SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Waarom ben jij nog blauw?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:45 schreef dud0r het volgende:
ja ik ga gewoon door het slotje heen
[ afbeelding ]
Ja, in m'n zeebeestendeck.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh heb jij een thassa
Nice.
ik moet nog een thassa's oracle en een demonic consultation voor m'n thoracle wincon in m'n yuriko cEdh deck
Gewoon alles tot feestdag bombarderen, faalentijn en pasen enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat FEE op de één of andere manier ook nog open is.
quote:
Ditquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat FEE op de één of andere manier ook nog open is.
Volgens mij zijn er maar 2 thassa'squote:Op donderdag 27 januari 2022 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in m'n zeebeestendeck.God of the Sea wel, ik weet niet welke varianten er nog meer zijn, want out of the loop.
![]()
En deze past er enorm leuk bij, want monoblauw en met een beetje mazzel is ze direct een creature als ik 'r kan spelen.
Ik had al een Valentijnsdag en paaseieren topic geopend vorige week.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alles tot feestdag bombarderen, faalentijn en pasen enzo.
Je moet hullbreaker hebben voor je zeebeestenquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ahahaha. 45 cent voor Scourge of Fleets.![]()
Maar kwam uit een boosterbox, dus gratiesj?
Die horror? Interessant.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet hullbreaker hebben voor je zeebeesten
Paasei-topic ga ik dus negeren he. #viesdikquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had al een Valentijnsdag en paaseieren topic geopend vorige week.
Ik zal het levend houden dat subfora
horror kraken toch uit m'n hoofd.quote:
Hitler bedoelde het ook goed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van 'maar ik/hij/zij/iemand bedoeld het goed'
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
Of wat moet ik daarmee, help
ik ben ouder en ik heb alleen last van m'n knieen als ik een verkeerde landing heb gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef Ama het volgende:
Heb al hele dag last van mijn knie. Dit is echt een teken dat ik oud begin te worden.
En dit is alleen maar het begin van de aftakeling....quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef Ama het volgende:
Heb al hele dag last van mijn knie. Dit is echt een teken dat ik oud begin te worden.
Goed bezig! Het is niet altijd even makkelijk die tutorials te volgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk
https://imgur.com/a/tPjhlCD
@:Recce
Heb je 1 geprobeerd?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Het is niet altijd even makkelijk die tutorials te volgen.
Wordt je dan boos op de piloot dat hij het verkeerd heeft gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben ouder en ik heb alleen last van m'n knieen als ik een verkeerde landing heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |