het begint een beetje blauwer te worden hier maar het is vooral grijs hierquote:
Vertel!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Dat was een zware maar mooie middag.
Hier volop zon, gaat bijna onder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
het begint een beetje blauwer te worden hier maar het is vooral grijs hier
goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
Dat was een zware maar mooie middag.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uitvaart van de beste vriend van mn vader, is voor mij en mn zus altijd onze opa geweest.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uitvaart van de beste vriend van mn vader, is voor mij en mn zus altijd onze opa geweest.
O wat triest .... gecondoleerd!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hem ineens weer tegen.quote:
ik van de hartjes.quote:
Dikke dikquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik van de hartjes.
maar dat wisten we al want ik houd van jullie allemaal.
Broekie.quote:
quote:
oh ja jij zit hier ook. ik zal even m'n post aanpassenquote:
Dan voel ik mij genoodzaakt om je te gaan appen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja jij zit hier ook. ik zal even m'n post aanpassen
ook daar zit een blokkeer functie opquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan voel ik mij genoodzaakt om je te gaan appen.
Ik een aantal.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op de app.
ik ben misschien maandag in den haagquote:
Ja ach ieder tijdperk heeft zo zijn voordelen en nadelen.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben misschien maandag in den haag
doe maar weer zo vuile baklap. ik denk dan gaan we even een biertje klappen maar laat maar weerquote:
In de Schilderswijk zeker, en zo publiekelijk tegen de wil van Allah in gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe maar weer zo vuile baklap. ik denk dan gaan we even een biertje klappen maar laat maar weer
Gaan we zeker een keer doen. Als het mooi weer is. Aan het strand enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe maar weer zo vuile baklap. ik denk dan gaan we even een biertje klappen maar laat maar weer
,quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ieder tijdperk heeft zo zijn voordelen en nadelen.
Deze tijd past niet bij mij, maar ik ben aardig ouderwets opgevoed en de tijd van mijn jeugd paste ook niet echt bij mij daardoor.
Toch denk ik wel dat mensen van onze generatie in het algemeen een nuchterdere kijk op zaken hebben dan jongere generaties.
duurt langquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we zeker een keer doen. Als het mooi weer is. Aan het strand enzo.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
,
Wij zijn nog van de pre-internet en social media tijd, en dat vind ik best een positief íets
Kleedje er bij, flesje wijn, kaasje, worstje, kaarsje in een kandelaar, een gros Trojan condooms....quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we zeker een keer doen. Als het mooi weer is. Aan het strand enzo.
Nou ja het mag wel wat normaler wat mij betreftquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleedje er bij, flesje wijn, kaasje, worstje, kaarsje in een kandelaar, een gros Trojan condooms....
Ja alles was ook zo anders, als je een vriendje of vriendinnetje wilde bellen liep je het risico eerst 1 van de ouders aan de lijn te krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Op feestjes of bezoekjes bij elkaar had je tenminste oog en oor voor elkaar i.p.v. dat praten slechts een vervelende onderbreking van je mobiele telefoon-tijd is.
even een visje bij simonis halen en dan bij zo'n strandtent wat weg tikken met een bord bittergarnituurquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja het mag wel wat normaler wat mij betreft
Dat klinkt toch wel errug goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
even een visje bij simonis halen en dan bij zo'n strandtent wat weg tikken met een bord bittergarnituur
en je wist alle nummers uit je hoofd. .quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja alles was ook zo anders, als je een vriendje of vriendinnetje wilde bellen liep je het risico eerst 1 van de ouders aan de lijn te krijgenhahaha
Dat idee heb ik soms ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ieder tijdperk heeft zo zijn voordelen en nadelen.
Deze tijd past niet bij mij, maar ik ben aardig ouderwets opgevoed en de tijd van mijn jeugd paste ook niet echt bij mij daardoor.
Toch denk ik wel dat mensen van onze generatie in het algemeen een nuchterdere kijk op zaken hebben dan jongere generaties.
Ja nummers uit je hoofd kennen!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je wist alle nummers uit je hoofd. .
dan via de draaischijf op de bakelieten telefoon draaien.
Gaan we zo beginnen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja alles was ook zo anders, als je een vriendje of vriendinnetje wilde bellen liep je het risico eerst 1 van de ouders aan de lijn te krijgenhahaha
Gewoon direct droog 'm er in proppen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja het mag wel wat normaler wat mij betreft
Ja ik heb de aanzet gegevenquote:
De luxere modellen draaischijftelefoons hadden een ingebouwde lade waarin een telefoonboekje zat waarin je nummers kon noteren!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nummers uit je hoofd kennen!en de draaischijf ja
Je moest opstaan en naar de TV lopen als je een andere zender wou kijken.quote:
ik weet m'n eigen nummer uit m'n hoofd, m'n werknummer en het nummer van m'n oma.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nummers uit je hoofd kennen!en de draaischijf ja
Ik weet mijn eigen nummer niet eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet m'n eigen nummer uit m'n hoofd, m'n werknummer en het nummer van m'n oma.
Voor de rest echt helemaal niks meer
Oh dat hadden wij ook!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De luxere modellen draaischijftelefoons hadden een ingebouwde lade waarin een telefoonboekje zat waarin je nummers kon noteren!
Ja nog echt knoppen op de tvquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moest opstaan en naar de TV lopen als je een andere zender wou kijken.
Tel.nrs. die met 06 begonnen waren sexlijnen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nog echt knoppen op de tv
Almelo had in het begin maar 9 nummers.quote:
We hadden er eentje waarbij de knop van het vorige kanaal je om de oren vloog als je van zender wisselde!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja nog echt knoppen op de tv
Hahaha ook dat jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tel.nrs. die met 06 begonnen waren sexlijnen.
06-9666 SÈÈÈKS!!! SÈÈÈKS!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tel.nrs. die met 06 begonnen waren sexlijnen.
quote:
Wij hadden video2000 van Philips, met videobanden die dubbelzijdig gebruikt konden wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden er eentje waarbij de knop van het vorige kanaal je om de oren vloog als je van zender wisselde!
Uiteindelijk de veertjes er maar uit gesloopt!
Ik kocht op een gegeven moment een Panasonic EK94 videorecorder die zwaar in de aanbieding was na dat voetbalwedstrijdje.
ik heb dit mobiele nummer al 22 jaar als het niet langer isquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet mijn eigen nummer niet eens.
Ja die had ik daarvoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]De echte Rollerskates. Nooit gehad, ik had van die vreselijke dingen die je om je schoenen moest binden.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wij hadden video2000 van Philips, met videobanden die dubbelzijdig gebruikt konden worden
Same. Is geloof ik nog van Orange toen ze net op de markt kwamen, of misschien nog ouder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb dit mobiele nummer al 22 jaar als het niet langer is
Ja dat is ook iets wat forever in mn geheugen gegrift staatquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook iets wat forever in mn geheugen gegrift staat
Ik raakte altijd mijn mobieltjes kwijt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb dit mobiele nummer al 22 jaar als het niet langer is
ik weet niet wat er toen bij zat. had zo'n siemens m35i van de postbank. die kreeg je bij een spaarrekening en dan zoveel euro stortenquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Is geloof ik nog van Orange toen ze net op de markt kwamen, of misschien nog ouder.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte altijd mijn mobieltjes kwijt.
hoe danquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raakte altijd mijn mobieltjes kwijt.
Die reclames van yoghi drink waren ook altijd hilarisch en absurdquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Te erg he?
Ik zat net trouwens naar een Youtube react video te denken over klassieke muziek en ik moest ineens aan die reclame van Prodent denken met "Wie poetst met Prodent.....WIE POETST MET PRO-DENT.......DIE POETST ZIJN TAAAAAAAAAAAAANDEN STERK!!!!"
Was ook een klassiek nummer, maar ik weet niet meer welke.
yoki was wel lekkerder dan yoghoquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die reclames van yoghi drink waren ook altijd hilarisch en absurd
Yogho yoghoooo...Yogho!
Orange!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Is geloof ik nog van Orange toen ze net op de markt kwamen, of misschien nog ouder.
In taxi`s,op de bar laten liggen,in het water,etc.quote:
wat onhandig van jequote:Op donderdag 27 januari 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In taxi`s,op de bar laten liggen,in het water,etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |