SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Waarom ben jij nog blauw?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:45 schreef dud0r het volgende:
ja ik ga gewoon door het slotje heen
[ afbeelding ]
Ja, in m'n zeebeestendeck.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh heb jij een thassa
Nice.
ik moet nog een thassa's oracle en een demonic consultation voor m'n thoracle wincon in m'n yuriko cEdh deck
Gewoon alles tot feestdag bombarderen, faalentijn en pasen enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat FEE op de één of andere manier ook nog open is.
quote:
Ditquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat FEE op de één of andere manier ook nog open is.
Volgens mij zijn er maar 2 thassa'squote:Op donderdag 27 januari 2022 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in m'n zeebeestendeck.God of the Sea wel, ik weet niet welke varianten er nog meer zijn, want out of the loop.
![]()
En deze past er enorm leuk bij, want monoblauw en met een beetje mazzel is ze direct een creature als ik 'r kan spelen.
Ik had al een Valentijnsdag en paaseieren topic geopend vorige week.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alles tot feestdag bombarderen, faalentijn en pasen enzo.
Je moet hullbreaker hebben voor je zeebeestenquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ahahaha. 45 cent voor Scourge of Fleets.![]()
Maar kwam uit een boosterbox, dus gratiesj?
Die horror? Interessant.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet hullbreaker hebben voor je zeebeesten
Paasei-topic ga ik dus negeren he. #viesdikquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had al een Valentijnsdag en paaseieren topic geopend vorige week.
Ik zal het levend houden dat subfora
horror kraken toch uit m'n hoofd.quote:
Hitler bedoelde het ook goed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van 'maar ik/hij/zij/iemand bedoeld het goed'
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
Of wat moet ik daarmee, help
ik ben ouder en ik heb alleen last van m'n knieen als ik een verkeerde landing heb gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef Ama het volgende:
Heb al hele dag last van mijn knie. Dit is echt een teken dat ik oud begin te worden.
En dit is alleen maar het begin van de aftakeling....quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef Ama het volgende:
Heb al hele dag last van mijn knie. Dit is echt een teken dat ik oud begin te worden.
Goed bezig! Het is niet altijd even makkelijk die tutorials te volgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk
https://imgur.com/a/tPjhlCD
@:Recce
Heb je 1 geprobeerd?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Het is niet altijd even makkelijk die tutorials te volgen.
Wordt je dan boos op de piloot dat hij het verkeerd heeft gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben ouder en ik heb alleen last van m'n knieen als ik een verkeerde landing heb gehad
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dit is alleen maar het begin van de aftakeling....
bestel de rollator maarquote:
Ik ga me altijd ergeren aan een detail en dan maakt ik me niet meer druk om het grotere geheel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben al nieuwsgierig naar je maaksels
Uhuh, past er op zich goed in.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
horror kraken toch uit m'n hoofd.
Ik speel geen standard meer dus ik houd het niet allemaal meer bij.
Stond me alleen bij dat die wel gaaf was en blauw
Ja maar als beginner moet je ook natuurlijk realitisch zijn dat het niet perfect is ;Pquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:04 schreef Recce het volgende:
Wel de nieuwste versie van blender geīnstalleerd.
[..]
Ik ga me altijd ergeren aan een detail en dan maakt ik me niet meer druk om het grotere geheel.
details details.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, past er op zich goed in.![]()
Niet dat ik überhaupt gespeeld heb de afgelopen paar jaar.
Ergens in een donker bos eekhoorns aan het vangen met een zelfgemaakte pijl en boog.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:04 schreef dud0r het volgende:
waar is liesje eigenlijk? die heb ik al een paar dagen niet gezien heb ik het idee.
Nee, het moet perfect en precies zoals het voorbeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als beginner moet je ook natuurlijk realitisch zijn dat het niet perfect is ;P
nou dan zou ik maar met een makkelijke beginnenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het moet perfect en precies zoals het voorbeeld.![]()
Welke vond jij een makkelijke?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan zou ik maar met een makkelijke beginnen
OK, die ga ik proberen als er tijd/zin/energie voor heb.quote:
Over een jaar ofzo dusquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
OK, die ga ik proberen als er tijd/zin/energie voor heb.
ja leuk om te zien hequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:21 schreef Karzai het volgende:
de kroeg was open en het was er gezellig druk
Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een animatie gemaakt met vallende dobbelstenen, maar die heb ik niet bewaard zo te zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ben nieuwsgierigKen niemand anders die dit ook probeert
Met blender ook?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een animatie gemaakt met vallende dobbelstenen, maar die heb ik niet bewaard zo te zien.
Ja. Er zit ook een physics engine in. Daarmee kun je simuleren hoe dingen vallen en opstuiteren etc.quote:
ja ik had een keer zon vallend kleedje in een kom gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja. Er zit ook een physics engine in. Daarmee kun je simuleren hoe dingen vallen en opstuiteren etc.
Heb je er ook een doel mee? Of vind je die tutorials gewoon leuk om te doen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik had een keer zon vallend kleedje in een kom gemaakt
Nee gewoon als hobby/vermaakquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er ook een doel mee? Of vind je die tutorials gewoon leuk om te doen?
Ja, dat is gaaf inderdaad. Ik zou ook wel vliegtuigen willen kunnen maken in Blender voor Flight Simulator, maar daar gaat heel veel werk inzitten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gewoon als hobby/vermaak
bv als je dit ziet:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Das toch gruwelijk vet als je zoiets kan maken
Moet ik volgende week misschien ook eens doen om mijn wilde manen te temmenquote:
Daar zou je dan mee kunnen vliegen in flight simulator?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is gaaf inderdaad. Ik zou ook wel vliegtuigen willen kunnen maken in Blender voor Flight Simulator, maar daar gaat heel veel werk inzitten.
Ja, als je allerlei andere bestanden ook in orde maakt. Vliegeigenschappen en instrumenten en zo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zou je dan mee kunnen vliegen in flight simulator?
Das wel veel werk jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je allerlei andere bestanden ook in orde maakt. Vliegeigenschappen en instrumenten en zo.
Boa constrictor?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
boa zijn lijkt mij wel echt vermoeiend
beetje rond kruipen, beetje wurgen, beetje eten en dan 2 maanden niet etenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die hebben ik denk ik wel een chill leven
preciesquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje rond kruipen, beetje wurgen, beetje eten en dan 2 maanden niet eten
Gelukkig kunnen we wel koken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies
wij moeten elke dag weer verzinnen wat we moeten eten
ja of we moeten op pure energie gaan leven.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies
wij moeten elke dag weer verzinnen wat we moeten eten
hou ik nog geen middag volquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja of we moeten op pure energie gaan leven.
Watte?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
die mensen roepen zeker ook de hele tijd djottewahwee djottewahwee mkadesh?
het klinkt natuurlijk ook wel als totale onzin. alsof je maanden zonder eten kanquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In tienvoud naar jou terug
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In tienvoud naar jou terug
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
het klinkt natuurlijk ook wel als totale onzin. alsof je maanden zonder eten kan
ik ook nietquote:
Als het voor de regendans is mag het nu stoppenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
Nee kijk net tv.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, al zin om buiten gezet te worden?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het voor de regendans is mag het nu stoppen
een fles ouzo klappen en met een huurauto de weg op?quote:
Don't be gentle when it's a rentalquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een fles ouzo klappen en met een huurauto de weg op?
Is dit Arnhems?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
Just take out your amex when you hit the excess?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Don't be gentle when it's a rental
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:56 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over de vriendin van Cristiano Ronaldo. Ik vind hem niet knap.
Jammer dat ze geen Karen heet?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
het is hier nu echt al 10 keer over karin gegaan ofzo
Ik mag hopen dat het een haar is en niet een hemquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:56 schreef Ama het volgende:
Jaweeeel gaat toch ook beetje over hem.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een haar is en niet een hem
Er gaan natuurlijk wel geruchten over Ronaldoquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een haar is en niet een hem
Ik had jou toch ruimdenkender ingeschatquote:
Wel jammer dat ze geen Engels praat pff. Maar ja logisch ook wel. Nu moet ik opletten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah. Moet je type maar net zijn.
konden wel zusjes van elkaar zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
ken lelijkere vrouwen hoor
[ afbeelding ]
Nou en, gaat toch alleen om zijn geldquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:56 schreef Ama het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moet fysiek gewoon niet mogelijk zijn
Neequote:
Neuh met Kassandra beetje rennen, springen, Athenians en Spartans dood slaan. Dat soort dingenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een fles ouzo klappen en met een huurauto de weg op?
Kelly vind ik niet zo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:02 schreef gianni61 het volgende:
maar niet mijn type.
Net als die Kelly Piquet van Verstappen
Same, maar ik heb überhaupt niks met vrouwen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:02 schreef gianni61 het volgende:
maar niet mijn type.
niet?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar ik heb überhaupt niks met vrouwen.
Is verder geen oordeel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had jou toch ruimdenkender ingeschat
sambalworst gehad?quote:
Nee, geprobeerd maar doet me niks.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer het wc papier op is
Verwondering bij Ronaldo kan het toch ook niet zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is verder geen oordeel hoor
Waarom ligt ze in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je van baby.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ligt ze in het ziekenhuis?
Er ligt een vers koter bij, ik vermoed dat dat de oorzaak is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen daar nee tegen zouden zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Ama het volgende:
Even met privévliegtuig naar Parijs om een jurk uit te zoeken. Wil ik ook.
Omdat ze zich heeft voortgeplandquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging er vast ook niet om dat max zo'n hunk isquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:02 schreef gianni61 het volgende:
maar niet mijn type.
Maar dat joch is vijf. Hup hup, show's overquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze zich heeft voortgepland
Denk niet dat ze Max leuk had gevonden als hij gewoon schilder was geweest ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging er vast ook niet om dat max zo'n hunk is
Tja, ze zit zelf natuurlijk wel ook in dat wereldje, anders waren ze ook niet in contact gekomen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Max leuk had gevonden als hij gewoon schilder was geweest ofzo.
Ach, als je kijkt naar d'r ex heeft Kelly wel degelijk een type.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging er vast ook niet om dat max zo'n hunk is
Had ik daar een vers koter in moeten zien?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er ligt een vers koter bij, ik vermoed dat dat de oorzaak is.
Dat komt omdat z'n mond niet dicht blijft als 'ie ontspannen zit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:08 schreef Ama het volgende:
Max Verstappen vind ik sowieso niet knap maar hij kijkt ook altijd zo godsgruwelijk moeilijk.
Niet eens richting d'r tetten gekeken?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik daar een vers koter in moeten zien?
Ik weet niet eens hoe die kelly er zelf uit zietquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, als je kijkt naar d'r ex heeft Kelly wel degelijk een type.
nee kijk dat mutsje links voor haar borstquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat joch is vijf. Hup hup, show's over
D'r ex is Daniil Kvyat, die heeft ook geen geweldig hoofd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die kelly er zelf uit ziet
Hebben we het over dezelfde foto?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens richting d'r tetten gekeken?
Dus nu kijkt die altijd maar met een blik alsof hij een ochtendhumeur heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat komt omdat z'n mond niet dicht blijft als 'ie ontspannen zit.
Haar vader was ook succesvol F1 coureur natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, als je kijkt naar d'r ex heeft Kelly wel degelijk een type.
Ja dat is de star of the show heb ik inmiddels begrepenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk dat mutsje links voor haar borst
Ja? Wat dacht jij dan dat dat gelige ding was?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde foto?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is de star of the show heb ik inmiddels begrepen
De veiligste gezichtsuitdrukking met een pa als Jos vrees ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu kijkt die altijd maar met een blik alsof hij een ochtendhumeur heeft.
En zijn kind woont nu bij Max met Kelly.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
D'r ex is Daniil Kvyat, die heeft ook geen geweldig hoofd.
Wel slim, kunnen vreemden altijd nog aannemen dat Max de pa is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
En zijn kind woont nu bij Max met Kelly.
Ja weet ik veel, een lapje stofquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? Wat dacht jij dan dat dat gelige ding was?
Jezus zo wereldvreemd ben je toch ook weer niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, een lapje stof
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus zo wereldvreemd ben je toch ook weer niet.
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even een paar keer kijken okee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus zo wereldvreemd ben je toch ook weer niet.
Nou....quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest even een paar keer kijken okee.
De foto ziet er nou niet bepaald uit van "Kijk, we hebben een baby"
en vrouwen afkraken die me nog geen blik waardig zouden gunnenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Flauwigheden over lui die meer geld hebben dan ik op zou kunnen maken.
Dit straalt toch juist uit van hey kijk happy family.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ook niet erg ‘gelukkig begint morgen de chemo’.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Ben een lelijkere vrouw hoor
[ afbeelding ]
Hahahaha godverdomme.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ook niet erg ‘gelukkig begint morgen de chemo’.
Of een goeie erfenisquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso ziekenhuispakjes en überblije hoofden = meestal nieuw koter.
Nee meer "Kijk wij zijn blij, ze zeggen dat er een baby is maar niemand mag het weten"quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ook niet erg ‘gelukkig begint morgen de chemo’.
Dat is bij deze vader waarschijnlijk wel het geval...quote:
Hmmm.... Al zie je ze dan meestal niet met een infuus in de arm liggen.quote:
Volgens mij heeft hij al een mini elftal inmiddels.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had het ook niet meteen gezien. Maar ik herkende Cristiano en ik wist dat hij net een kleine heeft gekregen. dus 1+1 = 3
Ligt eraan met hoeveel exen en kinderen je die moet delen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is bij deze vader waarschijnlijk wel het geval...
Ja, ook bij meerdere moeders dmv sperma donatie. Al weet ik niet wat daar van waar is. Het boeit me niet zo wat Cristiano buiten het veld doet...quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al een mini elftal inmiddels.
Waarschijnlijk is dat gewoon slim afgesproken en zijn het meer draagmoeders dan daadwerkelijk echt exen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan met hoeveel exen en kinderen je die moet delen.
Beetje de goeie genen doorgevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al een mini elftal inmiddels.
Dat is gewoon waar hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook bij meerdere moeders dmv sperma donatie. Al weet ik niet wat daar van waar is. Het boeit me niet zo wat Cristiano buiten het veld doet...
Het boeit me meer dan wat 'ie op het veld doet, maar dat zegt meer over m'n complete desinteresse in voetbal.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook bij meerdere moeders dmv sperma donatie. Al weet ik niet wat daar van waar is. Het boeit me niet zo wat Cristiano buiten het veld doet...
Zijn niet allemaal ex-n nee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat gewoon slim afgesproken en zijn het meer draagmoeders dan daadwerkelijk echt exen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh heb jij een thassa
Nice.
ik moet nog een thassa's oracle en een demonic consultation voor m'n thoracle wincon in m'n yuriko cEdh deck
Ik noem hem meestal Cristiano (heel soms Ronaldo), omdat er voor mij maar ÉÉN echte Ronaldo is. en dat is die Braziliaan die voor PSV heeft gespeeld....quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het boeit me meer dan wat 'ie op het veld doet, maar dat zegt meer over m'n complete desinteresse in voetbal.
Je hoeft niet alles te snappen.quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik noem hem meestal Cristiano (heel soms Ronaldo), omdat er voor mij maar ÉÉN echte Ronaldo is. en dat is die Braziliaan die voor PSV heeft gespeeld....
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te snappen.
Da's alweer lang geleden, die Ronaldoquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik noem hem meestal Cristiano (heel soms Ronaldo), omdat er voor mij maar ÉÉN echte Ronaldo is. en dat is die Braziliaan die voor PSV heeft gespeeld....
Die met die spleetvallei tussen zijn voortandenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is in 94 bij PSV gekomen en in 96 vertrokken...quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's alweer lang geleden, die Ronaldo
En nu viesdik isquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met die spleetvallei tussen zijn voortanden
Je weet 't nie!quote:
Ooooh, dan past 'ie hier prima.quote:
Dat valt volgens mij wel mee. Die was als speler sowieso al niet de magerste...quote:
O, hij is inderdaad aardig afgevallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Die was als speler sowieso al niet de magerste...
en snel moe...
Dan zit er een rubbertje niet goed. Heb ik ook bij een raam in de slaapkamer.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee buiten :p
tocht zo door de ramen heen dat ik zon fluittoonje hoor
ja echt schijt irritant :p maar als ik room open doe om te fixen heb ik gelijk 153 spinnen binnenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zit er een rubbertje niet goed. Heb ik ook bij een raam in de slaapkamer.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt schijt irritant :p maar als ik room open doe om te fixen heb ik gelijk 153 spinnen binnen
zit nog maar op 38 euro deze maand voor gas en lichtquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Gas futures 40% omhoog vandaag![]()
* draait verwarming uit*
dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die zitten nu met 1224 ogen naar je te kijken door het raam.
Valt vast wel mee. Heb in slaapkamer altijd raam open.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt schijt irritant :p maar als ik room open doe om te fixen heb ik gelijk 153 spinnen binnen
Ik las ergens en plan waarbij mensen streng geadviseerd wordt om niet warmer dan 17 graden te gaan stoken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
* draait verwarming uit*
kan je hem net zo goed uitlatenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las ergens en plan waarbij mensen streng geadviseerd wordt om niet warmer dan 17 graden te gaan stoken.
Ik haal de 200 euro aan gas wel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit nog maar op 38 euro deze maand voor gas en licht
17 is te koud hoor. Heb altijd op 19 als ik hem aan heb.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las ergens en plan waarbij mensen streng geadviseerd wordt om niet warmer dan 17 graden te gaan stoken.
echtquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik haal de 200 euro aan gas wel.
Wij allemaal lekker betalen om de e-penis van Putin op te poetsenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
* draait verwarming uit*
Ja koekoekquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee je betaalt omdat de EU een boeman van Putin heeft gemaakt en er nu sancties zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij allemaal lekker betalen om de e-penis van Putin op te poetsen
Eh, ik ben ook van 21 aan 19 gewend geraakt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
doeiquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Straks doodgevroren mensen in Nederland, zo staan we weer wat dichter bij de natuur, de sterkeren zullen overleven, is vanuit biologisch oogpunt niet perse slecht voor een diersoort.
Dit wordt een zware leef voor mijquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijd voor kernenergiequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En we betalen omdat we compleet ingericht zijn op een eindige grondstof.
Thank godddddd voor vaste tarievenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik haal de 200 euro aan gas wel.
ja maar ben de zwakkelingquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga op je dekentje zitten dan.
Ach, beter dood dan je nier of je kind verkopen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Straks doodgevroren mensen in Nederland, zo staan we weer wat dichter bij de natuur, de sterkeren zullen overleven, is vanuit biologisch oogpunt niet perse slecht voor een diersoort.
Gewoon straalkacheltje beneden.quote:
Huis van 100 jaar oud en een vriendin die graag in bad gaat helpen ook niet mee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thank godddddd voor vaste tarieven
Geen kind om te verkopen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach, beter dood dan je nier of je kind verkopen.
/hell-hole-afganistan
Prostitutie, heb je het ook meteen eventjes warm weerquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach, beter dood dan je nier of je kind verkopen.
/hell-hole-afganistan
Beter eronder, wat hebben we aan alleen een ontdooide kont van bal?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga op je dekentje zitten dan.
Zou die vriendin wegdoen danquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huis van 100 jaar oud en een vriendin die graag in bad gaat helpen ook niet mee.
Maar bodyheat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou die vriendin wegdoen dan
Fuquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja, dat wordt dan dus je nier…. Ik heb ook geen kind om te verkopen
warme bipsquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter eronder, wat hebben we aan alleen een ontdooide kont van bal?
Nou ik wil de gasrekeningen bij het gemiddelde bordeel of parenclubgebeuren ding trouwens ook niet betalen. Die stoken de toko ook op tot standje Dubaiquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prostitutie, heb je het ook meteen eventjes warm weer
Duh, anders krimpt alles tot pinklengte.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik wil de gasrekeningen bij het gemiddelde bordeel of parenclubgebeuren ding trouwens ook niet betalen. Die stoken de toko ook op tot standje Dubai
Zozo, rijke tata aan de haak geslagen zie ik. Die kan gewoon nog de energierekening betalenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik qua warmte afgifte wat aan die van mij heb, maar goed. Hij betaalt de energierekening.
Dat is zodat mannen niet het excuus "het is koud" kunnen gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik wil de gasrekeningen bij het gemiddelde bordeel of parenclubgebeuren ding trouwens ook niet betalen. Die stoken de toko ook op tot standje Dubai
👀quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maakt voor mij helaas geen verschil, ik reageer op huidschilfers.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Labradoodles zijn hypoallergeen toch?
Ja en sta ‘jij’ daar met je blauwe bek in je lingerie beetje a-sexy te klappertandenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duh, anders krimpt alles tot pinklengte.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zozo, rijke tata aan de haak geslagen zie ik. Die kan gewoon nog de energierekening betalen
Lastigertquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt voor mij helaas geen verschil, ik reageer op huidschilfers.
Gewoon iedereen in 1 kamer zetten/leggen en met lichaamswarmte verwarmenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb alles al uitgezocht omdatquote:
Sexy harde tepels ditdat?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en sta ‘jij’ daar met je blauwe bek in je lingerie beetje a-sexy te klappertanden
Gangbang kost extra denk ik?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon iedereen in 1 kamer zetten/leggen en met lichaamswarmte verwarmen
Makkelijker nieuwe vriendin vinden met deze huizenmarkt. Daar heb je wel gelijk in .quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou die vriendin wegdoen dan
Nah, is toch alleen een entree die je betaalt?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Maar slaap wel gewoon met m'n knuffelhondje
God weet ik veel hoe dat werktquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, is toch alleen een entree die je betaalt?
die wil dan toch ook in badquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijker nieuwe vriendin vinden met deze huizenmarkt. Daar heb je wel gelijk in .
Je komt best een heel eind. Een vriend van me heeft de thermostaat wel eens vol opengedraaid bij een andere vriend op het eind van een feestje. Die werd in een subtropisch huis wakker.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe heet je in theorie je huis zou kunnen stoken. Iemand die dat weet??
Het is toch zeker niet een soort "all you can eat" voor 100 (?) Euro?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, is toch alleen een entree die je betaalt?
die eet meerquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel dikke vriendin zoeken, dan hoeft er minder water in bad
Volgens mij wel. Want iedereen is daar vrijwillig toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is toch zeker niet een soort "all you can eat" voor 100 (?) Euro?
Hmmmm vriend….quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt best een heel eind. Een vriend van me heeft de thermostaat wel eens vol opengedraaid bij een andere vriend op het eind van een feestje. Die werd in een subtropisch huis wakker.
Zelfde vriend vond het ook leuk om de vriezer uit te trekken bij een ander feestje.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren uit den haag gingen welles naar parenclubs. Ze hebben mij ook een keer gevraagd met ze mee te doen
Lijkt me niet dat je voor/aan andere bezoekers gaat betalen, daar heb je denk ik een ander soort vergunning voor nodig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is toch zeker niet een soort "all you can eat" voor 100 (?) Euro?
En dat wilde je niet? Nahhhhhhh flauw hoor……quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren uit den haag gingen welles naar parenclubs. Ze hebben mij ook een keer gevraagd met ze mee te doen
Dit is correct overigensquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je voor/aan andere bezoekers gaat betalen, daar heb je denk ik een ander soort vergunning voor nodig.
ze begrepen het wel geloof ik. Man man man wat was dat ongemakkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat wilde je niet? Nahhhhhhh flauw hoor……
Ohh ik dacht dat we het over het bordeel haddenquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je voor/aan andere bezoekers gaat betalen, daar heb je denk ik een ander soort vergunning voor nodig.
Ja vreemde soort humor. Ook iemand die als hij gedronken heeft baldadig wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmmm vriend….
Die zou ik eens zooooooo hard terug pakken
Achgos ik ga bijna medelijden hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je betaalt omdat de EU een boeman van Putin heeft gemaakt en er nu sancties zijn.
Maar kende je die buren goed? Of vroegen ze het out of the blue bik de brievenbussen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze begrepen het wel geloof ik. Man man man wat was dat ongemakkelijk
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De ene helft is met ham en champignons; de andere helft met ham en ananas.
nee ken ze goed. was op dat moment bij hun in de tuin wat drinkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar kende je die buren goed? Of vroegen ze het out of the blue bik de brievenbussen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |