Hendrix beschikt over een prima funtionele techniek, je doet nu net of hij een soort Lucius is en dat is echt flauwekul.quote:Op donderdag 27 januari 2022 07:14 schreef Gutanoth het volgende:
Leuke jongen die Hendrix. Deed me altijd heel erg denken aan Kuyt. Totaal geen goede voetballer, maar compenseert dat met keihard werken
10 maart uit, week erop thuis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 06:40 schreef Antares1981 het volgende:
Wanneer speelt Feyenoord weer in Conference League?
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is, ik heb het nooit over Lucius gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hendrix beschikt over een prima funtionele techniek, je doet nu net of hij een soort Lucius is en dat is echt flauwekul.
Dat is net zo onzinnig. Hij zit er ergens tussenin.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is, ik heb het nooit over Lucius gehad
Tussen wat in? Ik had het maar over één persoonquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is net zo onzinnig. Hij zit er ergens tussenin.
Zelfs dat komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is
Lucius en Kuyt. Qua kwaliteiten vind ik Hendrix daar prima tussen passen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tussen wat in? Ik had het maar over één persoon
En hier noem je toch echt twee personen, frikandel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik doe alsof hij een soor Kuyt is, ik heb het nooit over Lucius gehad
Tering wat ben jij vermoeiend zegquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En hier noem je toch echt twee personen, frikandel.
Grappig want als ik Hendrix ergens mee zou willen vergelijken dan is het juist Lucius.quote:Op donderdag 27 januari 2022 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hendrix beschikt over een prima funtionele techniek, je doet nu net of hij een soort Lucius is en dat is echt flauwekul.
Complimenten voor Kokcu. Terecht overigens, vond 'm zwak beginnen na de winterstop maar tegen NEC was ie (vooral tweede helft) weer goed. Niet verwacht ook dat het controlerende kwartje bij hem zou vallen.quote:Het programma Elftal van de week van Voetbal International werd gisteren in plaats van maandag uitgezonden en uiteraard kwam Orkun Kökcü aan bod als VI-speler van de week na de wedstrijd NEC - Feyenoord. Analist en mede-hoofdredacteur van het blad, Pieter Zwart, ging dieper in op de enorme ontwikkeling die Kökcü doormaakt.
"Hij is eigenlijk de cruciale pion op het middenveld bij Arne Slot, zeker op het moment dat Feyenoord gedwongen wordt om het spel te maken. Dan is hij gewoon de Alpha en Omega van Feyenoord: alles begint en eindigt eigenlijk met Kökcü omdat hij in deze speelwijze gewoon een meer controlerende middenvelder is geworden." Het rugnummer van de middenvelder suggereert iets anders. "Hij speelt met nummer 10 en dat leverde de verwarring op dat hij doelpunten zou moeten maken. Hij maakte natuurlijk een schitterend doelpunt tegen NEC, maar je moet van Kökcü niet gaan vragen dat hij doelpunten gaat maken, want zijn rol in het elftal is gewoon totaal anders."
"Je moet bij Kökcü een beetje uitkijken dat hij niet het Frenkie de Jong-syndroom gaat krijgen: dat iedereen 'hij moet toch beslissender in de eindfase zijn, hij moet meer goals maken en assists geven' gaat roepen. Dan ga je uiteindelijk een speler misbruiken op een positie waar hij zijn eigenlijke kwaliteiten niet meer kan tonen. Ik denk dat Kökcü naar achteren halen het beste is dat Slot heeft gedaan, zodat hij in de zones aan de bal komt en hij daardoor wat meer tijd heeft om die ballen naar de eindfase te brengen. Als je dat nuchter analyseert, dan doet hij dat over het algemeen heel erg goed."
De lof over Kökcü blijft doorgaan. "Ook als je kijkt naar het drukzetten op de helft van de tegenstander: Til is de aanjager en hij is vaak de tweede middenvelder die daar bij aansluit. Er is maar één speler in de Eredivisie die dit seizoen meer ballen in het laatste derde van het veld heeft veroverd dan Kökcü en dat is Sinisterra. In dat gedeelte is hij dus ook gigantisch vooruit gegaan. In zijn spel kun je bepaalde dingen bekritiseren, en die zullen ook wel beter kunnen, maar doelpunten maken is daar eigenlijk geen onderdeel van: hij komt niet zo vaak in die positie en het is ook niet waar zijn toegevoegde waarde ligt."
Feyenoord speelt met drie middenvelders. Daar waar Fredrik Aursnes vaak de verdedigers ondersteunt, daar is Guus Til vaak in voorwaartse beweging onderweg en dan blijft Kökcü over. "Hij is eigenlijk het eenmansmiddenveld van Feyenoord en dan denk ik dat hij buitengewoon presteert."
Die Bassett schijnt een soort mix te zijn tussen Pedersen en Kazimquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:51 schreef fetX het volgende:
Tussen Kuyt en Lucius in. Twee totaal andere voetballers ook. Klasse.
*Barnessquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Bassett schijnt een soort mix te zijn tussen Pedersen en Kazim
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Bassett schijnt een soort mix te zijn tussen Pedersen en Kazim
Ja wel eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:27 schreef Slobeend het volgende:
"Hij is eigenlijk het eenmansmiddenveld van Feyenoord en dan denk ik dat hij buitengewoon presteert."
Dit vind ik een beetje onzin.
De kok speelde voor Aursnes echt in de basis kwam ook wel primaquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja wel eens.
Denk ook dat Kokcu erg veel aan Aursnes heeft. En Aursnes gaf tegen NEC ook een paar ballen die je eerder van Kokcu verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |