quote:Op zondag 6 februari 2022 01:00 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Ali stuurlintje gewikkeld vandaag, een 38cm stuur erop gezet en schakelkabels vervangen. Had niet verwacht dat een nieuwe kabel zo'n groot verschil zou zijn.
Ik vind het lintje niet mooi. 🤔quote:Op zondag 6 februari 2022 01:00 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Ali stuurlintje gewikkeld vandaag, een 38cm stuur erop gezet en schakelkabels vervangen. Had niet verwacht dat een nieuwe kabel zo'n groot verschil zou zijn.
https://whatsonzwift.com/quote:Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie hebben allemaal Zwift toch?
Heb nu een aantal trainingen gedaan, je wordt continue gedreven om hard te fietsen, steeds boven je omslagpunt (ik dan). Want je wil degene voor je toch inhalen of in een snelle groep rijden.
Zijn er ook meer rustigere duurtrainingen in Zwift?
Zie ook dit stuk:
https://tourflitser.nl/hoe-zwift-je-seizoen-kan-maken-en-breken/
Ik Zwift met mate om die reden, maar ja, wel iets om op te letten.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nu een aantal trainingen gedaan, je wordt continue gedreven om hard te fietsen, steeds boven je omslagpunt (ik dan). Want je wil degene voor je toch inhalen of in een snelle groep rijden.
Zie ook dit stuk:
Ik reed al jaren met een virtueel programma binnen. Gewoon beelden van bv Alp Duez en dan ging je een uur trappen volgens een schema. Dat was altijd redelijk rustig maar ook niet enerverend.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik Zwift met mate om die reden, maar ja, wel iets om op te letten.
Je gewoon niet zo op de kast laten jagen
Hoezo dat? Ik heb genoeg relatief rustige ritjes op Zwift gereden. Net als je met buiten fietsen de discipline moet hebben om daar niet achter elk groepje aan te sprinten, moet je diezelfde discipline ook op Zwift hebben. Alleen dan nog ietsje meer.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie ook dit stuk:
Hehe, zeker, heb me vandaag 01:30 helemaal kapot geredenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik reed al jaren met een virtueel programma binnen. Gewoon beelden van bv Alp Duez en dan ging je een uur trappen volgens een schema. Dat was altijd redelijk rustig maar ook niet enerverend.
Dit is wel verslavend denk ik
Er zijn dagen dat ik nog geen 2 fietsers tegenkom. (De die haal ik dan inquote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb genoeg relatief rustige ritjes op Zwift gereden. Net als je met buiten fietsen de discipline moet hebben om daar niet achter elk groepje aan te sprinten, moet je diezelfde discipline ook op Zwift hebben. Alleen dan nog ietsje meer.
Nou deels, je kunt workouts doen op Zwift. Als je dan ERG-mode aanzet trap je automatisch dat vermogen. Mocht iemand je inhalen dan kun je diegene niet bijhalen want je blijft dat vermogen trappen, ook al gaat je cadans omhoog. Overigens kun je ook zelf workouts maken of importeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik nog geen 2 fietsers tegenkom. (De die haal ik dan in)
Maar goed.
Vroeg me af of er op Zwift dus een parcours is waar je alleen fietst en bv een bloktraining doet?
Ok goeie tipquote:Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou deels, je kunt workouts doen op Zwift. Als je dan ERG-mode aanzet trap je automatisch dat vermogen. Mocht iemand je inhalen dan kun je diegene niet bijhalen want je blijft dat vermogen trappen, ook al gaat je cadans omhoog. Overigens kun je ook zelf workouts maken of importeren.
snap er niks van.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef Fretwork het volgende:
Of jezelf heel dik maken op zwift zodat je sowieso maar 5km/u gaat
Nou als je heel dik bent is je W/kg nagenoeg niks, en ga je dus niet eens achter mensen aan kunnen gaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok goeie tip
[..]
snap er niks van.
Als je echt wil trainen..ipv racen.. Neem een TrainerRoad abbo.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie ook dit stuk:
Je hebt trainingen, die gaan via ERG en heb je dus niet mogelijkheid om volle bak te rijden en bij een groepje aan te pikken.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie ook dit stuk:
Ja net hetzelfde gedaan. Zoek om een app via airbnb met glasvezel internet. Dat heb je wel nodig als je "thuis" wil werken.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Leonos het volgende:
Zit te kijken om 2 weken 'thuis' te werken en beetje te fietsen in Calpe, iemand tips om te verblijven?
Als je super vlak wil rijden en sprint blokjes wil doen kan je bv BKOOL installeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik nog geen 2 fietsers tegenkom. (De die haal ik dan in)
Maar goed.
Vroeg me af of er op Zwift dus een parcours is waar je alleen fietst en bv een bloktraining doet?
We kwamen niet veel verder dan pasta carbonara hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 17:05 schreef Gripper het volgende:
Vraag Patroon of Tommeke voor de beste adresjes voor Gamba's a la plancha en Verdejo, die komen er net vandaan!
quote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Leonos het volgende:
Zit te kijken om 2 weken 'thuis' te werken en beetje te fietsen in Calpe, iemand tips om te verblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |