SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Was net inderdaad best frips toen ik met de hond ging lopen. Die ligt nu weer tegen de verwarming aan.quote:
Oh, daarvoor is het wel lekker weer toch?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil vanmiddag minstens 40 km fietsen.
Dan krijg je het vanzelf warm.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil vanmiddag minstens 40 km fietsen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was net inderdaad best frips toen ik met de hond ging lopen. Die ligt nu weer tegen de verwarming aan.
Misschien koude handen en voeten?quote:
Nah, grijs, koude wind, lekker warm binnen. Het is wel even een flinke overgang.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daarvoor is het wel lekker weer toch?
Hoezo? Is het terreur alarm daar afgegaan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Is Dimmy op staatsbezoek bij de zuiderburen?
Ja dat welquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, grijs, koude wind, lekker warm binnen. Het is wel even een flinke overgang.
Eerst een uur bezig met zoeken naar vieze beestjes in alle hoeken en gaten, verder wel leuk jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weer om in de bedstee te blijven liggen met zijn tweetjes en dan de hele dag een beetje friemelen. lachen en flikfooien.
Wonen er vieze beestjes in jouw bed?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerst een uur bezig met zoeken naar vieze beestjes in alle hoeken en gaten, verder wel leuk ja
Ja ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wonen er vieze beestjes in jouw bed?
We leven tenslotte ook niet meer in 1764quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Maar in een bedstee nog meer ruimte voor beestjes door al die hoekjes en plekjes en hout. Heb zelf geen bedstee
Waarom waren bedstedes toen gebruikelijk eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We leven tenslotte ook niet meer in 1764
Omdat zittend slapen je niet dood ging ofzo. Plus lekker warm met z'n 8en tegen elkaar aan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom waren bedstedes toen gebruikelijk eigenlijk
Kon je maar vanaf een kant aangevallen worden door een vieze lelijke man met kwade bedoelingen of een hongerige leeuwquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze toen nog geen dingen als CV's hadden, een bedstede is een veel kleinere ruimte dan een hele kamer dus blijft de warmte er ook beter binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je had verwacht dat ze in rijen tot aan de Erasmusbrug hadden gestaan?quote:
Hallo snacks MIT niemen bittequote:
quote:Soumaya Sahla betuigt spijt, en legt werkzaamheden voor VVD neer
Soumaya Sahla stopt als tafelvoorzitter terrorisme en radicalisering bij de VVD, maar ze blijft wel lid van de partij. Dat schrijft ze in een verklaring.
"De afgelopen weken is veel commotie ontstaan over mijn persoon en mijn verleden. Ik betreur dat zeer", schrijft Sahla. (...) Ik betreur de keuzes die ik heb gemaakt ten diepste en iedereen in mijn omgeving weet dat van me. (...) Ik constateer nu dat het goed is deze spijt ook publiekelijk uit te spreken."
Sahla werd als lid van de Hofstadgroep veroordeeld voor verboden wapenbezit en lidmaatschap van een terroristische organisatie. Ze heeft bijna drie jaar, van 22 juni 2005 tot 5 mei 2008, gevangen gezeten.
https://nos.nl/artikel/24(...)mheden-voor-vvd-neer
Ik zie de appjes straks wel verschijnenquote:
this post is worthless without pics enzovoorts.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:27 schreef Goitske het volgende:
Zo even jurkjes passen die net bezorgd zijn
Ik heb een tas thee gepaktquote:
Komen er ook niet vind ze niet mooi bij mezelfquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
this post is worthless without pics enzovoorts.
Dus de jurkjes gaan retour afzender?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Komen er ook niet vind ze niet mooi bij mezelf
Krekkiequote:
DRUGS!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus de jurkjes gaan retour afzender?
[..]
Krekkie![]()
Maak zo wel een foto.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie de appjes straks wel verschijnen
Ja klopt, zijn ook geen jurkjes van 2 tientjes dus dan moet het echt leuk zijn en wel oke gaat terugquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus de jurkjes gaan retour afzender?
Mompelde ze al slingerende aan een paal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben eigenlijk echt overdreven braaf
Ik had niet anders verwachtquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben eigenlijk echt overdreven braaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |