abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 januari 2022 @ 22:27:30 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203424497
Vosje _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203424708
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zit nog even een paar uurtjes te werken zodat we het test-datawarehouse wat meer op orde hebben. Gaat niet allemaal helemaal soepel - ik blijk geen truncate-rechten te hebben terwijl ik deze keer graag met een schone lei begonnen was. Nou, dan nu de lei maar even kliederig vullen en volgend weekend dan weer herhalen, maar dan wel met schone tabellen om te beginnen.
Jij en ik doen dezelfde dingen O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203425566
Ik heb zo'n memory foam kussen en ik denk meestal niet zo na over mijn kussen. Tot vorige week op vakantie. Elke ochtend werd ik wakker met heel stijve nek, pijn bovenkant rug/schouders. Echt heel naar. En dat op een kamer die in december is opgeleverd met nieuwe bedden, matras en kussens :o Eén nacht thuis geslapen en alles is weer goed. Wat een verschil kan een kussen maken zeg O+

Ik vind dat je het wel druk met het programma hebt, Lucky. Nou ja, dat komt natuurlijk ook omdat er diverse dingen aangepakt worden vanuit verschillende disciplines.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203425946
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n memory foam kussen en ik denk meestal niet zo na over mijn kussen. Tot vorige week op vakantie. Elke ochtend werd ik wakker met heel stijve nek, pijn bovenkant rug/schouders. Echt heel naar. En dat op een kamer die in december is opgeleverd met nieuwe bedden, matras en kussens :o Eén nacht thuis geslapen en alles is weer goed. Wat een verschil kan een kussen maken zeg O+

Ik vind dat je het wel druk met het programma hebt, Lucky. Nou ja, dat komt natuurlijk ook omdat er diverse dingen aangepakt worden vanuit verschillende disciplines.
Ik had juist een andersom ervaring. Thuis nek en rug pijn, en in een hotel niet. Toen dus een nieuw kussen gekocht
We have far more in common than that which devides us..
pi_203426144
Ik heb toch maar eens zo’n massage gun besteld. Dat lijkt mij nou nog eens lekker op die arme schouder en nek spieren O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203426179
Ik kreeg vanmorgen opeens een massage door vriend O+ .

Die jongen is te goed voor me :D
pi_203426801
Bij een gewone stevige massage krijg ik zelfs met olie heel snel last van de wrijving op mijn huid.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203426931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef gcjoel het volgende:
Omg wij aten net bij yamazato O+

Ben nu wel arm, maar God wat geweldig. De hele aankleding en ervaring ook O+
Dus eigenlijk was het een goedkoop reisje Japan *O*
Staat hier zó hoog op de lijst.
Maar ja, die centjes.

Doe je nog een verslagje :9
pi_203426951
Ik heb alleen ervaring met een (waardeloze) shi atsu massage.
Een echte met olie enzo lijkt me wel heel lekker, maar om de één of andere reden lijkt het me ook zo a relaxed :D
pi_203428317
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 00:08 schreef Blues het volgende:
Ik heb alleen ervaring met een (waardeloze) shi atsu massage.
Een echte met olie enzo lijkt me wel heel lekker, maar om de één of andere reden lijkt het me ook zo a relaxed :D
Ik herinner me je relaas van die massage nog en het klonk super nutteloos _O-

Ik vind het idee van een vreemde die mijn blote huid aanraakt niet zo geweldig. Geloof niet dat ik me dan zou kunnen ontspannen. Wat lijkt jou er a-relaxt aan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203428584
Huuu. Duf.

Goedemorgen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203428616
Goedemorgen, Duf *O*
  zondag 30 januari 2022 @ 08:41:43 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203428755
Ohh massages O+ ik val altijd in slaap, zo ontspannend ..
Ik denk dat ik mezelf deze week maar even een Thaise massage kado doe O+

Tevens goede morgen.. Corrie was hier vannacht lekker druk.. zo maar eens mn balkon inspecteren :@ :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203428758
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, Duf *O*
Ja, goedemorgen.

Jij gaaat zo naar bed?

Ik ga zo naar buiten met Dora. Het is niet bewolkt en dat voelt als een zegen (voor zolang het duurt.)
  zondag 30 januari 2022 @ 08:43:20 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203428768
En ohja.. kan ik de nagels van het kitten gewoon knippen?
Dat ivm het feit dat mn nichtje ( ook een soort kitten :+ ) dr nagels geveild moeten worden en nog niet geknipt mogen worden...
  zondag 30 januari 2022 @ 08:46:40 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203428797
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 08:43 schreef Barreltje het volgende:
En ohja.. kan ik de nagels van het kitten gewoon knippen?
Dat ivm het feit dat mn nichtje ( ook een soort kitten :+ ) dr nagels geveild moeten worden en nog niet geknipt mogen worden...
Je kunt er kleine puntjes afknippen met een speciaal nagelschaartje voor katten. Maar je kunt haar beter leren om gebruik te maken van de krabpaal. Als ze dat goed onder de knie heeft, hoef je niet te knippen.

Heeft ze je balkon op stelten gezet vannacht?
Spoilers!
pi_203428799
Ik vind nagels van een kat knippen zielig. Ze hebben hun nagels nodig voor natuurlijk gedrag.
pi_203428809
Nagels van Poes echt nog nooit geknipt en is ook nog nooit in me opgekomen. Eens met Lonaa.

Ja, zo naar bed :Y
  zondag 30 januari 2022 @ 08:49:37 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203428822
Piep is te dom om haar nagels te verzorgen. Als ik het niet doe groeien ze rond in haar pootjes.
Bij Hans hoef ik het gelukkig niet te doen.
Spoilers!
pi_203428832
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is de dom om haar nagels te verzorgen. Als ik het niet doe groeien ze rond in haar pootjes.
Piep is gewoon de uitzondering op de regel. :Y

De enige nagels die hier geknipt worden van de huisdieren zijn de duimnagels van Dora. De rest slijt wel, maar die niet en ze doet het niet zelf. Mijn vorige deed dat ook niet zelf. Er zijn wel honden die hun duimnagels kortknabbelen.
We hebben dat overigens 1 keer gedaan nu.
pi_203428864
Mogge

Ik knip de nageltjes wel met een speciaal schaartje. Ze kunnen dan nog steeds prima de krabpaal (of wat dan ook) gebruiken maar dan doet het mij geen pijn meer wanneer Elin op schoot zit te trappelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_203428879
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is te dom om haar nagels te verzorgen. Als ik het niet doe groeien ze rond in haar pootjes.
Och Piep O+

Ik knip regelmatig de cavia-nagels 8-) en het kind doet het al jaren zelf maar heeft wel een reminder (of 10 ) nodig :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 30 januari 2022 @ 08:57:27 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203428881
Ik heb altijd de nagels van katten geknipt.. is dat iets wat "niet goed" is dan?

Ik heb altijd het idee dat de krabpaal vooral de nagels scherper maakt, niet botter..
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heeft ze je balkon op stelten gezet vannacht?
Corrie ja ..
pi_203428889
Half zeven wakker, toch maar eruit, uitgebreid ontbijt gemaakt. Met pancakes en crossaint en roerei. Ik word alleen altijd zo slaperig van veel ontbijt :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 30 januari 2022 @ 08:58:34 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_203428894
Oh, storm Corrie :D
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')