80. En dus echt prima in staat om alles zelf te regelen, zelfs illegaal films downloaden hoefde ik hem niet te lerenquote:
Ow wauw. Die van mij is 67 en die weet de aanknop van een pc niet eens te vinden. Net als de uitknop van de vaste huistelefoonquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
80. En dus echt prima in staat om alles zelf te regelen, zelfs illegaal films downloaden hoefde ik hem niet te leren.
Sja, wat ie eigenlijk geleerd heeft is is dat je alles kan Googlenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow wauw. Die van mij is 67 en die weet de aanknop van een pc niet eens te vinden. Net als de uitknop van de vaste huistelefoon
Mijn opa van 93 doet ook facebook enz. Super knap welquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wat ie eigenlijk geleerd heeft is is dat je alles kan Googlen.
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn opa van 93 doet ook facebook enz. Super knap wel
Mijn ouders zijn in mijn jeugd begonnen met een commador ofzoiets? Toen ik 4 was hadden we een windows pcquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.
In de tijd waar Sounddragon het over had moest je je eigen PC bouwen, met onderdelen die niet gegarandeerd samenwerkten ook al paste het wel. En Windows, als je het al had, was zo buggy dat je meer aan het troubleshooten was dan iets leuks doen.
Maar nu? Klik, aan en elke idioot kan het leren in een half uurtje. En als je het niet weet, ram het in Google, je bent nooit de eerste of de enige ergens mee.
Veel mensen hebben nooit geleerd om iets te Googlen hoor. Als ze apps niet aan te klikken zijn dan houdt het al snel op.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik maar weinig begrip voor mensen die zelfbenoemd digibeet zijn, het is echt allemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig.
In de tijd waar Sounddragon het over had moest je je eigen PC bouwen, met onderdelen die niet gegarandeerd samenwerkten ook al paste het wel. En Windows, als je het al had, was zo buggy dat je meer aan het troubleshooten was dan iets leuks doen.
Maar nu? Klik, aan en elke idioot kan het leren in een half uurtje. En als je het niet weet, ram het in Google, je bent nooit de eerste of de enige ergens mee.
IPX/SPX in DOS aan de praat krijgen om over je coax kabel die door de dakgoot liep met de buurjongen Duke Nukem 3D te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden nooit een computer natuurlijk, ik was de eerste die er een had in mijn hele familie zelfs. Een MSX 1 van Canon.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in mijn jeugd begonnen met een commador ofzoiets? Toen ik 4 was hadden we een windows pc
Ja, dat bedoelde ik dus, leer mensen Googlen, zelfs je vraag woord voor woord stellen werkt meestal wel redelijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel mensen hebben nooit geleerd om iets te Googlen hoor. Als ze apps niet aan te klikken zijn dan houdt het al snel op.
Als die klote netwerkkaart het al wou doen, want die conflicteerden echt overal mee, want wie had zo'n ding nou?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
IPX/SPX in DOS aan de praat krijgen om over je coax kabel die door de dakgoot liep met de buurjongen Duke Nukem 3D te doen.
Dat was het punt, in die tijd was het ook daadwerkelijk enorm ingewikkeld en als je geen kennis had had je pech.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
Ik kan deze codetaal ook niet volgenTWI volgens mij heb jij vroeger ook nog wel eens meegekeken als er weer eens iets niet werkte?
Sinds ik een iphone heb heb ik ook geen gekloot meerquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was het punt, in die tijd was het ook daadwerkelijk enorm ingewikkeld en als je geen kennis had had je pech.
En dat is inmiddels dus allang al niet meer zo, digibeet zijn is een keuze.
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds ik een iphone heb heb ik ook geen gekloot meer
Ja maar jij doet er spelletjes op. Ik doe geen spelletjes want daar heb ik het geduld niet voor. Ik surf een beetje en moet sporadisch een beetje werken in word of excel daar ga ik toch geen pc voor kopenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bouw nog steeds mijn eigen PC's hoor, alleen is dat ook allang niet meer zo ingewikkeld meer.
Speaking of PCs, iemand nog een PC kopen?.
Mwah, ik game niet zo veel meer eigenlijk, alleen Fortnite met mijn oppaskind.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet er spelletjes op. Ik doe geen spelletjes want daar heb ik het geduld niet voor. Ik surf een beetje en moet sporadisch een beetje werken in word of excel daar ga ik toch geen pc voor kopen
Ik wil alleen ooit nog een ipad maar dat heeft geen haast.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik game niet zo veel meer eigenlijk, alleen Fortnite met mijn oppaskind.
Maar nee, daar heb je niet zo veel voor nodig inderdaad, maar ook simpele machines heb ik.
Ik had er een paar, maar inmiddels allemaal verkocht op mijn 12,9 inch Pro en mini na.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wil alleen ooit nog een ipad maar dat heeft geen haast.
Spelletjes doe ik niet op machinesquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had er een paar, maar inmiddels allemaal verkocht op mijn 12,9 inch Pro en mini na.
Is toch meer een ding om iets op te bekijken dan echt iets doen op een simpel spelletje na.
Als je er een toetsenbord en evt muis op aansluit kan het tegenwoordig wel doorgaan voor een basis laptop ja, met wat beperkingen. Maar voor administratie en surfen is het prima.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Spelletjes doe ik niet op machinesmaar vroeger gebruikte ik er ook een voor mijn studie, dan moeten ze nu ook wel handig zijn voor basisadministratie en surfen? Als ik er een ga kopen (ooit) wil ik natuurlijk wel n hele nieuwe
Heb op mijn windows surface idd ook een toetenbordje. Maar dat ding is intussen ook al 8 jaar oud en heeft geen ondersteunende updates meer. Nu maakt dat voor de administratie niet uit dus zolang dat nog werkt laat ik het zoquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er een toetsenbord en evt muis op aansluit kan het tegenwoordig wel doorgaan voor een basis laptop ja, met wat beperkingen. Maar voor administratie en surfen is het prima.
Ik heb ook nog een oude surface liggen, maar die heb ik zelf voorzien van een nieuwe windowsversie, dus die is nog steeds up to date. En als je geen wilde dingen doet nog prima bruikbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb op mijn windows surface idd ook een toetenbordje. Maar dat ding is intussen ook al 8 jaar oud en heeft geen ondersteunende updates meer. Nu maakt dat voor de administratie niet uit dus zolang dat nog werkt laat ik het zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |