lekker woke laten zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Speciaal voor de woke mensen onder ons
waarom wil je zo'n vieze macquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik maar zo'n vieze mac
maar nee ook gewoon microsoft
maar hij geeft tot nu toe weinig problemen
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Speciaal voor de woke mensen onder ons
En ik had nog een goed beeld van jequote:Op woensdag 26 januari 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
![]()
nee liefst een dikke MSI
en wat vind jij een mooie laptop/pc?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik had nog een goed beeld van je
Als het fatsoenlijke hardware specs heeft en een hearlik lopende versie van Linux erop heeft draaienquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat vind jij een mooie laptop/pc?
Snuifwitje en de zeven sneeuwvlokjes vond ik een goede reactie daaronderquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:42 schreef ToT het volgende:
NWS / Remake Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen waarschijnlijk zonder dwergen
Oh ja, dit....Peter fucking Dinklage vindt het blijkbaar niet woke dat ze bij dwergen kwam te wonen.
wanneer ga je 3/5 excells afmaken? savonds?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
2/5 excels af. zo een meeting, daarna iemand ophalen uit het ziekenhuis, kind uit school halen, kind voeren, meeting terwijl ik naar zwemles rijd, zwemles, zwembadmilfs hosselen, boodschappen doen, eten maken, kind op bed leggen en dan maar weer verder met de excelletjes
Druk dagje zo
Sow, druk dagje!quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
2/5 excels af. zo een meeting, daarna iemand ophalen uit het ziekenhuis, kind uit school halen, kind voeren, meeting terwijl ik naar zwemles rijd, zwemles, zwembadmilfs hosselen, boodschappen doen, eten maken, kind op bed leggen en dan maar weer verder met de excelletjes
Druk dagje zo
ja dat moet vanavond dan maar, moet toch m'n uren maken he.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer ga je 3/5 excells afmaken? savonds?
geen wonder dat je slecht slaapt
en je kunt niet tijdens de zwemles de flaptop mee?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat moet vanavond dan maar, moet toch m'n uren maken he.
woensdag is altijd een versplinterde dag met ophalen en zwemles
kan maar geen zin in, zwemles duurt 45 minuten, dus dan kan ik met in en uit lopen vanuit de kleedkamers en omkleden en op tijd weer langs de kant staan etc een half uur effectief werken. dat vind ik de moeite nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je kunt niet tijdens de zwemles de flaptop mee?
JE KAN HET!!!!quote:
Tentamen zometeenquote:
Owwwww.......dat!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tentamen zometeen
differentiaalvergelijkingen, PQ methode, scheiden der variabelen, Ae^(D1)x + Be^(D2)x en zo
Succes!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tentamen zometeen
differentiaalvergelijkingen, PQ methode, scheiden der variabelen, Ae^(D1)x + Be^(D2)x en zo
je kunt het mopquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tentamen zometeen
Gewoon vragen wie van hen zonder zonde is; dan houdt dat stenigen wel op!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
GVD, zijn ze net nu ik een aantal meetings heb hier de straat net dicht aan het stenigen![]()
Ik ben maar begonnen met hen te stenigen vanuit mijn zolder raampje, kijken hoe lang ze dit zondig gedrag nog volhoudenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon vragen wie van hen zonder zonde is; dan houdt dat stenigen wel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |