Hoop voor jou ook dat je zo snel mogelijk mag hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment zo slecht dat 10 minuten lopen aleen opgave is.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar de pijn doet het me ook minder begrijpen.
Mooi, hier zie je ze helaas nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Halsbandparkietjes doen het heel goed in het wild. Ze zijn hier in 010 al heel gewoon.
[ afbeelding ]
Ze hebben bijna geen natuurlijke vijand door die felgroene kleur en verspreiden zich steeds meer over Nederland.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, hier zie je ze helaas niet
Ik heb ze regelmatig op mijn balkonquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet zo erg als een goudvink, maar er zaten er vorig jaar een paar weken lang een stuk of 8 in een boom onder mn raam(gelukkig niet aan de kant van mn slaapkamer).
Anders toch nog een aandringen, een beetje druk op de ketel wil het weleens versnellen. Maar natuurlijk zal je eerst de gesprekken met de anesthesist moeten hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat op dit moment zo slecht dat 10 minuten lopen aleen opgave is.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar de pijn doet het me ook minder begrijpen.
Ik heb vanochtend gebeld, ik ga vandaag iig niet nog een keer bellen om er druk op te zetten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders toch nog een aandringen, een beetje druk op de ketel wil het weleens versnellen. Maar natuurlijk zal je eerst de gesprekken met de anesthesist moeten hebben.
Neuh doe dat maar nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gebeld, ik ga vandaag iig niet nog een keer bellen om er druk op te zetten.
Het is alleen zo frustrerend dat je gewoon niks kunt doen, terwijl de pijn met de dag erger word.quote:
Hoop dat ze snel deze kant op komen dan, hier nog niet gieznquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben bijna geen natuurlijke vijand door die felgroene kleur en verspreiden zich steeds meer over Nederland.
Er leeft een hele grote zwerm in het park hier vlakbij.
[..]
Ik heb ze regelmatig op mijn balkon
[ afbeelding ]
Vervelend, hoop dat je snel geholpen wordtquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is alleen zo frustrerend dat je gewoon niks kunt doen, terwijl de pijn met de dag erger word.
Waarom? Heb je zelf geen zin ?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand die nu wel wil gaan sporten?
Nu komt me niet zo goed uit, mssn over een maandje of 6?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iemand die nu wel wil gaan sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |