Dat is aardig van je gap.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beterschap makker
ik gun dit jou niet
Geluk bij een ongeluk dat je nu The Matrix niet hoeft te zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon naar buiten. De zon schijnt, woon aan het Amsterdamse bos. Genoeg te doen met HarrieGOAT.
Maar zou eigenlijk naar The Matrix gaan, restaurantje pakken en daarna naar de kroeg.
Dus dat wordt Netflix
Is ie zo slecht?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dat je nu The Matrix niet hoeft te zien.
Scrummie in F&S / The Matrix Resurrections (2021)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is ie zo slecht?
Iemand een review? @:ggmm @:maxi-mus
Alleen deel 1 is leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is ie zo slecht?
Iemand een review? @:ggmm @:maxi-mus
Mja. Dan heb ik op zich geluk. Maar aan de andere kant had ik wel weer zin in bios.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie in F&S / The Matrix Resurrections (2021)
Ik vond het eerste uur wel leuk door alle verwijzingen naar de oude films. Daarna vond ik het helemaal niets meer.
Excuus voor deze lange review, de beknopte versie staat onder de link.
Volgende week gewoon gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mja. Dan heb ik op zich geluk. Maar aan de andere kant had ik wel weer zin in bios.
zal ik doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is aardig van je gap.
Bid voor me dat ik dit overleef.
ik ben dinsdag naar spider-man no way home geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mja. Dan heb ik op zich geluk. Maar aan de andere kant had ik wel weer zin in bios.
Heb je wellicht tijd om deze week een review te schrijven? Ik ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben dinsdag naar spider-man no way home geweest
bioscoopgoden
nee ik doe niet mee aan die memequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heb je wellicht tijd om deze week een review te schrijven? Ik ben erg benieuwd.
Dat vind ik heel leuk om te horen, ik heb namelijk overwogen dat ook weer te gaan eten vanavond.quote:
Pics van je kraanverbindingsstuk voor waterkranen binnenshuisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:29 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is aangekomen overigens.
@:scrummie een kraanverbindingsstuk voor waterkranen binnenshuis
Had je net zo goed zo’n sneltestje kunnen halenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
Even naar testen voor toegang geweest. Negatief![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pics van je kraanverbindingsstuk voor waterkranen binnenshuis
Zo werkt het niet met advocaten, winnen is wij winnen, verliezen is u verliest.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
Weer een verlies voor Roethof.
Erg mooi
Je kan toch reizen met antigeentestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je net zo goed zo’n sneltestje kunnen halen
Waar was jij toen je las dat @muskusboktor57 op anoniem ging?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan toch reizen met antigeentest
nee, niet bij de all you can eat. bij de japanner is een nieuwe hier in amsterdamquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij de all you can eat?
lekker kwik verzamelen
Fijn dit te horenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik heel leuk om te horen, ik heb namelijk overwogen dat ook weer te gaan eten vanavond.
Voor het eerst in maanden.
Dit heeft me ervan overtuigd, ik ga ook sushi eten
Begrijpelijk ouwe reus, maar je kan helaas niet veel anders dan afwachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig brothers. Wacht op bericht en ik word steeds moeier. Ik ga zo weer liggen. Ben al een tijdje mezelf niet. Kan m'n ei kwijt bij vrienden. Morgen opgehaald voor boosterprik. Hoop dat ik niet te zielig over kom. Ligt niet in m'n aard. En ik ben het type niet om dood te gaan.
Sterkte! en ook namens @yvonnequote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig brothers. Wacht op bericht en ik word steeds moeier. Ik ga zo weer liggen. Ben al een tijdje mezelf niet. Kan m'n ei kwijt bij vrienden. Morgen opgehaald voor boosterprik. Hoop dat ik niet te zielig over kom. Ligt niet in m'n aard. En ik ben het type niet om dood te gaan.
We gaan op een gegeven moment allemaal naar god ouwe reus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ja, dat wachten op bericht hoor ik van iedereen die wat heeft, dat moet echt waanzinnig irritant zijn. Hou je taai maat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Dat ze daar in de zorrug eens door gaan werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wachten op bericht hoor ik van iedereen die wat heeft, dat moet echt waanzinnig irritant zijn. Hou je taai maat.
mooi gezegd vriendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan op een gegeven moment allemaal naar god ouwe reus.
Maar nu nog niet! Sterkte tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |