Jij en ik doen dezelfde dingenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zit nog even een paar uurtjes te werken zodat we het test-datawarehouse wat meer op orde hebben. Gaat niet allemaal helemaal soepel - ik blijk geen truncate-rechten te hebben terwijl ik deze keer graag met een schone lei begonnen was. Nou, dan nu de lei maar even kliederig vullen en volgend weekend dan weer herhalen, maar dan wel met schone tabellen om te beginnen.
Ik had juist een andersom ervaring. Thuis nek en rug pijn, en in een hotel niet. Toen dus een nieuw kussen gekochtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n memory foam kussen en ik denk meestal niet zo na over mijn kussen. Tot vorige week op vakantie. Elke ochtend werd ik wakker met heel stijve nek, pijn bovenkant rug/schouders. Echt heel naar. En dat op een kamer die in december is opgeleverd met nieuwe bedden, matras en kussensEén nacht thuis geslapen en alles is weer goed. Wat een verschil kan een kussen maken zeg
![]()
Ik vind dat je het wel druk met het programma hebt, Lucky. Nou ja, dat komt natuurlijk ook omdat er diverse dingen aangepakt worden vanuit verschillende disciplines.
Staat hier zó hoog op de lijst.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef gcjoel het volgende:
Omg wij aten net bij yamazato![]()
Ben nu wel arm, maar God wat geweldig. De hele aankleding en ervaring ook![]()
Dus eigenlijk was het een goedkoop reisje Japan
Ik herinner me je relaas van die massage nog en het klonk super nutteloosquote:Op zondag 30 januari 2022 00:08 schreef Blues het volgende:
Ik heb alleen ervaring met een (waardeloze) shi atsu massage.
Een echte met olie enzo lijkt me wel heel lekker, maar om de één of andere reden lijkt het me ook zo a relaxed
Ja, goedemorgen.quote:
Je kunt er kleine puntjes afknippen met een speciaal nagelschaartje voor katten. Maar je kunt haar beter leren om gebruik te maken van de krabpaal. Als ze dat goed onder de knie heeft, hoef je niet te knippen.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:43 schreef Barreltje het volgende:
En ohja.. kan ik de nagels van het kitten gewoon knippen?
Dat ivm het feit dat mn nichtje ( ook een soort kitten) dr nagels geveild moeten worden en nog niet geknipt mogen worden...
Piep is gewoon de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is de dom om haar nagels te verzorgen. Als ik het niet doe groeien ze rond in haar pootjes.
Bij Hans hoef ik het gelukkig niet te doen.
Och Piepquote:Op zondag 30 januari 2022 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is te dom om haar nagels te verzorgen. Als ik het niet doe groeien ze rond in haar pootjes.
Bij Hans hoef ik het gelukkig niet te doen.
Corrie ja ..quote:Op zondag 30 januari 2022 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heeft ze je balkon op stelten gezet vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |