moet nog afspraak makenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al bij de Aziatische kapper geweest, of heb je iedereen hier voor jan lul aan het werk gezet?
Welke winter?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PCR is beter, maar alleen de GGD doet dat. Resultaat ook pas veel later (tvt binnen een kwartiertje).
Tvt is antigeen en omdat ze daar "professional" zijn testen ze maar één gat. Zelftest is beide gaten.
[..]
Ik had nog geen klachten toen ik naar de tvt ging Frits.
[..]
Ik heb wel vaker een ruwe keel in de winter. Weet ook niet of dat coronagerelateerd is. De zelftest was positief inderdaad.
Maar dat is niet m'n punt. Gaat erom dat je dus met (waarschijnlijk) corona gewoon door de tvt heen kan komen.
Jazeker. Ik was zelfs in de veronderstelling dat Oranje moest spelen maar ook dat blijkt niet zo te zijn. Dit is geen leuk weekend zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baal jij ook zo dat er dit weekend geen Eredivisievoetbal is?
Vandaar dat je bij een positieve test en/of klachten ook een PCR test moet doen en tvt geen enkele nut heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PCR is beter, maar alleen de GGD doet dat. Resultaat ook pas veel later (tvt binnen een kwartiertje).
Tvt is antigeen en omdat ze daar "professional" zijn testen ze maar één gat. Zelftest is beide gaten.
[..]
Ik had nog geen klachten toen ik naar de tvt ging Frits.
[..]
Ik heb wel vaker een ruwe keel in de winter. Weet ook niet of dat coronagerelateerd is. De zelftest was positief inderdaad.
Maar dat is niet m'n punt. Gaat erom dat je dus met (waarschijnlijk) corona gewoon door de tvt heen kan komen.
Nee helaas, wel zaalvoetbal vanavond. En hierdoor is de KKD ook over het hele weekend, wat kut is. Ik ben woedend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker. Ik was zelfs in de veronderstelling dat Oranje moest spelen maar ook dat blijkt niet zo te zijn. Dit is geen leuk weekend zo.
Dit is heel toevallig, dat ben ik NU aan het luisteren. Ik vind Ralluf wel een enorme lul trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:51 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus het Cor Potcastje is zéér vermakelijk
Ik ben ook erg teleurgesteld. Zelfs virussen willen mij niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt een laf kut virus Niels... En of ik het heb geprobeerd. Hoe zwak moet je wel niet zijn om corona op te lopen
Straks moet ik echt nog een booster nemen.
Wel weer publiek (een beetje), dat is wel weer leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee helaas, wel zaalvoetbal vanavond. En hierdoor is de KKD ook over het hele weekend, wat kut is. Ik ben woedend.
Ik vind hem opeens een ontzettende held.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is heel toevallig, dat ben ik NU aan het luisteren. Ik vind Ralluf wel een enorme lul trouwens.
Maar bij geen klachten kun je met corona dus ook gewoon bij tvt een negatieve test krijgen. Dat is scheef.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij een positieve test en/of klachten ook een PCR test moet doen en tvt geen enkele nut heeft.
Ga weerstand kweken of zo patjepeeërquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar bij geen klachten kun je met corona dus ook gewoon bij tvt een negatieve test krijgen. Dat is scheef.
Ik voorzie dus veel besmettingen de komende weken in de horeca, dus die zullen wel weer snel moeten sluiten.
Je komt er na 2 jaar achter dat een sneltest niet voor 100% werkt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar bij geen klachten kun je met corona dus ook gewoon bij tvt een negatieve test krijgen. Dat is scheef.
Ik voorzie dus veel besmettingen de komende weken in de horeca, dus die zullen wel weer snel moeten sluiten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel weer publiek (een beetje), dat is wel weer leuk.
Maar ik wil gewoon eredivisie voetbal met volle stadionnetjes. Ik wil die Walemark aan het werk zien in een echte wedstrijd, ik wil gezang en gejuich en woedende supporters over een bal wel/niet over de lijn, ik wil een (verlaat) eerbetoon van supporters in de Kuip voor Gyan en voor Wim Jansen. Maar we krijgen niets!!!!
De antivaxxwappies kwamen toch al niet in de horeca, zal dus wel meevallenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vond dat een hele vermoeiende man maar na twee Dickvoormekaar uitzendingen ben ik fan geworden.quote:
Erg mooi. Ook allemaal van die woeste reacties onder het openingsbericht bij mijn stamkroeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De antivaxxwappies kwamen toch al niet in de horeca, zal dus wel meevallen
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit fan van hem zal worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond dat een hele vermoeiende man maar na twee Dickvoormekaar uitzendingen ben ik fan geworden.
Same, bij de hard gras podcast is hij ook vermakelijk. Wel gaan waarderen. DWDD was natuurlijk ook gewoom een hele enge kutshow.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond dat een hele vermoeiende man maar na twee Dickvoormekaar uitzendingen ben ik fan geworden.
Twee jaar geleden dacht men (lees: RIVM) dat de kans nihil was dat het virus naar Nederland kwam.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt er na 2 jaar achter dat een sneltest niet voor 100% werkt?
Dat lijkt mij niet.
Ik vind zijn columns heel vervelend geschreven in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
NicoGod
Al fan van hem sinds het Patty Brard fragment
Hard gras goden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Same, bij de hard gras podcast is hij ook vermakelijk. Wel gaan waarderen. DWDD was natuurlijk ook gewoom een hele enge kutshow.
Hij kijkt inderdaad niet zo blijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
Weer een verlies voor Roethof.
Erg mooi
4 jaar erbij zelfs, hoe cool is dat!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kijkt inderdaad niet zo blij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |