Ja ik ben porterenee eens gaan volgen op social. Maar de cursus is me nog een stap te ver. Zit nl al heel goed op budget met mijn boodschappen. Maar ik zag dat er meer dan 800 aanmeldingen waren. Keer 70 Euro? Goed gedaan van haar zeg! (meen ik, geen nijd). Hou er wel van als iemand zo'n gat kan vinden en er iets van kan maken. Plus het is heel concreet, geen zweverig gedoe als "volg mijn cursus en dan heb je meer geld voor minder werk, en meer geluk en haal je alles uit je levennn".quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:littledrummergirl ik hoop dat de mini nog even wacht met het maken van zijn opwachting tot deze hele situatie voorbij is.
@:exode wat fijn dat jullie toch sneller terecht kunnen in het ziekenhuis.
@:hilliebillie fijn dat het een negatieve uitslag was!
Ik verheug me op zaterdag, ik heb samen met een vriendin en haar schoonzus de boodschappencursus waar ik het vorige week over had gekocht. Die gaan we zaterdag onder het genot van koffie en lekkers samen doen. Het schijnt ongeveer een uurtje aan materiaal te zijn, ik ben erg benieuwd. En we hebben gelijk al bespaard want het cursusgeld gedeeld door 3 is al aanzienlijk aantrekkelijker dan in je eentje het volledige bedrag te moeten betalen.
Simon was vandaag weer naar school, er waren in totaal maar 13 kindjes in de klas.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is vanochtend getest en we hebben nu al de uitslag: negatief![]()
![]()
![]()
Dus hij mag morgen weer naar school![]()
![]()
![]()
Hij was allemaal klasgenootjes tegengekomen bij de teststraat
Zeker! Ik ben oprecht benieuwd of het wat is. Voor 23 euro vond ik het nog net leuk, maar 70 werd me ook te gortig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:14 schreef Amsel het volgende:
Ik ben heel benieuwd of die boodschappencursus het waard is. @:_NIKKI_ laat je weten of het wat is?
Helaas! Die zou liever willen dat ik die hele cursus zou skippen, maar ik ben ervan overtuigd dat we dingen beter kunnen doen, zodat we dat geld kunnen besteden aan leuke dingen dus ik ga het gewoon doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:49 schreef Cathmar het volgende:
Nikki kijkt je man ook mee zaterdag??
Minus 21% btwquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja ik ben porterenee eens gaan volgen op social. Maar de cursus is me nog een stap te ver. Zit nl al heel goed op budget met mijn boodschappen. Maar ik zag dat er meer dan 800 aanmeldingen waren. Keer 70 Euro? Goed gedaan van haar zeg! (meen ik, geen nijd). Hou er wel van als iemand zo'n gat kan vinden en er iets van kan maken. Plus het is heel concreet, geen zweverig gedoe als "volg mijn cursus en dan heb je meer geld voor minder werk, en meer geluk en haal je alles uit je levennn".
Veel plezier alvast voor zaterdag.
Maar als je dat 2x per jaar voor elkaar krijgt dan hou je alsnog een stevig belegde boterham over hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Minus 21% btw
Minus 5% naar de voedselbank
Minus 15% kosten
Minus inkomstenbelasting
etc.
Neemt niet weg dat ze inderdaad iets opgezet heeft wat erg goed loopt. Ik volg haar al heel lang, ze heeft tegenwoordig ook een kantoorruimte enzo. Leuk om dat begin meegemaakt te hebben. Door haar zijn we ook extra gaan aflossen op de hypotheek haha.
Jouw baby ook?quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Oh jongens, mijn kindjes krijgen volgende week eindelijk allebei buisjes. Hallo rust in huize Tink! Wat heb ik hier ongelooflijk hard naar uitgekeken... en wat vind ik het tegelijkertijd spannend. Die twee frummels onder narcose.
Ja absoluut! Ze doet het heel goed met nu personeel (en dus ook een klantenservice) en daardoor kan er ook weer zoveel gratis content gemaakt worden. Nouja ik ben fan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:04 schreef BE het volgende:
[..]
Maar als je dat 2x per jaar voor elkaar krijgt dan hou je alsnog een stevig belegde boterham over hoor.Doet ze goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |