Dud0r lieft, je hebt daar minimaal 2 andere personen voor nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus dat doe ik dus steeds fout.
Jaaa wat lief allemaal!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:55 schreef dud0r het volgende:
@:mickytjuh de hele Viva sc wenst je succes met je tentamen
Niet zenuwachtig zijn, succes Mickytjuh. Het lukt je wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaa wat lief allemaal!!!
Ik ben er al helemaal zenuwachtig voor.
[spongebob]ben er klaar voorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Morgen met zijn allen duimen.quote:
Present.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, er zijn toch nog Vivaatjes wakker die posten![]()
Alleen voor DerRabbit.quote:
Ik voel mij wel wat gaar.quote:
Nu heb ik zin in peking eendquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de barbecue gaan liggen he.
Of geen verrotte nacht achter de rug hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de barbecue gaan liggen he.
Ik ga waarschijnlijk morgenvroeg heel verrot opstaan, want ik heb net nog een aflevering van Viking opgestart en morgenvroeg gaat alweer om 6:15 de wekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of geen verrotte nacht achter de rug hebben.
Misschien dan toch maar afzetten en lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk morgenvroeg heel verrot opstaan, want ik heb net nog een aflevering van Viking opgestart en morgenvroeg gaat alweer om 6:15 de wekker
Ik ben alweer bijna op het einde van de afleveringquote:Op woensdag 26 januari 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar afzetten en lekker gaan slapen.
In 1 keer doorgeslapen. Wel wat vroeg wakker maar beter dan de afgelopen dagenquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:12 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens @:dud0r![]()
Vannacht wat beter geslapen?
Jeeeej super fijn!quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
In 1 keer doorgeslapen. Wel wat vroeg wakker maar beter dan de afgelopen dagen
Ah gelukkigquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
In 1 keer doorgeslapen. Wel wat vroeg wakker maar beter dan de afgelopen dagen
Ik kan ook nog wel een dutje gebruiken, maar ik denk dat ik dat vanmiddag ga doen als ik naar de super ben geweest. Heb nog 3 zoom calls voor 12 uur en daarna alleen nog data doorspit werk dat ik naar eigen inzicht kan indelen zolang het maar voor morgen middag gedaan is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jeeeej super fijn!
Ik wil eigenlijk nog een uur slapen.
Maar wil eigenlijk ook nog even twee vraagstukken oefenen en dan wandelen voor ik naar de HAN rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |