Deed ie bij Hugo ook altijd. Snel kijken naar hem dan "toch Hugo?"quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:52 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
klopt eerst minister kuipers en later als het wat moeilijker wordt "ernst". Bijzondere man.
Gaat lekker,quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef _serial_ het volgende:
Bijna 1 miljoen besmettingen dit jaar uit de GGD data : 996887, tegen 2154834 in 2021.
Bij de RIVM zijn er momenteel 884289 bekend voor dit jaar.
Erg mooi.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef _serial_ het volgende:
Bijna 1 miljoen besmettingen dit jaar uit de GGD data : 996887, tegen 2154834 in 2021.
Bij de RIVM zijn er momenteel 884289 bekend voor dit jaar.
Dat was met die vraag over de sluitingstijden van winkels ook al zo:quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Rutte kan niet uitleggen waarom 3G er moet komen.
Welke partij pusht er het meest voor?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb het idee dat er Europese belangen spelen eerlijk gezegd. Ja, laten we allemaal maar 2G gaan doen.
Wat zou het fijn zijn als iemand als Marcel Levi daar zat.
Ach ja, ik verwacht dat er bij het weegmoment over 3 weken weer wat meer landen zich bij dit elite clubje hebben gemeld. Of in ieder geval een datum hebben genoemd. Druk zal hier blijven toenemen. Rutte is nou ook weer niet zo’n sterke persoonlijkheid dat hij deze koers kan blijven varen. Ik maak mij niet echt zorgen. Koningsdag vieren we hier zonder beperkingen. Carnaval nog net niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:19 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Behalve Denemarken, Ierland, GB, Tsjechië, etc.
Ja doe mij ook maar. Beter dan die boosterquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil nu ook wel eens een keer omikron krijgen zeg. Kan ik het verhaaltje voor mezelf ook even weer afsluiten omdat het tijd wordt dat we het gewoon gaan accepteren en niet moeilijk meer moeten gaan doen.
Dit kan je geen 6 weken volhouden in elk geval. Dat is wel zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:27 schreef groenen het volgende:
[..]
Ach ja, ik verwacht dat er bij het weegmoment over 3 weken weer wat meer landen zich bij dit elite clubje hebben gemeld. Of in ieder geval een datum hebben genoemd. Druk zal hier blijven toenemen. Rutte is nou ook weer niet zo’n sterke persoonlijkheid dat hij deze koers kan blijven varen. Ik maak mij niet echt zorgen. Koningsdag vieren we hier zonder beperkingen. Carnaval nog net niet.
Zonder details van ziekenhuizen kan je daar weinig over zeggen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Wieeehoooooo. Hoe dan?
Maar er gaan toch juist steeds meer landen van dat idiote QR systeem af? Engeland, Denemarken, Spanje en nog meer?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb het idee dat er Europese belangen spelen eerlijk gezegd. Ja, laten we allemaal maar 2G gaan doen.
Wat zou het fijn zijn als iemand als Marcel Levi daar zat.
No idea, maar ik hoor hier en daar wel dingen over die Europese digitale ID daaraan gekoppeld. VVD en D66 sowieso. Het lijkt gewoon alsof er iets hogers speelt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Welke partij pusht er het meest voor?
Is dat een partij die extreem pro Europa is?
Klopt, dat was ik ook even vergeten. Gelukkig wel ja. VK is sowieso niet in de EU. Maar moeten het gaan zien.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar er gaan toch juist steeds meer landen van dat idiote QR systeem af? Engeland, Denemarken, Spanje en nog meer?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Wieeehoooooo. Hoe dan?
Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurtquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik ook even vergeten. Gelukkig wel ja. VK is sowieso niet in de EU. Maar moeten het gaan zien.
Heel fijn, dat doet een mens goedquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:21 schreef _serial_ het volgende:
Oh deze week gaat het trainen voor de waterpolo alweer een stuk beter dan vorige week, wat kan een mens daar toch gelukkig van worden
Ha ha haquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt
een keer gelezen dat omikron een voorkeur heeft voor gevaccineerdenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Wieeehoooooo. Hoe dan?
Maar zoiets moet je toch bij delta zien en niet per se omikron? Naja, ik kan zo ook niet aflezen, maar wat was het 70-80% minder kans om op de IC te komen?quote:
Niet bij mij. Had laatst met twee positieve vrienden gezeten. Glazen gedeeld, joint, geen 1.5-meter. Ik was die week daarvoor geboost dus dacht let's take a chance. Niet besmet hoe vreemd ook.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een keer gelezen dat omikron een voorkeur heeft voor gevaccineerden
Ken meer mensen waar de hele squat besmet is geraakt behalve de recent gebooste.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet bij mij. Had laatst met twee positieve vrienden gezeten. Glazen gedeeld, joint, geen 1.5-meter. Ik was die week daarvoor geboost dus dacht let's take a chance. Niet besmet hoe vreemd ook.
alienquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet bij mij. Had laatst met twee positieve vrienden gezeten. Glazen gedeeld, joint, geen 1.5-meter. Ik was die week daarvoor geboost dus dacht let's take a chance. Niet besmet hoe vreemd ook.
En jij?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:47 schreef nattermann het volgende:
3 kinderen en mijn vrouw positef vandaag. Heel mooi
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:47 schreef nattermann het volgende:
3 kinderen en mijn vrouw positef vandaag. Heel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |