Dat is aardig van je gap.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beterschap makker
ik gun dit jou niet
Geluk bij een ongeluk dat je nu The Matrix niet hoeft te zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon naar buiten. De zon schijnt, woon aan het Amsterdamse bos. Genoeg te doen met HarrieGOAT.
Maar zou eigenlijk naar The Matrix gaan, restaurantje pakken en daarna naar de kroeg.
Dus dat wordt Netflix
Is ie zo slecht?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dat je nu The Matrix niet hoeft te zien.
Scrummie in F&S / The Matrix Resurrections (2021)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is ie zo slecht?
Iemand een review? @:ggmm @:maxi-mus
Alleen deel 1 is leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is ie zo slecht?
Iemand een review? @:ggmm @:maxi-mus
Mja. Dan heb ik op zich geluk. Maar aan de andere kant had ik wel weer zin in bios.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie in F&S / The Matrix Resurrections (2021)
Ik vond het eerste uur wel leuk door alle verwijzingen naar de oude films. Daarna vond ik het helemaal niets meer.
Excuus voor deze lange review, de beknopte versie staat onder de link.
Volgende week gewoon gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mja. Dan heb ik op zich geluk. Maar aan de andere kant had ik wel weer zin in bios.
zal ik doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is aardig van je gap.
Bid voor me dat ik dit overleef.
ik ben dinsdag naar spider-man no way home geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mja. Dan heb ik op zich geluk. Maar aan de andere kant had ik wel weer zin in bios.
Heb je wellicht tijd om deze week een review te schrijven? Ik ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben dinsdag naar spider-man no way home geweest
bioscoopgoden
nee ik doe niet mee aan die memequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heb je wellicht tijd om deze week een review te schrijven? Ik ben erg benieuwd.
Dat vind ik heel leuk om te horen, ik heb namelijk overwogen dat ook weer te gaan eten vanavond.quote:
Pics van je kraanverbindingsstuk voor waterkranen binnenshuisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:29 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is aangekomen overigens.
@:scrummie een kraanverbindingsstuk voor waterkranen binnenshuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |