Wel mooi voor haar idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Er probeerde hier iemand uit haar rolstoel te springen voor Stadlober na dat drama van vier jaar geleden![]()
10k klassiek en in mindere mate 30k vrij ook wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Johaug ook favoriet voor (meerdere) andere nummers?
Zonder lippenbalsemgate zou ze op weg zijn naar grootste winter olympiër aller tijden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
10k klassiek en in mindere mate 30k vrij ook wel.
Daar hoopte ik vanochtend mee te beginnen, maar de afdaling is helaas afgelast voor vandaag.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:03 schreef Faraday01 het volgende:
Truckjesochtend voorbij, nu gaan we echt sporten
Ach nee, is het weer zover?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar hoopte ik vanochtend mee te beginnen, maar de afdaling is helaas afgelast voor vandaag.
het schijnt wat te waaien , ik was er mijn bed toch niet voor uitgekomen dus voor mij maakt het geen verschilquote:
30 in totaal.quote:
Ik heb vandaag natuurlijk wel meer tijd om terug te kijken dan andere momenten. Naar wanneer is de DH nu verzet?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het schijnt wat te waaien , ik was er mijn bed toch niet voor uitgekomen dus voor mij maakt het geen verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |