het begint een beetje blauwer te worden hier maar het is vooral grijs hierquote:
Vertel!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Dat was een zware maar mooie middag.
Hier volop zon, gaat bijna onder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
het begint een beetje blauwer te worden hier maar het is vooral grijs hier
goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Dat was een zware maar mooie middag.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uitvaart van de beste vriend van mn vader, is voor mij en mn zus altijd onze opa geweest.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uitvaart van de beste vriend van mn vader, is voor mij en mn zus altijd onze opa geweest.
O wat triest .... gecondoleerd!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hem ineens weer tegen.quote:
ik van de hartjes.quote:
Dikke dikquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik van de hartjes.
maar dat wisten we al want ik houd van jullie allemaal.
Haha, het lijkt idd of iemand zitquote:
Broekie.quote:
quote:
oh ja jij zit hier ook. ik zal even m'n post aanpassenquote:
Dan voel ik mij genoodzaakt om je te gaan appen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja jij zit hier ook. ik zal even m'n post aanpassen
ook daar zit een blokkeer functie opquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan voel ik mij genoodzaakt om je te gaan appen.
Ik een aantal.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op de app.
ik ben misschien maandag in den haagquote:
Ja ach ieder tijdperk heeft zo zijn voordelen en nadelen.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben misschien maandag in den haag
doe maar weer zo vuile baklap. ik denk dan gaan we even een biertje klappen maar laat maar weerquote:
In de Schilderswijk zeker, en zo publiekelijk tegen de wil van Allah in gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe maar weer zo vuile baklap. ik denk dan gaan we even een biertje klappen maar laat maar weer
Gaan we zeker een keer doen. Als het mooi weer is. Aan het strand enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe maar weer zo vuile baklap. ik denk dan gaan we even een biertje klappen maar laat maar weer
,quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ieder tijdperk heeft zo zijn voordelen en nadelen.
Deze tijd past niet bij mij, maar ik ben aardig ouderwets opgevoed en de tijd van mijn jeugd paste ook niet echt bij mij daardoor.
Toch denk ik wel dat mensen van onze generatie in het algemeen een nuchterdere kijk op zaken hebben dan jongere generaties.
duurt langquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we zeker een keer doen. Als het mooi weer is. Aan het strand enzo.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
,
Wij zijn nog van de pre-internet en social media tijd, en dat vind ik best een positief íets
Kleedje er bij, flesje wijn, kaasje, worstje, kaarsje in een kandelaar, een gros Trojan condooms....quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we zeker een keer doen. Als het mooi weer is. Aan het strand enzo.
Nou ja het mag wel wat normaler wat mij betreftquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleedje er bij, flesje wijn, kaasje, worstje, kaarsje in een kandelaar, een gros Trojan condooms....
Ja alles was ook zo anders, als je een vriendje of vriendinnetje wilde bellen liep je het risico eerst 1 van de ouders aan de lijn te krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Op feestjes of bezoekjes bij elkaar had je tenminste oog en oor voor elkaar i.p.v. dat praten slechts een vervelende onderbreking van je mobiele telefoon-tijd is.
even een visje bij simonis halen en dan bij zo'n strandtent wat weg tikken met een bord bittergarnituurquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja het mag wel wat normaler wat mij betreft
Dat klinkt toch wel errug goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
even een visje bij simonis halen en dan bij zo'n strandtent wat weg tikken met een bord bittergarnituur
en je wist alle nummers uit je hoofd. .quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja alles was ook zo anders, als je een vriendje of vriendinnetje wilde bellen liep je het risico eerst 1 van de ouders aan de lijn te krijgenhahaha
Dat idee heb ik soms ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ieder tijdperk heeft zo zijn voordelen en nadelen.
Deze tijd past niet bij mij, maar ik ben aardig ouderwets opgevoed en de tijd van mijn jeugd paste ook niet echt bij mij daardoor.
Toch denk ik wel dat mensen van onze generatie in het algemeen een nuchterdere kijk op zaken hebben dan jongere generaties.
Ja nummers uit je hoofd kennen!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je wist alle nummers uit je hoofd. .
dan via de draaischijf op de bakelieten telefoon draaien.
Gaan we zo beginnen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja alles was ook zo anders, als je een vriendje of vriendinnetje wilde bellen liep je het risico eerst 1 van de ouders aan de lijn te krijgenhahaha
Gewoon direct droog 'm er in proppen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja het mag wel wat normaler wat mij betreft
Ja ik heb de aanzet gegevenquote:
De luxere modellen draaischijftelefoons hadden een ingebouwde lade waarin een telefoonboekje zat waarin je nummers kon noteren!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nummers uit je hoofd kennen!en de draaischijf ja
Je moest opstaan en naar de TV lopen als je een andere zender wou kijken.quote:
ik weet m'n eigen nummer uit m'n hoofd, m'n werknummer en het nummer van m'n oma.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nummers uit je hoofd kennen!en de draaischijf ja
Ik weet mijn eigen nummer niet eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet m'n eigen nummer uit m'n hoofd, m'n werknummer en het nummer van m'n oma.
Voor de rest echt helemaal niks meer
Oh dat hadden wij ook!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De luxere modellen draaischijftelefoons hadden een ingebouwde lade waarin een telefoonboekje zat waarin je nummers kon noteren!
Ja nog echt knoppen op de tvquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moest opstaan en naar de TV lopen als je een andere zender wou kijken.
Tel.nrs. die met 06 begonnen waren sexlijnen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nog echt knoppen op de tv
Almelo had in het begin maar 9 nummers.quote:
We hadden er eentje waarbij de knop van het vorige kanaal je om de oren vloog als je van zender wisselde!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nog echt knoppen op de tv
Hahaha ook dat jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tel.nrs. die met 06 begonnen waren sexlijnen.
06-9666 SÈÈÈKS!!! SÈÈÈKS!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tel.nrs. die met 06 begonnen waren sexlijnen.
quote:
Wij hadden video2000 van Philips, met videobanden die dubbelzijdig gebruikt konden wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden er eentje waarbij de knop van het vorige kanaal je om de oren vloog als je van zender wisselde!
Uiteindelijk de veertjes er maar uit gesloopt!
Ik kocht op een gegeven moment een Panasonic EK94 videorecorder die zwaar in de aanbieding was na dat voetbalwedstrijdje.
ik heb dit mobiele nummer al 22 jaar als het niet langer isquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet mijn eigen nummer niet eens.
Ja die had ik daarvoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]De echte Rollerskates. Nooit gehad, ik had van die vreselijke dingen die je om je schoenen moest binden.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wij hadden video2000 van Philips, met videobanden die dubbelzijdig gebruikt konden worden
Same. Is geloof ik nog van Orange toen ze net op de markt kwamen, of misschien nog ouder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb dit mobiele nummer al 22 jaar als het niet langer is
Ja dat is ook iets wat forever in mn geheugen gegrift staatquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook iets wat forever in mn geheugen gegrift staat
Ik raakte altijd mijn mobieltjes kwijt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb dit mobiele nummer al 22 jaar als het niet langer is
ik weet niet wat er toen bij zat. had zo'n siemens m35i van de postbank. die kreeg je bij een spaarrekening en dan zoveel euro stortenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Is geloof ik nog van Orange toen ze net op de markt kwamen, of misschien nog ouder.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte altijd mijn mobieltjes kwijt.
hoe danquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die reclames van yoghi drink waren ook altijd hilarisch en absurdquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Te erg he?
Ik zat net trouwens naar een Youtube react video te denken over klassieke muziek en ik moest ineens aan die reclame van Prodent denken met "Wie poetst met Prodent.....WIE POETST MET PRO-DENT.......DIE POETST ZIJN TAAAAAAAAAAAAANDEN STERK!!!!"
Was ook een klassiek nummer, maar ik weet niet meer welke.
yoki was wel lekkerder dan yoghoquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die reclames van yoghi drink waren ook altijd hilarisch en absurd
Yogho yoghoooo...Yogho!
Orange!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Is geloof ik nog van Orange toen ze net op de markt kwamen, of misschien nog ouder.
In taxi`s,op de bar laten liggen,in het water,etc.quote:
wat onhandig van jequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In taxi`s,op de bar laten liggen,in het water,etc.
Tjolk was de bomb!quote:
Daar hadden wij altijd zo onze eigen teksten op!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die reclames van yoghi drink waren ook altijd hilarisch en absurd
Yogho yoghoooo...Yogho!
Eens.quote:
ik kan me de pakjes herinneren als ik de afbeeldingen zie maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit gedronken heb.quote:
En mario zijn jas.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik zo, je had ook zo'n reclame om bij het leger te gaan "Hey man hey meid " etc...hadden we op school ook eigen tekst opquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hadden wij altijd zo onze eigen teksten op!
Dat denk ik jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan me de pakjes herinneren als ik de afbeeldingen zie maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit gedronken heb.
maar ik ben 5 jaar jonger dan jij dus misschien was het toen al wel aan het verdwijnen
Moet weer lachen.quote:
Och ja die idd!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik zo, je had ook zo'n reclame om bij het leger te gaan "Hey man hey meid " etc...hadden we op school ook eigen tekst op
Hahaha idd!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
Oh jee, we zijn de mellek vergeten!
- Geeft niks! Schepje Nesquick er bij, even roeren, en klaar is Klara!
Voor Nesquick had je Benco.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Te erg he?
Ik zat net trouwens naar een Youtube react video te denken over klassieke muziek en ik moest ineens aan die reclame van Prodent denken met "Wie poetst met Prodent.....WIE POETST MET PRO-DENT.......DIE POETST ZIJN TAAAAAAAAAAAAANDEN STERK!!!!"
Was ook een klassiek nummer, maar ik weet niet meer welke.
nesquick is wel echt de aids van de chocolademelkquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
Die ja!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij werd die muziek voor prodent gemaakt.
welke idioot gebruikt dan ook safariquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, welke idioot heeft bedacht dat die URL balk in iOS safari naar onderen moet
Echt een zoete bende!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
nesquick is wel echt de aids van de chocolademelk
Als je Iphone hebtquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
welke idioot gebruikt dan ook safari
vind het wel lekker, maar t liefst gewoon chocomelquote:
Ik vrat die korrels het liefst zo op, maar Benco had wat dat betreft een betere bite.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
vind het wel lekker, maar t liefst gewoon chocomel
Ik zou het niet weten eigenlijk, heb zelf geen iphone..quote:
Did you have your Choq today?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
vind het wel lekker, maar t liefst gewoon chocomel
Oh ja dat had/heb je idd ook zo'n grote bus.. op brood deed ik dat ook wel eensquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrat die korrels het liefst zo op, maar Benco had wat dat betreft een betere bite.
Inderdaad, het domste idee ever, gelukkig kan je hem weer naar boven verhuizen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, welke idioot heeft bedacht dat die URL balk in iOS safari naar onderen moet
hoe danquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het domste idee ever, gelukkig kan je hem weer naar boven verhuizen.
Shoq from Friessche Vlag!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Did you have your Choq today?
Pies of keek https://www.iculture.nl/tips/safari-adresbalk-iphone-boven/quote:
Super reclame.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Shoq from Friessche Vlag!
It's cool!
- It's creamy!
It's real chocolate!
oh da was bes makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pies of keek https://www.iculture.nl/tips/safari-adresbalk-iphone-boven/
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Did you have your Choq today?
Joehoequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dees.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het waaide vanmiddag wel flink jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joehoe [ afbeelding ]
Hoe is het daar?
Alles rustig,met jou dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joehoe [ afbeelding ]
Hoe is het daar?
Bij Fresh ook, zo te zien. Hier viel het wel mee, ondanks aan de kust.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Karvan Cévitam in Indiana Jones-stijl ook.
"KC? Add water?"
- "OF KORS!!!!"
Ja ook goed, ik was hier een tijdje niet geweest, maar jullie zijn nog steeds leukquote:
Het is hier ook leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook goed, ik was hier een tijdje niet geweest, maar jullie zijn nog steeds leuk
Of die van Roosviceequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Karvan Cévitam in Indiana Jones-stijl ook.
"KC? Add water?"
- "OF KORS!!!!"
"Water.....KC?"quote:
SBE had vroeger ook een pomp.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of die van Roosvicee
"Mag ik pompen?"
"Je hebt ook van die korte beentjes"
Ik blijf er bij dat die van keurmerk varkensvlees met dat meisje met dat ene afgezakte sokje ook een klassieker is!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of die van Roosvicee
"Mag ik pompen?"
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBE had vroeger ook een pomp.
Wil ik weten watvoor pomp?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBE had vroeger ook een pomp.
Welke dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat die van keurmerk varkensvlees met dat meisje met dat ene afgezakte sokje ook een klassieker is!
De 2e versie staat wel met audio online, de originele helaas alleen zonder audio.
dezequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat die van keurmerk varkensvlees met dat meisje met dat ene afgezakte sokje ook een klassieker is!
De 2e versie staat wel met audio online, de originele helaas alleen zonder audio.
Zo'n schattig klein meisje dat echt fucking CON-TI-moederneukend-NU de hele tijd "WAAROOOOOOOOOMMMMMM?" zegt als mama iets uitlegt, en als die eenmaal haar geduld verliest en geërgerd in 1 adem uitlegt waarvoor het keurmerk er is, zegt ze nonchalant: "Ohhhh, zeg dat dan..."quote:
Ja dat is de vervolgreclame.quote:
Het sokje klopt wel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh dat is idd niet die ik gevonden had
Er gaat hier vaag een belletje rinkelen en volgens mij vond ik dat een ontzettend irritant kindquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n schattig klein meisje dat echt fucking CON-TI-moederneukend-NU de hele tijd "WAAROOOOOOOOOMMMMMM?" zegt als mama iets uitlegt, en als die eenmaal haar geduld verliest en geërgerd in 1 adem uitlegt waarvoor het keurmerk er is, zegt ze nonchalant: "Ohhhh, zeg dat dan..."
quote:
Die reclame was juist zo leuk omdat ze zo schijtirritant was!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er gaat hier vaag een belletje rinkelen en volgens mij vond ik dat een ontzettend irritant kind
Die vond ik leuk. Door een topic over oude leuke reclames ben ik op het fok forum actief geworden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of die van Roosvicee
"Mag ik pompen?"
Lady greys.quote:
Ik ben door een veel te trotse (toenmalige) moderator hier naar toe gelokt!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vond ik leuk. Door een topic over oude leuke reclames ben ik op het fok forum actief geworden.
Greysie!!!quote:
kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan hier natuurlijk heel gemeen op antwoorden, maar hee grijze dame!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hierbij moet ik steeds aan een nummer van de Stones denken!
Oh wacht, nu je hier toch bent:
quote:
blue pil red pilquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de extreem slechte films als the matrix zo´n enorme hype is?
Tis toch wat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zie je @:FreshFruit wat ToT over jou zegt????????????????????????????
Gristus te paard, EINDELIJK iemand die dit ook zegt!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de extreem slechte films als the matrix zo´n enorme hype is?
We bedenken wel iets.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zullen we hem samen een lesje leren???
Frans? Latijn? Aardrijkskunde?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zullen we hem samen een lesje leren???
Ik vond ze wel goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gristus te paard, EINDELIJK iemand die dit ook zegt!!!!
Ja, er zijn mensen die zeggen dat de spirituele wereld zo in elkaar zou zitten, en ja: er zijn mensen die zeggen dat als je de films kut vindt, dat je ze niet zou begrijpen, maar ik vind ze serieus echt geen zak aan!
Jaaquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En deze morgen.![]()
[ afbeelding ]
Klopt, de films zijn gewoon extreem kut!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die zeggen dat de spirituele wereld zo in elkaar zou zitten, en ja: er zijn mensen die zeggen dat als je de films kut vindt, dat je ze niet zou begrijpen, maar ik vind ze serieus echt geen zak aan!
Ik hou echt van sci-fi, fantasy, mysterie enz, maar deze films?quote:
Creatief ben ik toch wel?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
in mijn poging een lelijk plaatje te vinden
vond ik een mooi plaatje
[ afbeelding ]
ik vond dus ipv een lelijk plaatje een mooie. muppetquote:
Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.quote:
Het zijn Films hequote:Op donderdag 27 januari 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou echt van sci-fi, fantasy, mysterie enz, maar deze films?
Komt misschien ook wel omdat ik het idee van een neppe artificial intelligence wereld al in mijn kindertijd in een stripboek had gelezen. En mensen als batterijen was al een stompzinnig idee in Stephen King's Tommyknockers.
Het slaat gewoonweg nergens op!
En mensen laten geloven dat ze in het hier en nu leven omdat anders hele oogsten verloren zouden gaan omdat het menselijk brein geen langdurige gelukzalige scenario's kan accepteren.....tering!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.
Insomnia vond ik echt geweldig!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zijn Films he![]()
Stephen King is mijn held(vooral de boeken dan).
Ik vond alleen de eerste matrix film goed, maar kwam ook door de "revolutionaire" manier van de actie scènes filmen enzo, 2 viel al tegen, 3 was echt een tegenvaller, maar misschien is 4 wel weer heel goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze had mijn broertje,best een duur ding.quote:
Ja zelf ben ik niet zo snel onder de indruk van dat soort special effects; het verhaal moet gewoon goed zijn, de uitvoering is secundair.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste matrix film goed, maar kwam ook door de "revolutionaire" manier van de actie scènes filmen enzo, 2 viel al tegen, 3 was echt een tegenvaller, maar misschien is 4 wel weer heel goed
Ongeveer zoiets had ik van Panasonic, met een veel te krachtige veer om het open te klappen, en met een dictafoon er in!quote:
masterquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze had mijn broertje,best een duur ding.
Kuifje!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wil ook een Belgisch paspoort.![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)h-paspoort~a8a415cd/
waarom??quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wil ook een Belgisch paspoort.![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)h-paspoort~a8a415cd/
Oh neeeee! Niet wokeness!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zelf ben ik niet zo snel onder de indruk van dat soort special effects; het verhaal moet gewoon goed zijn, de uitvoering is secundair.
Deeltje 4 schijnt echt kut te worden; hartstikke woke en feministisch. Neo is maar een zij-figuurtje er in.
De eerste was de beste iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste matrix film goed, maar kwam ook door de "revolutionaire" manier van de actie scènes filmen enzo, 2 viel al tegen, 3 was echt een tegenvaller, maar misschien is 4 wel weer heel goed
Truth!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh neeeee! Niet wokeness!!!!en feminisme kan ook best vervelend zijn , maar ja, vind dat blackwashing van dingen irritanter
legen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets uit een stripboek in je paspoort hebben is natuurlijk wel legen
Dan heb je er één met plaatjes van kuifje en Lucky Luck erin.quote:
Wie dat verzonnen heeft iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind woke momenteel wel het meest irritante woord.
Irritant woord voor een irritante bewegingquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
ik ben niet wokequote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Weet ik tochquote:
Maar ik ben wel awakequote:
Wel broke?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, want het is een dom verzonnen woord
Klein zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel broke?
Een aantal grote film- en seriebedrijven komen nu gelukkig wel terug van dat hele woke bullshit, hoewel Peter Dinklage nog wel een klein plasje doet over de negroïde versie van Sneeuwwitje met de 7 dwergen.
misschien moet het dan toch in de OPquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Misschien kunnen we dat woord, net als corona, bannen in deze sc
Hij kan zich beter druk maken om de exploitatie van "dwergen" in Shitloving Midgets.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel broke?
Een aantal grote film- en seriebedrijven komen nu gelukkig wel terug van dat hele woke bullshit, hoewel Peter Dinklage nog wel een klein plasje doet over de negroïde versie van Sneeuwwitje met de 7 dwergen.
Wekker, nog zo'n dom woord. Je zou gewoon vanzelf wakker moeten worden en daarna op je gemak richting werk moeten kunnen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]elke dag word ik weer woke van de wekker
Dat is waar. Ik ben er niet mee bezig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, want het is een dom verzonnen woord
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wekker, nog zo'n dom woord. Je zou gewoon vanzelf wakker moeten worden en daarna op je gemak richting werk moeten kunnen.
dit noem je inNl gewoon een kort en pittig typequote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor, in ieder geval niet als je een nijlpaard bent met paars geverfd kort haar; dan is het hip as fuck om woke te zijn!
[ afbeelding ]
Paarse verf is overigens geen noodzaak.
Dan krijgen we hier ook zo'n OP met regeltjes met wat wel en niet magquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet het dan toch in de OP
Karen is ook overgewaaid uit de VSquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit noem je inNl gewoon een kort en pittig type
of een Karen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier in Viv SC kletsen we over van alles behalve over negatieve dingen?
Okee okee, zullen we maar weer over vlindertjes, maneschijn en eenhoorns gaan hebben?quote:
waar vervolgens niemand aan houdt, omdat ze de regels toch niet lezenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgen we hier ook zo'n OP met regeltjes met wat wel en niet mag![]()
Neuh!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor, in ieder geval niet als je een nijlpaard bent met paars geverfd kort haar; dan is het hip as fuck om woke te zijn!
[ afbeelding ]
Paarse verf is overigens geen noodzaak.
Gelukkig heb je je sjaal nogquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
m;n jas kapot gemaakt![]()
sjaal zat tussen de rits![]()
breekt m'n rits af
dan moeten we er gewoon wat leuks op verzinnenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh!
ja waar is moontjequote:Op donderdag 27 januari 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Okee okee, zullen we maar weer over vlindertjes, maneschijn en eenhoorns gaan hebben?
Goed idee welquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Okee okee, zullen we maar weer over vlindertjes, maneschijn en eenhoorns gaan hebben?
jij je zinquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Karen is ook overgewaaid uit de VS
Doet me denken aan een OP met daarin de UI's van vaste users.....quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh!
Mensen gebruiken het te pas en te onpasquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben er niet mee bezig eerlijk gezegd
Ik las het krantenartikel ergens.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dat weet iedereenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier in Viv SC kletsen we over van alles behalve over negatieve dingen?
Wat is er mis met Gerda?quote:
ik gebruik woke nooitquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen gebruiken het te pas en te onpas
Heet je moeder zo?quote:
troetelberen straaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllquote:
Alf was de bomb!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]Als kind begreep ik serieus echt niet waarom ik hier naar keek!
Net als met Alf!
Ja.quote:
Precies! Zo'n OP is dus zinloos, een OP is bedoeld voor leuke plaatjesquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
waar vervolgens niemand aan houdt, omdat ze de regels toch niet lezen
jij snapte de troetelberen niet>?????????quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]Als kind begreep ik serieus echt niet waarom ik hier naar keek!
Net als met Alf!
Nee, waarom ik er naar keek!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij snapte de troetelberen niet>?????????
Mayonaise was iets bijzonders voor zijn volk, en nep-porseleinen badkuipen, en hij at graag poesjes.....quote:
Net als die kut eend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, waarom ik er naar keek!Het was vreselijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |