SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 26-01-2022 14:03:47 ]![]()
Was inderdaad anders beloofd en verkocht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Piles het volgende:
Wauw, zelfs Haga is nu voice of reason (dat CTB + 1,5m + mondkapjes dubbelop is).
Dat zelfs Haga de VOR moet zijn nu... man.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Volgens mij is Chantal geen hij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook exact zijn rol... Het kabinet moet aan de maatschappij denken. Of daar een ander orgaan voor vragen...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
HET IS (WEER) BEGONNENquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 15
IC bezetting 249
Kliniek instroom 133
Kliniek bezetting 905
Erg mooie cijfers. @:oliver23
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Uiteindelijk wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan nu echt allemaal dood.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
![]()
STIJGING DES DOODS
@Lenny_Leonard
[ Bericht 2% gewijzigd door Oliver23 op 26-01-2022 14:09:03 ]![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Wie is dit buiten de realiteit zijnde vrouw?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Instroom:quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
@:Lenny_Leonard
Kliniek: 133 (gisteren: 1151)
Wat een bizarre dag gister. Slagveld. En dan nu alles open gooien. Onverantwoord.![]()
1151 man instroom in de kliniek gisteren? Dat lijkt me een typfout.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Liep jij ook in een dierentuin?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van dierentuin. Cijfers nog nodig @:oliver23 ?
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''![]()
D66quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is dit buiten de realiteit zijnde vrouw?![]()
Flopshow.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
@:Lenny_Leonard![]()
Alles is zowat weer open en het eerste waar jullie aan denken is de dierentuin?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Liep jij ook in een dierentuin?
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''![]()
Ze heeft anders wel gewoon gelijk dat mensen gewoon eens normaal moeten doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, wat een jankverhaal van deze vrouw.
If you can't stand the heat...![]()
LEDEN FOK! OMT OVERTREDEN REGELSquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''
*met begeleidende foto van een Lenny die door een colonne gele apen bepoteld wordt![]()
Als de politiek dan ook eens normaal gaat doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:05 schreef Bepje het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel gewoon gelijk dat mensen gewoon eens normaal moeten doen.![]()
![]()
De instroom was 151 gisterenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Makkelijkste manier om aan die niet te versmaden vleermuizen te komen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alles is zowat weer open en het eerste waar jullie aan denken is de dierentuin?![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Eens. Voor de rest gemekker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:05 schreef Bepje het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel gewoon gelijk dat mensen gewoon eens normaal moeten doen.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Tijdens een studiedag moet je iets met de kidsquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alles is zowat weer open en het eerste waar jullie aan denken is de dierentuin?![]()
![]()
Jij ook?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''
Welke?![]()
Hoog tijd voor het welverdiende 2G+ systeemquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
@:Lenny_LeonardLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Yorick zou er niet boos van worden die wordt er een de-ik-word-boos-editie van.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Waar Yorick nu boos zou worden, ziet Cijfertjesman er met ''poging 3'' er de humor er van inHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoog tijd voor het welverdiende 2G+ systeem![]()
![]()
qua timing is onze overheid niet zo geweldig, hadden ze er met Delta wel door kunnen drukken denk ik, nu gaat dat echt niet meer lukkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoog tijd voor het welverdiende 2G+ systeem![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Kuiken heeft een punt. Het is niet meer uit te leggen...OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Inderdaad ze heeft een goed puntquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
Kuiken heeft een punt. Het is niet meer uit te leggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zooparc Overloon.
Ouwehands ben ik nooit geweest. Is die goed?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Twente houdt de poorten gesloten: https://www.fctwente.nl/nieuws/-iedereen-naar-binnen-of-niemandzie email 27 oktober![]()
Wat is dit nou, alle krantenkoppen zeiden dat we nu naar een nieuwe piek des doods gingen. Wat een flopshow.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
@:Lenny_LeonardIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Klap in het gezicht van de media, dit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat is dit nou, alle krantenkoppen zeiden dat we nu naar een nieuwe piek des doods gingen. Wat een flopshow.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Alleen al uit financiële overwegingen snap ik het wel. Kost je klauwen met geld om het stadion open te gooien voor 1/3 van de bezoekers.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:21 schreef trein2000 het volgende:
Twente houdt de poorten gesloten: https://www.fctwente.nl/nieuws/-iedereen-naar-binnen-of-niemandIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ja ik ook. Dat kost gewoon geld. Ik heb dit gisteren ook voorspeld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen al uit financiële overwegingen snap ik het wel. Kost je klauwen met geld om het stadion open te gooien voor 1/3 van de bezoekers.zie email 27 oktober![]()
Vandaag was er spoedoverleg, dat zal dan nu wel voorbij zijn en zullen wel meer clubs met statements komen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:21 schreef trein2000 het volgende:
Twente houdt de poorten gesloten: https://www.fctwente.nl/nieuws/-iedereen-naar-binnen-of-niemand![]()
is dat heel verstandig?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:21 schreef trein2000 het volgende:
Twente houdt de poorten gesloten: https://www.fctwente.nl/nieuws/-iedereen-naar-binnen-of-niemand![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Nieuwe variant in Denemarken? Wat is hij aan het ijlen??OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
zou best kunnen en ik vind het ook absurd maar kan me niet voorstellen dat het meer geld kost dan gewoon dicht blijven, tenzij alle seizoenkaarthouders hun geld niet terug gaan vragenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat met 1/3e publiek spelen geld kost…![]()
Dat geloof ik ook wel ja. Je hebt nog steeds een basishoeveelheid personeel nodig, wat uit komt bij een bepaalde bezoekersaantal en inkomsten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat met 1/3e publiek spelen geld kost…wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Goed. De SP is ook volledig de weg kwijt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik kan mij dat prima voorstellen, je hebt heel veel kosten die gewoon doorgaan. Schoonmaak, beveiliging, ehbo, catering, verkeersregelaars. Ga maar door, allemaal kosten die je of wel of niet maakt. 1/3e is gewoon niet dekkend.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen en ik vind het ook absurd maar kan me niet voorstellen dat het meer geld kost dan gewoon dicht blijven, tenzij alle seizoenkaarthouders hun geld niet terug gaan vragenzie email 27 oktober![]()
Zonder publiek spelen toch ook?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat met 1/3e publiek spelen geld kost…Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Blijkbaar minder omdat er minder mensen ingezet hoeven te worden. Geen stewards enzovoorts.quote:OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Minderquote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Klap in het gezicht van Helmond Sport.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:31 schreef Questular het volgende:
Waar gaan de keukenkampioen clubs mensen vinden om hun stadion 1/3 te vullen?![]()
Ik begin allergisch te worden voor het woord “snakken”.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
ben nog niet overtuigdquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan mij dat prima voorstellen, je hebt heel veel kosten die gewoon doorgaan. Schoonmaak, beveiliging, ehbo, catering, verkeersregelaars. Ga maar door, allemaal kosten die je of wel of niet maakt. 1/3e is gewoon niet dekkend.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Kuikens worden geslacht.quote:OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Genot. Nu al zin in het showtje om 21:55. Polonaise naar buiten.quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Blijft toch absurd dat er geen sprake is van maatwerk want dat is lastig te handhaven. Is de handhaving mongoloïde? Je kan toch wel onderscheid maken tussen een theatervoorstelling die gaande is en een café dat gevuld is?![]()
Dat gaan we natuurlijk niet doen want dat lijkt te veel op werk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:38 schreef Cynicio het volgende:
Blijft toch absurd dat er geen sprake is van maatwerk want dat is lastig te handhaven. Is de handhaving mongoloïde? Je kan toch wel onderscheid maken tussen een theatervoorstelling die gaande is en een café dat gevuld is?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Maar wat is een een café waar een livebandje optreedt? Of het achterzaaltje van de dorpskroeg waar het bier rijkelijk vloeit bij de revue?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:38 schreef Cynicio het volgende:
Blijft toch absurd dat er geen sprake is van maatwerk want dat is lastig te handhaven. Is de handhaving mongoloïde? Je kan toch wel onderscheid maken tussen een theatervoorstelling die gaande is en een café dat gevuld is?zie email 27 oktober![]()
We moeten één regel hebben. Daarom geen verschillende maximumsnelheden meer. Overal 80, anders is het toch niet te handhaven man.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk niet doen want dat lijkt te veel op werk.![]()
Ik snap dat argument ook niet zo nee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:38 schreef Cynicio het volgende:
Blijft toch absurd dat er geen sprake is van maatwerk want dat is lastig te handhaven. Is de handhaving mongoloïde? Je kan toch wel onderscheid maken tussen een theatervoorstelling die gaande is en een café dat gevuld is?![]()
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef Cynicio het volgende:
[..]
We moeten één regel hebben. Daarom geen verschillende maximumsnelheden meer. Overal 80, anders is het toch niet te handhaven man.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
ERNST SPEKELAASJES NIET IN 1 KEER IN JE MOND STEKEN GEK!!!De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Kost dat meer geld dan zonder publiek? En wellicht helpt het toch iets om betere resultaten te halen. Lijkt me lastig meetbaar dit. Maar goed, dat zullen ze vast niet op een FOK bierviltje hebben uitgerekend, of ze gebruiken het gewoon als pressiemiddel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat met 1/3e publiek spelen geld kost…![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:38 schreef Cynicio het volgende:
Blijft toch absurd dat er geen sprake is van maatwerk want dat is lastig te handhaven. Is de handhaving mongoloïde? Je kan toch wel onderscheid maken tussen een theatervoorstelling die gaande is en een café dat gevuld is?Retorische vraag.
![]()
Lekker met 80km/u door een woonerf crossenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef Cynicio het volgende:
[..]
We moeten één regel hebben. Daarom geen verschillende maximumsnelheden meer. Overal 80, anders is het toch niet te handhaven man.![]()
![]()
![]()
Journalist: "Wat maakt dat halfuurtje in die bioscoop nog uit?"quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap dat argument ook niet zo nee.
Rutte: "Dat zal weinig uitmaken"
Daar zou het eigenlijk al klaar moeten zijn, maar nee hij gooit het op de burgemeesters.![]()
sowieso dat gepamper op die eindtijden erger ik me dood aan, ja zit in een theater of een restaurant en dan moet je om 10 uur naar buiten omdat we met een nachtvirus te maken hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:38 schreef Cynicio het volgende:
Ik zou dat ook wel durven voorleggen aan de rechter trouwens, áls je aannemelijk kunt maken dat dat echt het verschil maakt tussen winst of verlies vind ik het wel een heel heel mager argument.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Journalist: "Wat maakt dat halfuurtje in die bioscoop nog uit?"
Daar zou het eigenlijk al klaar moeten zijn, maar nee hij gooit het op de burgemeesters.zie email 27 oktober![]()
Precies, het is totaal niet proportioneel. Je kan de hele cultuursector niet belasten met de (schijnbare) onkunde van de handhaving.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel durven voorleggen aan de rechter trouwens, áls je aannemelijk kunt maken dat dat echt het verschil maakt tussen winst of verlies vind ik het wel een heel heel mager argument.![]()
Daarom zou het veel logischer zijn om te zeggen na 10 uur niemand meer naar binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso dat gepamper op die eindtijden erger ik me dood aan, ja zit in een theater of een restaurant en dan moet je om 10 uur naar buiten omdat we met een nachtvirus te maken hebben
Al moet ik hier wel een Rutte'tje doen.. dat is wel moeilijk te handhaven denk ik.![]()
NPO Politiek24 of hoe die zender heet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er weer een debat of zo, dat het hier weer over dat uilskuiken gaat?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er weer een debat of zo, dat het hier weer over dat uilskuiken gaat?
https://nos.nl/livestream(...)at-over-coronacrisisOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik denk dat het handhaaf argument ook gewoon een excuusje is. Geen idee wat de echte reden is dat ze er zo op tegen zijn (verschillende sluit tijden), maar ik denk niet dat ''we kunnen het anders niet handhaven'' de echte reden is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:43 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Precies, het is totaal niet proportioneel. Je kan de hele cultuursector niet belasten met de (schijnbare) onkunde van de handhaving.![]()
Flashback naar toen ik vorig jaar werd weggestuurd uit een compleet verlaten natuurgebied omdat we met z'n vieren te dicht op elkaar zaten.quote:![]()
Ik vind deze discussie maar zeiken over (bijna)niks. Dan begin je de film een half uurtje eerder. Mensen werken toch meer thuis dus kunnen met een beetje wil er ook een half uurtje zijn. Is het ideaal? Nee! Is het iets? Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Daar zou het eigenlijk al klaar moeten zijn, maar nee hij gooit het op de burgemeesters.
Ik zou mij meer druk maken over die 1,5 meter in theaters en bioscopen. Dat is wel een echt probleem. Maar daar zullen ze ook niet aan tornen denk ik.![]()
Wel weer een omaatje gered.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Flashback naar toen ik vorig jaar werd weggestuurd uit een compleet verlaten natuurgebied omdat we met z'n vieren te dicht op elkaar zaten.![]()
Dat denk ik wel. Want waar ga je dan onderscheid maken? Maar goed, ik hoop voor iedereen gewoon dat ze creatief toch genoeg omzet kunnen binnenhalen. De restaurants zitten al aardig vol begrijp ik de komende dagen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handhaaf argument ook gewoon een excuusje is. Geen idee wat de echte reden is dat ze er zo op tegen zijn (verschillende sluit tijden), maar ik denk niet dat ''we kunnen het anders niet handhaven'' de echte reden is.![]()
"Waarom zijn de supermarkten eigenlijk om 20:00 dicht?"quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Daar zou het eigenlijk al klaar moeten zijn, maar nee hij gooit het op de burgemeesters.
"Euh, dat deden we de vorige keer ook."Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
nog logischer zou zijn, geen eindtijd zodat er ook op straat en in het OV meer spreiding isquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Daarom zou het veel logischer zijn om te zeggen na 10 uur niemand meer naar binnen.
Al moet ik hier wel een Rutte'tje doen.. dat is wel moeilijk te handhaven denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: