Zoiet zoek ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
Het is om een netwerk aan te leggen over bestaande coax. Dat heeft wel een beetje hoog jaren negentig-gehalte.
Maar je hebt gewoon haakse coax-connectors. Het zelf plaatsen van zo'n connector is bij coax niet echt raketwetenschap.
Iedere doe het zelf zaak..? https://www.praxis.nl/search?text=coaxquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef Zoev het volgende:
[..]
Zoiet zoek ik.
Maar dan kant en klaar?
Heb je nu specifiek dat kastje ontvangen of "ongeveer zoiets"?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:34 schreef Zoev het volgende:
Van kpn heb ik ongeveer zoiets ontvangen paar jaar geleden;
https://www.bol.com/nl/nl(...)03/9200000117618487/
De gemiddelde bouwmarkt heeft die wel. Zelf maken is ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef Zoev het volgende:
[..]
Zoiet zoek ik.
Maar dan kant en klaar?
Precies dit kastje heb ik @jeroen25quote:Op zondag 6 maart 2022 23:11 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Heb je nu specifiek dat kastje ontvangen of "ongeveer zoiets"?
Post anders eens wat foto's van jouw kastje.
Serieus?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Kabelinternet? Ik wist niet eens meer dat het nog bestond.
Als ik op dat kastje zoek dan zie ik dat het achterop F connectors (met schroefdraad) heeft.quote:Op maandag 7 maart 2022 06:07 schreef Zoev het volgende:
[..]
Precies dit kastje heb ik @:jeroen25
En deze zit er aan vasals wifi versterker;
https://www.consumentenbo(...)oint-wifi-versterker
Dus wifi wordt op etage 1 en 2 versterkt via dit kastje, en signaal loopt via coax van modem naar deze kastjes
Alle internet gaat via een kabel.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Kabelinternet? Ik wist niet eens meer dat het nog bestond.
Ow? Ik Internet nu via WiFiquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alle internet gaat via een kabel.
Echt? Oh....quote:
Hangt er vanaf van welke kant je rekent. Upstream via WiFi dusquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt? Oh....
Hoe kom het signaal bij je router?
Nee. Jij bent het internet niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef r_one het volgende:
Hangt er vanaf van welke kant je rekent. Upstream via WiFi dus
Niemand 'is' het internet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee. Jij bent het internet niet.
True. Het internet is een 'web'. En dat bestaat uit....?quote:
... coax, koper, glasvezel, satellieten, schotels, whatever.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Het internet is een 'web'. En dat bestaat uit....?
Kabels. Heel veel kabels.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef r_one het volgende:
... coax, koper, glasvezel, satellieten, schotels, whatever.
En computers, servers, routers, switches, etc. uiteraard.
Klopt. Maar niet alléén maar kabels.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kabels. Heel veel kabels.
Ook downstream hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van welke kant je rekent. Upstream via WiFi dus
Dan komt het signaal van je router; hij vroeg bij (lees: naar)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |