SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Best wel een luxe, als hij komt is het prima en zonder hem wordt Ajax ook wel kampioenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lees nu weer dat Tottenham consequent faalt in het halen van een vervanger.
Maar dan nog heb ik het idee dat ze van Bergwijn af willen. Zou voor het Nederlandse voetbal ook beter zijn als hij naar Ajax gaat. Want wat een middelmaat hebben we bij Oranje voorin lopen.![]()
niet zomaar denk ik, op alle 3 posities staat een beterequote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:tarado Zal toch gewoon in de basis terechtkomen mag ik aannemen? (Als hij wordt gehaald.)![]()
Oja Antony natuurlijk. In dat opzicht wel een gekke aankoop.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zomaar denk ik, op alle 3 posities staat een betere![]()
11 man is niet genoeg, je hebt minimaal een kern van 16 nodig zonder veel kwaliteit te verliezen, niet dat ik verwacht dat Ajax heel ver gaat komen in de CL maar Benfica is te pakken en dan sta je zomaar in de kwarfinale (dat is eigenlijk al ver voor Ajax), plus dat PSV het dit seizoen qua punten beter doet dan vorig seizoen dus in de competitie kan je eigenlijk geen punten meer laten liggen en dan heb je de beker ook nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja Antony natuurlijk. In dat opzicht wel een gekke aankoop.![]()
Waar blijft Mo.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Goed punt wel. Soms kan trouwens ook een kleine selectie in je voordeel zijn. (Geen morrende spelers.) Maar gezien het drukke programma van Ajax is een extra buitenspeler geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
11 man is niet genoeg, je hebt minimaal een kern van 16 nodig zonder veel kwaliteit te verliezen, niet dat ik verwacht dat Ajax heel ver gaat komen in de CL maar Benfica is te pakken en dan sta je zomaar in de kwarfinale (dat is eigenlijk al ver voor Ajax), plus dat PSV het dit seizoen qua punten beter doet dan vorig seizoen dus in de competitie kan je eigenlijk geen punten meer laten liggen en dan heb je de beker ook nog.![]()
Je ziet het aan Brobbey, 2 wedstrijden heel nuttig en nu heb je er weer een kleine 2 maanden niets aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed punt wel. Soms kan trouwens ook een kleine selectie in je voordeel zijn. (Geen morrende spelers.) Maar gezien het drukke programma van Ajax is een extra buitenspeler geen overbodige luxe.![]()
Als ik Freek mag geloven dan staat de jong ajax route open voor hem. Niet meteen naar 1.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
grote strik eromheenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gravenberch aan Madrid gelinkt?De tering.
![]()
Wonderlijk verhaal. Kans is kleiner dan 5 procent dat hij in het buitenland slaagt.quote:
Vind hem puur als speler al overschat maar als je dat dan ook nog combineert met een laconieke mentaliteit dan weet je het wel.![]()
100 miljoen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gravenberch aan Madrid gelinkt?De tering.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nee logischquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef manny het volgende:
[..]
Als ik Freek mag geloven dan staat de jong ajax route open voor hem. Niet meteen naar 1..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
is echt een groot talent, maar wel nog een talent, een club als Real komt veel te vroeg maar die gasten hebben geen geduld tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wonderlijk verhaal. Kans is kleiner dan 5 procent dat hij in het buitenland slaagt.
Vind hem puur als speler al overschat maar als je dat dan ook nog combineert met een laconieke mentaliteit dan weet je het wel.![]()
Bij Bergwijn krijg ik een beetje Boateng-gevoelens. (Kevin-Prince) Als je zijn goals op een rijtje zet dan denk je: Wat een wereldvoetballer. Dacht ik trouwens tegen Noorwegen ook.
Maar dan levert hij weer doodleuk 10 wedstrijden niet. Rendement moet gewoon omhoog.![]()
tja, lekker contractje van 5 jaar tekenen a 10 miljoen per jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
is echt een groot talent, maar wel nog een talent, een club als Real komt veel te vroeg maar die gasten hebben geen geduld tegenwoordig
je kunt nog zo lang wachten, maar moeilijk ga je het toch krijgen bij zo'n club
ook als hij dit seizoen de halve finale CL haalt en kampioen van Nederland wordt![]()
![]()
Is ook verder geen verwijt, zo werkt de markt nu eenmaal maar denk toch dat je om indruk bij Real te maken je minimaal een jaar moet uitblinken in Nederland en zover is hij dus nog niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tja, lekker contractje van 5 jaar tekenen a 10 miljoen per jaar
je kunt nog zo lang wachten, maar moeilijk ga je het toch krijgen bij zo'n club
ook als hij dit seizoen de halve finale CL haalt en kampioen van Nederland wordt
Verder is zijn scorend vermogen nog steeds onder de maat en dat is wel een dingetje als je naar top wil, want echt een verdedigende middenvelder is hij natuurlijk niet.![]()
Ik sla Ten Hag hoog aan en blijkbaar ziet hij er wel wat in. Dat is eigenlijk de enige reden om hem niet helemaal finaal af te branden want als je gewoon kijkt naar wat hij presteert zie ik er bar weinig in.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook verder geen verwijt, zo werkt de markt nu eenmaal maar denk toch dat je om indruk bij Real te maken je minimaal een jaar moet uitblinken in Nederland en zover is hij dus nog niet.
Verder is zijn scorend vermogen nog steeds onder de maat en dat is wel een dingetje als je naar top wil, want echt een verdedigende middenvelder is hij natuurlijk niet.
Niet zo technisch, loopt vaak de drukte in, wint niet overdreven veel duels en scoort vrijwel nooit.
De hype is voor mij wel vrij onbegrijpelijk.![]()
Ik denk dat het dan toch een beetje aan jou ligt, technisch is hij zeker, sterk aan de bal, goeie versnelling, inzicht, gewoon een topper in wording. Het spel van Ajax is ook wat veranderd, hij was eerst meer verbindingsspeler maar nu wisselt hij wat meer af met Berghuis om diep te gaan en als je dan in of bij de 16 komt moet hij wel de trekker overhalen maar dat ontbreekt nog bij hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik sla Ten Hag hoog aan en blijkbaar ziet hij er wel wat in. Dat is eigenlijk de enige reden om hem niet helemaal finaal af te branden want als je gewoon kijkt naar wat hij presteert zie ik er bar weinig in.
Niet zo technisch, loopt vaak de drukte in, wint niet overdreven veel duels en scoort vrijwel nooit.
De hype is voor mij wel vrij onbegrijpelijk.![]()
Gravenberch heeft een hoop kwaliteiten om een topmiddenvelder te worden in het huidige voetbalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik sla Ten Hag hoog aan en blijkbaar ziet hij er wel wat in. Dat is eigenlijk de enige reden om hem niet helemaal finaal af te branden want als je gewoon kijkt naar wat hij presteert zie ik er bar weinig in.
De hype is voor mij wel vrij onbegrijpelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: