abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203540264
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:00 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Ali stuurlintje gewikkeld vandaag, een 38cm stuur erop gezet en schakelkabels vervangen. Had niet verwacht dat een nieuwe kabel zo'n groot verschil zou zijn.
:D
Vakman pur sang
pi_203540865
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:00 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Ali stuurlintje gewikkeld vandaag, een 38cm stuur erop gezet en schakelkabels vervangen. Had niet verwacht dat een nieuwe kabel zo'n groot verschil zou zijn.
Ik vind het lintje niet mooi. 🤔
  FOK!fotograaf zondag 6 februari 2022 @ 17:26:23 #78
73911 ultra_ivo
pi_203541170
Gisteren konden we eindelijk weer een brevet organiseren. Maar er vielen wat vrijwilligers uit dus eerst samen met een ander bestuurslid de start gedaan en pas na de hele groep kunnen vetrekken. Dat betekende dus een dik uur langer in de regen rijden dan bij 'normaal' vertrek.
pi_203542921
Jullie hebben allemaal Zwift toch?

Heb nu een aantal trainingen gedaan, je wordt continue gedreven om hard te fietsen, steeds boven je omslagpunt (ik dan). Want je wil degene voor je toch inhalen of in een snelle groep rijden.

Zijn er ook meer rustigere duurtrainingen in Zwift?

Zie ook dit stuk:
https://tourflitser.nl/hoe-zwift-je-seizoen-kan-maken-en-breken/
Vakman pur sang
pi_203542941
Ikke niet hoor.
Aldus.
pi_203542952
Al kijk ik wel eens met een schuin ook naar rollerbanken.
Aldus.
  zondag 6 februari 2022 @ 19:59:25 #82
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_203543005
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:

Heb nu een aantal trainingen gedaan, je wordt continue gedreven om hard te fietsen, steeds boven je omslagpunt (ik dan). Want je wil degene voor je toch inhalen of in een snelle groep rijden.

Zie ook dit stuk:
https://whatsonzwift.com/
.
  FOK!fotograaf zondag 6 februari 2022 @ 20:47:57 #83
73911 ultra_ivo
pi_203543495
Ik heb ook geen Zwift
  zondag 6 februari 2022 @ 21:06:28 #84
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203543669
quote:

Zie ook dit stuk:
Ik Zwift met mate om die reden, maar ja, wel iets om op te letten.

Je gewoon niet zo op de kast laten jagen ;)
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_203543703
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:06 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ik Zwift met mate om die reden, maar ja, wel iets om op te letten.

Je gewoon niet zo op de kast laten jagen ;)
Ik reed al jaren met een virtueel programma binnen. Gewoon beelden van bv Alp Duez en dan ging je een uur trappen volgens een schema. Dat was altijd redelijk rustig maar ook niet enerverend.
Dit is wel verslavend denk ik :9
Vakman pur sang
  zondag 6 februari 2022 @ 21:13:10 #86
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203543724
quote:

Zie ook dit stuk:
Hoezo dat? Ik heb genoeg relatief rustige ritjes op Zwift gereden. Net als je met buiten fietsen de discipline moet hebben om daar niet achter elk groepje aan te sprinten, moet je diezelfde discipline ook op Zwift hebben. Alleen dan nog ietsje meer. :P
  zondag 6 februari 2022 @ 21:13:51 #87
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203543731
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik reed al jaren met een virtueel programma binnen. Gewoon beelden van bv Alp Duez en dan ging je een uur trappen volgens een schema. Dat was altijd redelijk rustig maar ook niet enerverend.
Dit is wel verslavend denk ik :9
Hehe, zeker, heb me vandaag 01:30 helemaal kapot gereden :P. Maar dat is dan ook een race en vind ik gewoon erg leuk om te doen. Dan neem ik suboptimaal trainen wel voor lief.

Maar gisteren en morgen dan ook rust, dinsdag een groepsritje met de fietsclub
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_203543748
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Hoezo dat? Ik heb genoeg relatief rustige ritjes op Zwift gereden. Net als je met buiten fietsen de discipline moet hebben om daar niet achter elk groepje aan te sprinten, moet je diezelfde discipline ook op Zwift hebben. Alleen dan nog ietsje meer. :P
Er zijn dagen dat ik nog geen 2 fietsers tegenkom. (De die haal ik dan in :P )

Maar goed.
Vroeg me af of er op Zwift dus een parcours is waar je alleen fietst en bv een bloktraining doet?
Vakman pur sang
  zondag 6 februari 2022 @ 22:10:22 #89
68638 Zwansen
pi_203544360
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar goed.
Vroeg me af of er op Zwift dus een parcours is waar je alleen fietst en bv een bloktraining doet?
Nou deels, je kunt workouts doen op Zwift. Als je dan ERG-mode aanzet trap je automatisch dat vermogen. Mocht iemand je inhalen dan kun je diegene niet bijhalen want je blijft dat vermogen trappen, ook al gaat je cadans omhoog. Overigens kun je ook zelf workouts maken of importeren.
  zondag 6 februari 2022 @ 22:11:46 #90
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203544382
Of jezelf heel dik maken op zwift zodat je sowieso maar 5km/u gaat
pi_203545006
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nou deels, je kunt workouts doen op Zwift. Als je dan ERG-mode aanzet trap je automatisch dat vermogen. Mocht iemand je inhalen dan kun je diegene niet bijhalen want je blijft dat vermogen trappen, ook al gaat je cadans omhoog. Overigens kun je ook zelf workouts maken of importeren.
Ok goeie tip
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef Fretwork het volgende:
Of jezelf heel dik maken op zwift zodat je sowieso maar 5km/u gaat
snap er niks van.
Vakman pur sang
  zondag 6 februari 2022 @ 22:50:19 #92
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203545097
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ok goeie tip
[..]
snap er niks van.
Nou als je heel dik bent is je W/kg nagenoeg niks, en ga je dus niet eens achter mensen aan kunnen gaan.

Maar beter nog lichte trainingen op ERG modus
pi_203548282
quote:

Zie ook dit stuk:
Als je echt wil trainen..ipv racen.. Neem een TrainerRoad abbo.

En als je je Zwift abbo niet op wil zeggen:

https://trainerday.com/

Die hebben ook gewoon Endurance trainingen

Trainingen zoeken, exporteren naar .zwo file en dan op de juiste plek neerzetten.
pi_203555538
quote:

Zie ook dit stuk:
Je hebt trainingen, die gaan via ERG en heb je dus niet mogelijkheid om volle bak te rijden en bij een groepje aan te pikken.
Trainen is workout in zwift, zijn er genoeg van die niet boven het omslagpunt komen en rustig zijn ja.
everyone's a critic...
even you ! !
pi_203556719
Zit te kijken om 2 weken 'thuis' te werken en beetje te fietsen in Calpe, iemand tips om te verblijven? :)
pi_203556776
Vraag Patroon of Tommeke voor de beste adresjes voor Gamba's a la plancha en Verdejo, die komen er net vandaan!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_203557332
quote:
4s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Leonos het volgende:
Zit te kijken om 2 weken 'thuis' te werken en beetje te fietsen in Calpe, iemand tips om te verblijven? :)
Ja net hetzelfde gedaan. Zoek om een app via airbnb met glasvezel internet. Dat heb je wel nodig als je "thuis" wil werken.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_203558125
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar goed.
Als je super vlak wil rijden en sprint blokjes wil doen kan je bv BKOOL installeren.

Heeft een paar virtuele velodromes waar je af en toe een sprintje kan trekken.

En dit programma heeft trainingen met een coach voor je op een indoor fiets. Dus eigenlijk spinsessies. Het is wel in het Engels of Spaans.

Wil je liever een Nederlander hebben, dan kan je spin filmpjes van Nederlandse instructeurs op YouTube downloaden en de training omzetten in een formaat voor Zwift, Wahoo Trainer app of Xert/Trainerday met ERG modus geactiveerd. Vervolgens trainingvideo gelijk met de training app starten en gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_203563569
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:05 schreef Gripper het volgende:
Vraag Patroon of Tommeke voor de beste adresjes voor Gamba's a la plancha en Verdejo, die komen er net vandaan!
We kwamen niet veel verder dan pasta carbonara hoor :9
  dinsdag 8 februari 2022 @ 07:18:43 #100
68638 Zwansen
pi_203563596
quote:
4s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Leonos het volgende:
:o Dat is echt fantastisch. _O_

Bijna jammer dat we nu weer naar kantoor mogen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')