abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203370438
:W
pi_203370445
Oef LDG, wat een verschrikkelijk onhandige situatie zo. Ik duim mee dat de baby voorlopig nog blijft zitten!
pi_203370509
LDG wat een beroerde timing zo... ik duim dat die kleine nog even blijft zitten en jij de dans ontspringt :*
Fake it till you make it...
pi_203371201
Hopelijk blijft de kleine zitten inderdaad tot na de quarantaine 🤞🏻

Ik heb er vanmorgen toch voor gekozen om de oudste toch thuis te houden in afwachting van de uitslag. Zag op ouderportaal meerdere berichtjes voorbij komen (waaronder ook een positief zonder klachten, dus wilde geen risico nemen).
Kind wel wat teleurgesteld, maar gelukkig kwam om 8.50 de uitslag binnen en is hij negatief. Dus heb hem gezegd het te melden in de meeting waar hij in zat en naar school te gaan. (Heb de meester ook even een berichtje gestuurd)

Wat ik overigens wel typisch vond is dat de ouders van kinderen die achter ons in de rij stonden de uitslag een stuk eerder binnen hadden. Daar kon ik me in dit geval wel even om frustreren. Niet dat dat iets op lost maar toch.

Overigen wel typisch: een klasgenootje positief zonder klachten wordt in begin van de ochtend gebeld door de GGD dat de testuitslag toch negatief was. Heb ik nog niet eerder gehoord dat resultaten nagebeld werden omdat die niet klopten.

Maar hier verder een blij kind en weer naar school. En ik ook met een wat prettiger gevoel weer aan het werk 😊
pi_203371208
Net op goed geluk naar het ziekenhuis gebeld voor verloofde, is er volgende week al een plekje. Fijn! Ze telt echt af naar de afspraak dus dit is heel fijn. 8 dagen eerder dan de afspraak die al stond. Zorgverzekeraar gaf dat als tip, wie weet is er iemand uitgevallen, nou ja dus.

LDG, wat een waardeloze situatie zo zeg. Hopelijk knappen ze snel op en blijf jij negatief. En ik duim dat de baby nog even blijft zitten.

Schoonzus zit inmiddels ook alweer 2 weken in isolatie met eerst 1 kind besmet en nu haar man en die is ook echt goed ziek ervan. Neefje zat in december juist besmet thuis. Bij hun zit het ook echt niet mee zeg maar.
Als neefje negatief blijft, komt ie lekker naar ons dit weekend. Is net als wij gek op Lego en er is hier genoeg (nieuws) te bouwen.
pi_203373435
@littledrummergirl ik hoop dat de mini nog even wacht met het maken van zijn opwachting tot deze hele situatie voorbij is. ;)

@exode wat fijn dat jullie toch sneller terecht kunnen in het ziekenhuis.

@hilliebillie fijn dat het een negatieve uitslag was!

Ik verheug me op zaterdag, ik heb samen met een vriendin en haar schoonzus de boodschappencursus waar ik het vorige week over had gekocht. Die gaan we zaterdag onder het genot van koffie en lekkers samen doen. Het schijnt ongeveer een uurtje aan materiaal te zijn, ik ben erg benieuwd. En we hebben gelijk al bespaard want het cursusgeld gedeeld door 3 is al aanzienlijk aantrekkelijker dan in je eentje het volledige bedrag te moeten betalen.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 14:36:21 #7
382129 crew  Donna
pi_203373686
Ik ga 'm deze week ook nog een keer bekijken!
pi_203374062
Wij hebben een nieuwe vaatwasser. O+ De andere ging stuk, was van de zomer al eens gerepareerd door mijn man.

Nu hebben we een superdeluxe tweedehands. Met een lichtje die op de vloer laat zien hoe lang hij nog bezig is. Super ding. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203374277
Sterkte @littledrummergirl :*

Vandaag is mijn kleuter maar weer thuis. Nou omdat hij verkouden is en beetje moe.

Gisteren had hij een redelijk goede dag op school. Hij had 's middags nog energie om met de vaatwasser te helpen èn buiten te spelen. Maar bij het avondeten kwam hij ineens met hele verhalen over wie hij pijn had gedaan en hoe hij straf had gehad.

Ik de betreffende moeder geappt, die wist nog van niets. Voor de zekerheid een rollenspel gedaan met Duplo poppetjes om andere reacties te leren dan slaan.
Vanochtend sprak ik toevallig zijn juf, was het juist veel beter gegaan dan anders. :')

Je kan er maar druk mee zijn. :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203374706
@PKM misschien dat juist omdat het gisteren beter ging hij zichzelf bewust was van hetgeen dat hij iemand pijn had gedaan en het daarom vertelt.

Goed hoe je het oppakt om met Duplo poppetjes te oefenen
pi_203374891
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:littledrummergirl ik hoop dat de mini nog even wacht met het maken van zijn opwachting tot deze hele situatie voorbij is. ;)

@:exode wat fijn dat jullie toch sneller terecht kunnen in het ziekenhuis.

@:hilliebillie fijn dat het een negatieve uitslag was!

Ik verheug me op zaterdag, ik heb samen met een vriendin en haar schoonzus de boodschappencursus waar ik het vorige week over had gekocht. Die gaan we zaterdag onder het genot van koffie en lekkers samen doen. Het schijnt ongeveer een uurtje aan materiaal te zijn, ik ben erg benieuwd. En we hebben gelijk al bespaard want het cursusgeld gedeeld door 3 is al aanzienlijk aantrekkelijker dan in je eentje het volledige bedrag te moeten betalen.
Ja ik ben porterenee eens gaan volgen op social. Maar de cursus is me nog een stap te ver. Zit nl al heel goed op budget met mijn boodschappen. Maar ik zag dat er meer dan 800 aanmeldingen waren. Keer 70 Euro? Goed gedaan van haar zeg! (meen ik, geen nijd). Hou er wel van als iemand zo'n gat kan vinden en er iets van kan maken. Plus het is heel concreet, geen zweverig gedoe als "volg mijn cursus en dan heb je meer geld voor minder werk, en meer geluk en haal je alles uit je levennn".

Veel plezier alvast voor zaterdag.
Met een meidenkwartet
pi_203375167
Ik ben heel benieuwd of die boodschappencursus het waard is. @_NIKKI_ laat je weten of het wat is?
  woensdag 26 januari 2022 @ 16:16:54 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_203375197
Ik word ook wel nieuwsgierig naar die boodschappencursus.
Be happy with the little things in life
pi_203375638
Nikki kijkt je man ook mee zaterdag??
Met een meidenkwartet
pi_203377293
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is vanochtend getest en we hebben nu al de uitslag: negatief *O* *O* *O*
Dus hij mag morgen weer naar school *O* *O* *O*
Hij was allemaal klasgenootjes tegengekomen bij de teststraat :')
Simon was vandaag weer naar school, er waren in totaal maar 13 kindjes in de klas.
Helaas kwam eind van de middag het bericht van de juf, dat er een positieve GGD test was bij een leerling, die vandaag toch naar school was gekomen. De ouders hadden blijkbaar een zelftest afgenomen bij hun kind en niet de GGD uitslag afgewacht. Kind had geen klachten, zelftest was negatief, GGD test bleek in de loop van vandaag toch positief ;( -O-

Simon heeft (nog) geen klachten en dus net negatief getest. Ik word echt verdrietig bij de gedachte dat hij mogelijk op korte termijn weer richting de teststraat mag/moet. Hopelijk blijft hij klachtenvrij, maar het lijkt echt een kwestie van tijd voordat ie op school ook Corona oppikt.
Soms overweeg ik wel eens om te gaan "coronaknuffelen" met een positief iemand, om zo zelf nog enige controle te hebben over wanneer we Corona krijgen ipv dat je het maar moet afwachten.....
pi_203377316
LDG, wat een vreselijke slechte timing! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Sterkte :*
pi_203377637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:14 schreef Amsel het volgende:
Ik ben heel benieuwd of die boodschappencursus het waard is. @:_NIKKI_ laat je weten of het wat is?
Zeker! Ik ben oprecht benieuwd of het wat is. Voor 23 euro vond ik het nog net leuk, maar 70 werd me ook te gortig.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:49 schreef Cathmar het volgende:
Nikki kijkt je man ook mee zaterdag??
Helaas! Die zou liever willen dat ik die hele cursus zou skippen, maar ik ben ervan overtuigd dat we dingen beter kunnen doen, zodat we dat geld kunnen besteden aan leuke dingen dus ik ga het gewoon doen.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:05:59 #18
382129 crew  Donna
pi_203378614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:53 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Ja ik ben porterenee eens gaan volgen op social. Maar de cursus is me nog een stap te ver. Zit nl al heel goed op budget met mijn boodschappen. Maar ik zag dat er meer dan 800 aanmeldingen waren. Keer 70 Euro? Goed gedaan van haar zeg! (meen ik, geen nijd). Hou er wel van als iemand zo'n gat kan vinden en er iets van kan maken. Plus het is heel concreet, geen zweverig gedoe als "volg mijn cursus en dan heb je meer geld voor minder werk, en meer geluk en haal je alles uit je levennn".

Veel plezier alvast voor zaterdag.

Minus 21% btw
Minus 5% naar de voedselbank
Minus 15% kosten
Minus inkomstenbelasting
etc.

Neemt niet weg dat ze inderdaad iets opgezet heeft wat erg goed loopt. Ik volg haar al heel lang, ze heeft tegenwoordig ook een kantoorruimte enzo. Leuk om dat begin meegemaakt te hebben. Door haar zijn we ook extra gaan aflossen op de hypotheek haha. O+
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:06:30 #19
382129 crew  Donna
pi_203378626
M'n oudste had vandaag voor het eerst een officiële playdate bij ons thuis, met een meisje van het KDV. Zo cute! *;
  donderdag 27 januari 2022 @ 08:29:49 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_203383937
Kind test thuis positief was sinds gisteren ziek. Sinds gistermiddag 7!! positieve thuistesten in haar klas
pi_203383997
Goedemorgen LDG hoe gaat het vandaag?
  donderdag 27 januari 2022 @ 08:57:05 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203384112
Oh jongens, mijn kindjes krijgen volgende week eindelijk allebei buisjes. Hallo rust in huize Tink! Wat heb ik hier ongelooflijk hard naar uitgekeken... en wat vind ik het tegelijkertijd spannend. Die twee frummels onder narcose.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 27 januari 2022 @ 09:04:18 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203384175
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Minus 21% btw
Minus 5% naar de voedselbank
Minus 15% kosten
Minus inkomstenbelasting
etc.

Neemt niet weg dat ze inderdaad iets opgezet heeft wat erg goed loopt. Ik volg haar al heel lang, ze heeft tegenwoordig ook een kantoorruimte enzo. Leuk om dat begin meegemaakt te hebben. Door haar zijn we ook extra gaan aflossen op de hypotheek haha. O+
Maar als je dat 2x per jaar voor elkaar krijgt dan hou je alsnog een stevig belegde boterham over hoor. :Y Doet ze goed. :Y
pi_203384221
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Oh jongens, mijn kindjes krijgen volgende week eindelijk allebei buisjes. Hallo rust in huize Tink! Wat heb ik hier ongelooflijk hard naar uitgekeken... en wat vind ik het tegelijkertijd spannend. Die twee frummels onder narcose.
Jouw baby ook?
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 09:18:49 #25
382129 crew  Donna
pi_203384330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:04 schreef BE het volgende:

[..]
Maar als je dat 2x per jaar voor elkaar krijgt dan hou je alsnog een stevig belegde boterham over hoor. :Y Doet ze goed. :Y
Ja absoluut! Ze doet het heel goed met nu personeel (en dus ook een klantenservice) en daardoor kan er ook weer zoveel gratis content gemaakt worden. Nouja ik ben fan. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')