Al meer dan de halve wedstrijd.quote:
Alsof je een emmer leeg gooit.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga alvast uit het raam hangen. Groots dit.
Dit was anders een stuk boeiender dan gisteren.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef franklop het volgende:
Dit moet wel 1 van de saaiste wedstrijden zijn. Of minst spannend dan.
Ik vond het beide niet heel bijzondere shows, wel gelachen om het geloller van Bolshunov.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit was anders een stuk boeiender dan gisteren.
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had 2 noren op het podium voorspeld (lol)
Volgens de timing is hij inmiddels binnenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:24 schreef Montov het volgende:
Commentator van Eurosport denkt telkens Klaebo te zien.
Warmer juist dacht ik.quote:
Even aangezet omdat het verder toch een rustige wintersportdag is en alles eigenlijk alweer klaar is, maar niet echt commentaar om vrolijk van te worden. Ik verwacht elk moment "En de goal", maar ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:36 schreef wimderon het volgende:
Nog een keer met Jan Roelfs, voor de fijnproever.
Garanties krijg je nooit.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Zijn dit nou ook doping Russen of betekent deelname dat ze 'gegarandeerd' schoon zijn?
Over 12 jaar weten we hetquote:Op zondag 6 februari 2022 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Zijn dit nou ook doping Russen of betekent deelname dat ze 'gegarandeerd' schoon zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |