quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus had ook twee cavia's, zij was er helemaal gek mee en ze had ze ook goed tam gemaakt, maar zij was de enige die ze uit haar hand kon laten eten en die ze op schoot kon nemen om te aaien. Ik vond het maar hysterische schichtige schreeuwlelijkerds, maar dat heb ik nooit tegen haar gezegd, want ze was echt gek op die beestjes
#teamkat
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had wel een konijn los in huis lopen. Was heel leuk. Svaonds kwam die bij mij liggen op de bank. Zodra ik op de bank ging zitten vroem daar was hij. En tegen 21 ging die bij de keukendeur zitten omdat hij dan altijd wat lekkers kreeg
SpaceXquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wie is er verantwoordelijk voor die SpaceX meuk die nu in de ruimte vliegt?
Was ook leuk. En als ik thuis kwam kwam die ook echt gelijk blij naar je toe. Had een luikje in de deur dat die naar buiten en binnen kon.quote:
Konijnenluikjequote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook leuk. En als ik thuis kwam kwam die ook echt gelijk blij naar je toe. Had een luikje in de deur dat die naar buiten en binnen kon.
Maar wie zit daar achter? Welke veels te rijke .. -censuur- ...... ?quote:
Elon Musk en NASA grotendeels.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie zit daar achter? Welke veels te rijke .. -censuur- ...... ?
Kunnen we die op een van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen voor als de maan schade oploopt? Rolletje ducttape mag hij nog net meenemenquote:
Niet goed nee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we die op een van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen voor als de maan schade oploopt? Rolletje ducttape mag hij nog net meenemen
https://www.ad.nl/wetensc(...)et-de-maan~a1e9688e/
Hebben ze daar jaren geleden twee konijnen neer gezet, en toen hoppaquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is... dat is konijnen eiland in Japan !
Prima, sturen we die mee op de raket. Gewoon met tie rips aan de buitenkant vastgemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet goed nee.
Maar de Amerikanen zijn nog gekker... die hebben een tijdje geleden ook al expres satellieten laten neerstorten op de maan en nog niet zo lang geleden zelfs een bomraket er heen gestuurd en laten ontploffen expres.
Dat kan ja. SpaceX is ook onderdeel van de Artemis missie naar de maanquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we die op een van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen voor als de maan schade oploopt? Rolletje ducttape mag hij nog net meenemen
https://www.ad.nl/wetensc(...)et-de-maan~a1e9688e/
http://rabbit-island.info/en/quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze daar jaren geleden twee konijnen neer gezet, en toen hoppa
Liepen er ineens tig konijnen rond
Ja was een schat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Konijnenluikje![]()
Koning konijn had het luxe
Oh binnenkort een live camquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
http://rabbit-island.info/en/
Ik zit op die site te kijken.. ze hebben er ook ene hotel en wat staat er bij:quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
RLS / Hummie van der Tonnekreek overleden
Ah nee die eet ik niet hoor..quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit op die site te kijken.. ze hebben er ook ene hotel en wat staat er bij:
THE NATIONAL PARK RESORT HOTEL
■The only Resort Hotel on the island, where you can dine on local delicacies.
Lokale specialiteiten.... hahahah Konijnenboutjes?
Ja inderdaad, Hummie van der Tonnekreek.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De Godmother van de RLS RIP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |