemand willen verbeteren om vervolgens zelf de mist in te gaanquote:
https://www.cdc.gov/coron(...)omicron-variant.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Iemand willen verbeteren om vervolgens zelf de mist in te gaan![]()
#zelfspot
Waarschijnlijk ook incelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Zet je niet weg, maar door je rare ontkenningen zie ik je als een bewust ongevaccineerde burger...een bob ofzo
Boeit me niet echtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.cdc.gov/coron(...)omicron-variant.html
succes ermee
Ik ben ook niet gevaccineerd, ben je dan een slecht mens?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Zet je niet weg, maar door je rare ontkenningen zie ik je als een bewust ongevaccineerde burger...een bob ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus ik ben toch juist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is omikron .. het komt uit het grieks, en de c bestaat niet in het (oud) grieks.
Inderdaad.. zoek het relevante topic op FoK! voor die discussie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gevaccineerd, ben je dan een slecht mens?
Laten we alstublieft die discussie hier niet gaan voeren.
Omnomcron!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is omikron .. het komt uit het grieks, en de c bestaat niet in het (oud) grieks.
quote:
Schaapquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:56 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
klopt zoals wappies dit al 2 jaar doen..aannames creeeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |