Zonder lippenbalsemgate zou ze op weg zijn naar grootste winter olympiër aller tijden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
10k klassiek en in mindere mate 30k vrij ook wel.
Daar hoopte ik vanochtend mee te beginnen, maar de afdaling is helaas afgelast voor vandaag.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:03 schreef Faraday01 het volgende:
Truckjesochtend voorbij, nu gaan we echt sporten
Ach nee, is het weer zover?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar hoopte ik vanochtend mee te beginnen, maar de afdaling is helaas afgelast voor vandaag.
het schijnt wat te waaien , ik was er mijn bed toch niet voor uitgekomen dus voor mij maakt het geen verschilquote:
30 in totaal.quote:
Ik heb vandaag natuurlijk wel meer tijd om terug te kijken dan andere momenten. Naar wanneer is de DH nu verzet?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het schijnt wat te waaien , ik was er mijn bed toch niet voor uitgekomen dus voor mij maakt het geen verschil
Naar morgen. 2.30quote:Op zondag 6 februari 2022 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag natuurlijk wel meer tijd om terug te kijken dan andere momenten. Naar wanneer is de DH nu verzet?
Ik welquote:Op zondag 6 februari 2022 08:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het schijnt wat te waaien , ik was er mijn bed toch niet voor uitgekomen dus voor mij maakt het geen verschil
Hier nog 1, ik zat al klaar zonder broekje. Maar verbaasd me niks, gaat nog wat worden deze spelen met die windquote:Op zondag 6 februari 2022 08:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik welNu maar kunstschaatsen gekeken tot aan de Slopestyle. En dan nu langlaufen totdat het schaatsen begint.
Zelfde gezever als 4 jaar terug dusquote:Op zondag 6 februari 2022 08:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier nog 1, ik zat al klaar zonder broekje. Maar verbaasd me niks, gaat nog wat worden deze spelen met die wind.
Jep. Al staat het mij niet bij dat het toen ook bij andere sporten gezever was.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde gezever als 4 jaar terug dus
Was toen ook keer biatlon uitgesteldquote:Op zondag 6 februari 2022 08:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jep. Al staat het mij niet bij dat het toen ook bij andere sporten gezever was.
Ah, geen actieve herinneringen meer aan. Nou ja we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Was toen ook keer biatlon uitgesteld
Zit op 50 seconden.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Schakelde net even over naar de NOS
Niet veel behalve dat hij al op 50 seconden ligt.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ligt op achterstand, niet echt iets gebeurd.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |