Klinkt wel heel lekker in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:27 schreef yinu het volgende:
De nachtmerrie van iedere pizzapurist: 'bloemkoolschijf' uit de oven met tomatensaus, cavolo nero en kastangechampignons en mozzarella. En ik had ook za'atarpesto van Ottolenghi gemaakt voor bij de pompoensoep van morgen, die hebben we er spontaan ook overeen gedruppeld en dat was heerlijk. Het leek niet op pizza. Een pizza hawaii lijkt nog meer op pizza. En ik had de bloemkool nog beter droog moeten wringen want het werd ook geen 'schijf', 'koek' of bodem. Het leek meer op een soort polenta. Maar lekker was het wel!
Met Bamix wordt alles lekker bij @yinuquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt wel heel lekker in ieder geval.
Maak gewoon wat lekkers met bloemkool denk ik dan ipv een pizza te willen imiterenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:27 schreef yinu het volgende:
De nachtmerrie van iedere pizzapurist: 'bloemkoolschijf' uit de oven met tomatensaus, cavolo nero en kastangechampignons en mozzarella. En ik had ook za'atarpesto van Ottolenghi gemaakt voor bij de pompoensoep van morgen, die hebben we er spontaan ook overeen gedruppeld en dat was heerlijk. Het leek niet op pizza. Een pizza hawaii lijkt nog meer op pizza. En ik had de bloemkool nog beter droog moeten wringen want het werd ook geen 'schijf', 'koek' of bodem. Het leek meer op een soort polenta. Maar lekker was het wel!
Wat is er mis met een experiment? Ik maak vaak wat lekkers met bloemkool. En dit was ook iets lekkers met bloemkool, trouwens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maak gewoon wat lekkers met bloemkool denk ik dan ipv een pizza te willen imiteren
Ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:35 schreef golfer het volgende:
Iets besteld voor vanavond via uitgekookt.nl
Ben benieuwd.
B. had stamppot rode bietjes met nepspekreepjes en ik had tagliatelle met roomsaus, groentes en gamba's.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook!
Heb zo aardappelkroketjes, haricots vetts met bacon en gemarineerde kiphaasjes.
Nepspek vind ik zo viesquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
B. had stamppot rode bietjes met nepspekreepjes en ik had tagliatelle met roomsaus, groentes en gamba's.
Allebei prima en lekker en voor herhaling vatbaar.
Wel aan de dure kant.
Was erg lekker. Dat spek vond ik nergens naar smakenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Nepspek vind ik zo viesAl het andere vega niet maar nep spekjes (van Vivera in elk geval)...
Had gedacht dat het goedkoop was juist. Jammer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |