quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Vond het wel een vermakelijke aflevering 7,5/10quote:
Ciaoquote:
Mwa, weinig rariteiten 6,3/10quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond het wel een vermakelijke aflevering 7,5/10
LLDL was een stuk vermakelijker vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vond het wel een vermakelijke aflevering 7,5/10
Fake programmaquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
LLDL was een stuk vermakelijker vandaag.
Die eindigde met 2 gays, schakel ik naar dit programma, weer 2 gays.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
LLDL was een stuk vermakelijker vandaag.
Welke zender?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan we de vogels tellen? @:pisces29
Oh doe ik idd wel eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was op de reclame net na First dates.
Gewoon zelf tellen. Vanuit huis.
Vooral natte mussen dit weekend, pohpohpohquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan we de vogels tellen? @:pisces29
Maar die zijn dus wel erg zeldzaam. Volgens mij zijn er sinds de start van LLDL maar 3 gaykoppels geweest, waarvan 1x lesbiennes. Maar ik zie ze ook niet allemaal, kan best zijn dat ik wat gemist heb. En ik blijf er ook niet voor thuisquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef tja77 het volgende:
Die eindigde met 2 gays, schakel ik naar dit programma, weer 2 gays.
Die was al maanden geleden, raar voorstukje ditquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was dat voor een New Kid in die trailer :’)
Pffffquote:
Rood.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dubbele kin. Overhemd open. Ginger.
Wel iets voor @:pisces29
Iemand in de reet borduren is codetaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:33 schreef Hexagon het volgende:
Inderdaad wel shockerend met een uberduffe hobby als borduren
Ach de jeugd shockeerde mij ooit door massaal naar Jan Smit te gaan luisteren. Daar had ik niet van terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
23 en je kleden als 90
Idd choqueren meid
Buffel op de krukquote:
Lekker knuffelen Rickiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:36 schreef Rickocum het volgende:
Ik wil tegengehouden worden. Ik wil getroost worden en gezegd worden dat dit soort mensen niet bestaan.
Zeker een uil in je Disney filmquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoorde net een uil in de tuin trouwens.
Ik zag hem alleen niet. Mag ik deze meetellen in de vogeltelling? @:blues @:dr_flash
Laat mij er ff buiten Lenny.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoorde net een uil in de tuin trouwens.
Ik zag hem alleen niet. Mag ik deze meetellen in de vogeltelling? @:blues @:dr_flash
Het was een oprechte vraag. Gewoon niet zo mauwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap oprecht je gehaat op Disney niet. Haalt het nare herinneringen op uit je jeugd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:41 schreef Poefbank het volgende:
‘t zou leuk zijn als ze in dit soort gevallen gewoon een aflevering uitzenden uit de beginseizoenen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Langoustine met zwarte kraaloogjes die je aankijken
Badgurl Pipi weet welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Thuiskomen
Loslaten
GGZ Matties 4 Life
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:tja77 zou met dit formaat wel raad weten
quote:
Uhhhh nee…ik pasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:tja77 zou met dit formaat wel raad weten
Die vindt haar geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zou deze kale deze rode jurk nu te hysterisch vinden?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Goed dat ie een bril draagt. Een stap te ver en ze prikt ‘m zo een oog uit.
Die is gewoon blij dat er een vrouw met hem praat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zou deze kale deze rode jurk nu te hysterisch vinden?
Maar ze is wel leuk. Alleen een beetje druk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die is gewoon blij dat er een vrouw met hem praat.
Oh je bent er zo eentje. Laat maar dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vroeg klaar vandaag.
Lekker. Hoeft niet de hele nacht door te gaan. @:pisces29
Jij bent wel in voor een avondvullend programma?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je bent er zo eentje. Laat maar dan.
En als je met die persoon een relatie krijgt, gaat samenwonen, dan ga je de rest van je leven in de schuur je vlees opeten? Of word je ook vegetarier?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Gerelateerd:
Mijn vriendin noemde me een homo omdat ik zei, mocht ik al een klik voelen, ik bij het bestellen van het hoofdgerecht naar dieetwensen zou vragen. Want ik vind het inconsiderate om een dikke steak te gaan eten tegenover iemand die vegetariër is. Dan zou ik ook gewoon een vegetarisch gerecht bestellen.
Wat een simp ben je zeg.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Gerelateerd:
Mijn vriendin noemde me een homo omdat ik zei, mocht ik al een klik voelen, ik bij het bestellen van het hoofdgerecht naar dieetwensen zou vragen. Want ik vind het inconsiderate om een dikke steak te gaan eten tegenover iemand die vegetariër is. Dan zou ik ook gewoon een vegetarisch gerecht bestellen.
Nee natuurlijk niet, zal ook gewoon zeggen dat ik wel vlees eet en dat ook regelmatig wil doen. Ga niet elke dag van die vega troep eten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En als je met die persoon een relatie krijgt, gaat samenwonen, dan ga je de rest van je leven in de schuur je vlees opeten? Of word je ook vegetarier?
Okay laat ik het zo zeggen, als ik zin heb in vlees bestel ik het. Ga alleen niet recalcitrant een steak eten tegenover een vegetariër om een statement te maken en vind het prima om me aan te passen. Op de date, niet elke dag.quote:
Welke idioot zou dat dan ook doen?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zal ook gewoon zeggen dat ik wel vlees eet en dat ook regelmatig wil doen. Ga niet elke dag van die vega troep eten.
[..]
Okay laat ik het zo zeggen, als ik zin heb in vlees bestel ik het. Ga alleen niet recalcitrant een steak eten tegenover een vegetariër om een statement te maken en vind het prima om me aan te passen. Op de date, niet elke dag.
Ken er best wat die dat juist zouden doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke idioot zou dat dan ook doen?![]()
Je eet toch gewoon wat je eet. Niks statement of aanpassen.
Of neem je ook geen toetje als je dikke date op dieet is?![]()
Als je een statement zou willen maken, betekent het al dat je geen relatie met een vegetariër zou willen, want je accepteert en respecteert iemand zijn mening niet. Dus wat is het nut?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken er best wat die dat juist zouden doen.
Klopt, maarja je weet natuurlijk niet met wie je word gematcht, tenzij je specifiek aangeeft geen vegetariërs.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een statement zou willen maken, betekent het al dat je geen relatie met een vegetariër zou willen, want je accepteert en respecteert iemand zijn mening niet. Dus wat is het nut?
Of zijn dat mannen die elk weekend daten om het daten?
Zonde van je tijd om af te spreken terwijl je nul overeenkomsten hebt, maar ieder zijn ding.
Zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn. Als je nu heel opzichtig gaat zitten doen ermee ofzo, of op andere manier het gebruikt om lullig te doen is wat anders. Maar gewoon eten kiezen wat je lekker vindt in een restaurant lijkt me erg normaal.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Gerelateerd:
Met vega troep bedoel ik van die nep burgers, vegetarisch vlees en dergelijke. Er zijn prima vegetarische maaltijden te maken zonder dat soort spul te gebruiken en die eet ik met plezier. Eet zelf sowieso een dag of 2-3 in de week geen vlees, dus is niet nep doen voor mij. En ik neem aan dat first dates een aantal prima gerechten zonder vlees heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn. Als je nu heel opzichtig gaat zitten doen ermee ofzo, of op andere manier het gebruikt om lullig te doen is wat anders. Maar gewoon eten kiezen wat je lekker vindt in een restaurant lijkt me erg normaal.
Zou het raarder vinden als iemand die het over vega troep heeft dus blijkbaar gaat eten wat hij niks vindt om een goede sier te maken. Dat vind ik nep doen.
Eet dus maar gewoon vlees, weet je gelijk of de ander daarmee kan leven. Veel beter dan een beetje schijnheilig zitten doen terwijl je het verder verwoord als vega troep.
Je had toevallig een zwarte col en/of hoogwaterbroek aan?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Gerelateerd:
Nee, maar zat wel met m'n benen over elkaar (nohomo).quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je had toevallig een zwarte col en/of hoogwaterbroek aan?
#durftevragen
Een beetje rekening houden met een ander en je bent homofiel lol![]()
Maar toch is het wat geworden dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Gerelateerd:
Volgende keer een koe naar het restaurant meenemen en daar ter plekke opensnijdenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een beetje rekening houden met een ander en je bent homofiel lol![]()
Een echte manquote:Op zondag 30 januari 2022 20:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Volgende keer een koe naar het restaurant meenemen en daar ter plekke opensnijden
All inclusivequote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef DKUp het volgende:
Er moet dus een donkere dame maître worden, totaal niet geforceerd
Ik neem aan dat je haar een corrigerende tik hebt gegeven?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Gerelateerd:
Ja, zegt ook wel iets over haar dan denk ik...quote:Op zondag 30 januari 2022 20:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Maar toch is het wat geworden dan?
De meeste die ik ken zijn er vrij relaxed over.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met vega troep bedoel ik van die nep burgers, vegetarisch vlees en dergelijke. Er zijn prima vegetarische maaltijden te maken zonder dat soort spul te gebruiken en die eet ik met plezier. Eet zelf sowieso een dag of 2-3 in de week geen vlees, dus is niet nep doen voor mij. En ik neem aan dat first dates een aantal prima gerechten zonder vlees heeft.
Verder niet schijnheilig bedoeld, maarja misschien is elke vegetariër niet zo principieel als de vegahippies die ik in het echt ken.
Gay is zo 2001quote:Op zondag 30 januari 2022 20:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Oh GET GAYED was de andere optie
Waarom moet het gelijk zo overtrokken worden?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Volgende keer een koe naar het restaurant meenemen en daar ter plekke opensnijden
Transformers kie koe koe 2021quote:
Ik ken best wat (extreem) linkse mensen en waaronder een paar vegans. De meeste zijn best relaxed, maar bij twee komt er ook niks in huis wat niet vegan is. Dus als we eten zouden bestellen, moet ik ook een vegan pizza nemen. Maarja, daar eet ik niet meerquote:Op zondag 30 januari 2022 21:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De meeste die ik ken zijn er vrij relaxed over.
Mijn schoonzus is bv vegetariër en mijn broer nogal niet zeg maar. Gaat al vele jaren meer dan prima. Was alleen toen er kinderen kwamen heel even een beetje discussie. Maar toen heb oa ik tegen mijn broer (de niet vegetariër dus) gezegd dat hij te star deed en dat het echt niet slecht zou zijn als die kinderen ook af en toe geen vlees bij de maaltijd hadden en dat hij ze de ruimte moest geven daar verschillende dingen te leren kennen zodat ze zelf zouden kunnen kiezen als ze ouder werden.
Al met al zou ik op een date gewoon kiezen wat je lekker vindt. Want als het daar al mis gaat weet je genoeg toch?
Dit is het internet, wij kennen hier geen subtiliteitenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk zo overtrokken worden?
Er zit een hele wereld tussen slijmballen en de botte hond uithangen en juist die wereld daar tussenin vinden de meeste mensen prettig om te zien bij een date.
Klopt, het is best wel een boerinnen opmerking te noemen.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:55 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Dit is het internet, wij kennen hier geen subtiliteiten![]()
Trouwen iemand gelijk homo vinden omdat die meegaand is is minstens net zo lomp(maar misschien was het wel gewoon een manier om van de date af te komen, ken die kerel verder ook niet)
Dat wordt weer heerlijk ergerenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef Fosive het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/ma(...)oor-denice~a1c42d29/
Die blonde serveerster ook weg blijkbaar
Wie is die kale man links?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef Fosive het volgende:
[
afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/ma(...)oor-denice~a1c42d29/
Die blonde serveerster ook weg blijkbaar
Ik knipperde ook even met m’n ogen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:22 schreef DKUp het volgende:
Denice zag ik net op tv. Klinkt als een kerel. Dacht dat het een typetje van Jandino was….. Emmy vervangen door een kerel. Fleur weer weg?
Racquel mag blijven lol
Ik genietquote:Op maandag 31 januari 2022 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
"Gender"
"Fluide"
"Non-binair"
"Filosofisch"
"Diepere connectie"
Mijn. God.
Die is 3 keer dit formaatquote:
Freaky Monday Joopquote:
Nonbinairrrrrrrrr Ninequote:
Kak? Nee johquote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Luna is een bekakte trut in een kunstzinnige coating
Ik voel een nieuwe bingokaart aankomenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, doen deze mensen ook social work toevallig?
"Een kerel, ja, nou, wat is dat dan? Wat is een kerel? Ben ik een kerel? Ik weet het niet. Het ene uur voel ik me helemaal kerel, het andere volledig vrouw."quote:
Die mag nodig wel eens herzien wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik voel een nieuwe bingokaart aankomen
Kan niet alleen zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien was het helemaal geen fijn huwelijk?
Corriedquote:
Ik heb net m’n slogan over mannen gewistquote:
Overleden aan Coronaquote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien was het helemaal geen fijn huwelijk?
Dat zegt toch niets over de staat van hun huwelijk?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:37 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Overleden aan Corona
[ afbeelding ]
Ik ga ‘m niet uitleggenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets over de staat van hun huwelijk?
@Lenny_Leonard toont grote afwezigheidquote:
Het hele pretpakket.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook nog eens Limburger
Mijn hemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |