Ik vond 'm een goede verdediger toen, al helemaal op die leeftijd. Maar goed, ik heb 'm de afgelopen jaren niet gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat had hij dan precies?
Vast niet elke keer, ik vond het zoals @:slobeend zegt deze transferperiode nogal opvallen, het is wat.
Heeft hem ook niet meegezeten lees ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Nogal. En die Sandler heeft echt al jaren niets gepresteerd. Ziet er naar uit dat ze Hendriks weer graag willen verhuren en dat dit dan de vervanger is.
Men denkt op den Twitters dat het om Porto gaat nu Diaz op weg is naar Liverpool.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoop niet dat Sini nog vertrekt deze winter, dat zou wel echt een gemis zijn.
25 miljoen dan, anders komen ze in de zomer maar weer. En dan mag Arnesen heel snel nog een vervanger regelen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Men denkt op den Twitters dat het om Porto gaat nu Diaz op weg is naar Liverpool.
Blijft zo lastig, omdat je altijd met dat Jorgensen scenario in je hoofd zit. Maar ik denk dat onder normale omstandigheden je in de zomer ook nog wel 20 kunt krijgen dus eigenlijk hou ik ‘m liever.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
25 miljoen dan, anders komen ze in de zomer maar weer. En dan mag Arnesen heel snel nog een vervanger regelen.
1 goal, 2 assistent in 18 potjes.quote:
Stoere taal, hebben we de Jørgensen-quotes van begin 2018 nog?quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
25 miljoen dan, anders komen ze in de zomer maar weer. En dan mag Arnesen heel snel nog een vervanger regelen.
Toen was je er nog niet? 🤔quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stoere taal, hebben we de Jørgensen-quotes van begin 2018 nog?
25 miljoen en anders rot je maar weer op naar Newcastle!!!!
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stoere taal, hebben we de Jørgensen-quotes van begin 2018 nog?
25 miljoen en anders rot je maar weer op naar Newcastle!!!!
quote:Russische analisten hebben zich uitgelaten over de transfer van Jorrit Hendrix. De middenvelder verruilde Spartak Moskou deze week voor Feyenoord. Een stap waar ze in Rusland niet heel rouwig om zijn. Volgens Roman Shirokov en Aleksandr Mostovoi, bekende Russische voetbalfiguren die regelmatig aanschuiven als analist bij voetbalprogramma's, ontbrak het Hendrix simpelweg aan voldoende kwaliteit.
Hendrix leek deze winter op weg naar de MLS, waar hij een contract kon tekenen bij een niet nader genoemde club. De middenvelder besloot echter eigenhandig de stekker uit de onderhandelingen te trekken. Een week later arriveerde hij bij Feyenoord. In financieel opzicht een slimme zet, vindt Mostovoi. "Ze komen uit Nederland, verdienen veel geld en gaan dan op huurbasis weer terug. Grappig. Hendrix is immers niet de enige. Je hebt ook nog Guus Til, voor wie zelfs veel meer werd betaald."
Hendrix maakte in januari vorig jaar de overstap van PSV naar Spartak, maar een succes werd het Russische avontuur nooit. Zowel onder Domenico Tedesco, Rui Vitória, als de huidige trainer Paoli Vanoli slaagde hij er niet in om een basisplaats te veroveren. Voormalig Spartak-voorzitter Andrey Chervichenko betitelt Hendrix als 'een middelmatige speler'. Oud-doelman Anzor Kavazashvili doet daar in gesprek met Sport24 nog een schepje bovenop. "Hendrix is een speler van FNL-niveau", doelt Kavazashvili op de Football National League, het tweede niveau van Rusland.
Bij Spartak had Hendrix concurrentie van onder anderen Roman Zobnin, Nail Umyarov en Ruslan Litvinov. Feyenoord huurt hem nu tot medio 2023 en heeft tevens een optie tot koop. "Godzijdank is Hendrix vertrokken", stelt Shirokov in een interview met Sport-Express. "Voor Spartak is dit erg goed, want er komt een plek vrij in de selectie." Mostovoi sluit zich aan bij de woorden van zijn voormalig collega. "Zijn komst was heel apart. Niemand had ooit van hem gehoord. Ik denk niet dat het een big deal is dat hij vertrekt."
Denk dat Sinisterra inderdaad een stuk beter is dan Jørgensen maar ook die jongen heeft risico's. Hij is redelijk fragiel en heeft een kruisbandblessure gehad. 15 miljoen lijkt me eigenlijk wel een redelijke prijs voor hem.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, 1 voorbeeld en dan moet je maar iedereen voor een appel en een ei laten gaan.
Ik heb niet zo'n zin in weer een Jorgensen discussie waar jij bij betrokken bent, maar goed; Het verschil is dat Sinisterra nu al meerdere jaren laat zien een vrij aardige speler te zijn. Jorgensen deed dat 1 jaar was al wat ouder. De kans dat Sinisterra zo goed blijft als ie nu is is wat realistischer dan van Jorgensen destijds. Al was iedereen er ook van overtuigd dat we hem niet hadden moeten laten gaan, omdat we hem nog best nodig waren (net als Sini nu) en daarbij het EK eraan kwam waar hij in de vorm van toen mogelijk meer kon opbrengen.
Jorgensen niet verkopen toen was geen fout. Achteraf wel, maar achteraf heb je geen reet aan.
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat Sinisterra inderdaad een stuk beter is dan Jørgensen maar ook die jongen heeft risico's. Hij is redelijk fragiel en heeft een kruisbandblessure gehad. 15 miljoen lijkt me eigenlijk wel een redelijke prijs voor hem.
Zegt toch wel iets lijkt mij ja als meerdere analisten dat zeggen. En in NL was hij ook al matig dus het verbaast mij niets.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Ah, de altijd belangrijke mening van Russische analisten.
Hij heeft daar nauwelijks gespeeld en ze geven al aan dat ze 'm daarvoor niet kenden. Dus tja, ik vind die mening niet echt waardevol verder. Ze roepen ook nog wat over Til, maar die heeft zijn waarde al wel gehad voor ons. Maar goed.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zegt toch wel iets lijkt mij ja als meerdere analisten dat zeggen. En in NL was hij ook al matig dus het verbaast mij niets.
We hebben hem toch zien spelen in Nederland? Voor de breedte een prima speler. Zat zelfs een tijdje tegen oranje aan. Heeft een hele goede periode gehad bij PSV.quote:
Zeker. En dat was niet best.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
We hebben hem toch zien spelen in Nederland? Voor de breedte een prima speler. Zat zelfs een tijdje tegen oranje aan. Heeft een hele goede periode gehad bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |