Ohquote:Op zondag 30 januari 2022 08:58 schreef Clubsoda het volgende:
Half zeven wakker, toch maar eruit, uitgebreid ontbijt gemaakt. Met pancakes en crossaint en roerei. Ik word alleen altijd zo slaperig van veel ontbijt
Aahhwwquote:Op zondag 30 januari 2022 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Er sliep een ziek kind naast me vannacht. Om 3 uur tikte hij op m'n schouder. Ik, vol adrenaline: "wat is er, moet je spugen, naar de wc? Waar is het bakje?". Mister: "niets, ik vind je lief en wou je een kusje geven."![]()
![]()
Ach, wat liefquote:Op zondag 30 januari 2022 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Er sliep een ziek kind naast me vannacht. Om 3 uur tikte hij op m'n schouder. Ik, vol adrenaline: "wat is er, moet je spugen, naar de wc? Waar is het bakje?". Mister: "niets, ik vind je lief en wou je een kusje geven."![]()
![]()
Waarom zou je je schuldig voelen? Bij de vorige kat was het niet nodig dus deed ik het niet. En bij dezen gaat het voornamelijk om de nagels van de voorpoten, de achterpoten nauwelijksquote:Op zondag 30 januari 2022 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Ik voel me altijd schuldig dat ik de nagels van mijn kat nooit knip.![]()
Bij de hond wel net als Lona, duim en haar extra teen. Die raken de grond niet dus slijten niet.
Omdat ik dacht dat het wel hoorde.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarom zou je je schuldig voelen? Bij de vorige kat was het niet nodig dus deed ik het niet. En bij dezen gaat het voornamelijk om de nagels van de voorpoten, de achterpoten nauwelijks
Oh jee, en wanneer ga jij naar de boot? Brrr.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb altijd de nagels van katten geknipt.. is dat iets wat "niet goed" is dan?
Ik heb altijd het idee dat de krabpaal vooral de nagels scherper maakt, niet botter..
[..]
Corrie ja ..
Gossie.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Precies ditquote:Op zondag 30 januari 2022 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me je relaas van die massage nog en het klonk super nutteloos![]()
Ik vind het idee van een vreemde die mijn blote huid aanraakt niet zo geweldig. Geloof niet dat ik me dan zou kunnen ontspannen. Wat lijkt jou er a-relaxt aan?
quote:Op zondag 30 januari 2022 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb altijd de nagels van katten geknipt.. is dat iets wat "niet goed" is dan?
Ik heb altijd het idee dat de krabpaal vooral de nagels scherper maakt, niet botter..
[..]
Corrie ja ..
Oh dus we hebben een #Malikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |