Neuh, dit is gewoon iets minder zijn ding. Zeker als Niskanen en Bolshunov aan het knallen zijnquote:
Ah okeequote:Op zondag 6 februari 2022 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, dit is gewoon iets minder zijn ding. Zeker als Niskanen en Bolshunov aan het knallen zijn
Gaat ie dit nog omdraaien?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, dit is gewoon iets minder zijn ding. Zeker als Niskanen en Bolshunov aan het knallen zijn
quote:Op zondag 6 februari 2022 08:29 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik Niskanen was zou ik geen kop meer doen want hij gaat anders zo de Russische mangel in
Natuurlijk maar je kunt Bolshunov toch proberen meer op kop te krijgen nu.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:29 schreef H.Vviv het volgende:
Niskanen moet nu juist het verschil maken.
Precies. Bolshunov in iets mindere mate ook wel, hoewel hij het in de vrije stijl ook prima kan als hij gewoon in vorm is.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:29 schreef H.Vviv het volgende:
Niskanen moet nu juist het verschil maken.
Huh wat? Niskanen's grootste kans moet nog komenquote:Op zondag 6 februari 2022 08:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Dit is zijn enige kans op een PLAK.
Kun je nagaan als die berg hier gekomen was.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Vermeulen? Oostenrijk heeft wel profijt bij Ik Vertrek hé
Sunfield draait zich om in z’n grafquote:Op zondag 6 februari 2022 08:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kun je nagaan als die berg hier gekomen was.
Zal toch uitstappen mag ik hopen, die heeft nog genoeg wedstrijden te gaan en hier is niets te halen.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:35 schreef H.Vviv het volgende:
Klaebo straks aan de wissel op anderhalve minuut. Die is wel klaar voor vandaag.
Lijkt mij ook het beste.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zal toch uitstappen mag ik hopen, die heeft nog genoeg wedstrijden te gaan en hier is niets te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |