ja mocht ook wel weer eensquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dudie babe
Zag dat je goed geslapen had![]()
![]()
super milf?quote:
Als ik wakker ben ga ik eruitquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
vast wel. d'r vriend is naar werk dus die zal haar niet wakker prikken meer
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh, tijd voor fantastisch mooie dingen.
het ligt een beetje aan het tijdstip. als ik midden in de nacht wakker word ga ik er niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik wakker ben ga ik eruit
Dan kan ik niet weer gaan slapen
Ik doelde inderdaad ook op smorgensquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt een beetje aan het tijdstip. als ik midden in de nacht wakker word ga ik er niet uit
Hoera het is vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh, tijd voor fantastisch mooie dingen.
ik was om iets over 6 wakker en ben toen nog even blijven liggen. geen zin om al op te staanquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad ook op smorgens
7 uur .. moest er uitquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was om iets over 6 wakker en ben toen nog even blijven liggen. geen zin om al op te staan
ik ben er iets eerder dan dat uit gegaan. Heb ook alweer de eerste mails behandeld.quote:
Ahah, je bent je FOK! excel lijst weer aan het bijwerken na alle tumult van afgelopen nachtquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben er iets eerder dan dat uit gegaan. Heb ook alweer de eerste mails behandeld.
ben alweer druk bezig met excel
quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, je bent je FOK! excel lijst weer aan het bijwerken na alle tumult van afgelopen nacht
Wat een toppertje ben je toch ook somsquote:
Ja goed he.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een toppertje ben je toch ook soms
Dat is wonder boven wonder gelukt jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Maar nou ben je wakker ... kun je dan meteen slapen?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is wonder boven wonder gelukt ja
quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja goed he.
Nou zou het ook fijn zijn als ik de andere excel die ik wil openen daadwerkelijk open gaat
Microsoft struggelsquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja goed he.
Nou zou het ook fijn zijn als ik de andere excel die ik wil openen daadwerkelijk open gaat
ja gezellig altijdquote:
openOffice? Libra? of zit je op zo'n vieze macquote:
had ik maar zo'n vieze macquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
openOffice? Libra? of zit je op zo'n vieze mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |