Dat lijkt me een prima alternatief, ik zou dat HelloFresh ook weleens willen proberen, maar ik mag geen gluten en lactose dus dan lijkt me dat niet heel handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl(...)e6ca75e397197e639d13
Moet eigenlijk met Turkse groene peper, maar is niet te vinden, dus gebruik ik puntpaprika
→ Kanaalstraatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl(...)e6ca75e397197e639d13
Moet eigenlijk met Turkse groene peper, maar is niet te vinden, dus gebruik ik puntpaprika
Jammer johquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik het binnenkort.... Zul je zien dat ze vanavond dat afschaffen
Ik begin tegenwoordig de dag met een beker detoxthee en eindig met relaxthee, het bevalt me prima.quote:
De laatste variant was niet de meest heftige (als je gevaccineerd was dan). Zijn toch nog steeds mensen goed ziek van geworden (vooral ongevaccineerden).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt nog nooit corona gehadOok altijd gaan testen bij klachten, dus ook geen vermoeden dat ik het stiekem toch kan hebben gehad
Ergens toch gek dat er zo'n pandemie heeft gewoed en ik het nooit gekregen heb
Ik begin met koffie en daarna thee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin tegenwoordig de dag met een beker detoxthee en eindig met relaxthee, het bevalt me prima.
Of je hebt totaal geen klachten gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt nog nooit corona gehadOok altijd gaan testen bij klachten, dus ook geen vermoeden dat ik het stiekem toch kan hebben gehad
Ergens toch gek dat er zo'n pandemie heeft gewoed en ik het nooit gekregen heb
Ik gebruik de site ook echt alleen voor de recepten en koop de ingrediėnten zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima alternatief, ik zou dat HelloFresh ook weleens willen proberen, maar ik mag geen gluten en lactose dus dan lijkt me dat niet heel handig.
Na mijn thee neem ik pas koffie, en op mijn werkt drink ik eigenlijk alleen nog maar thee, alleen nog een kopje espresso voordat ik naar huis ga.quote:
Ik dacht dat je klant moest zijn om de recepten te kunnen zienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik de site ook echt alleen voor de recepten en koop de ingrediėnten zelfMaar goed, dan kan het zomaar voorkomen dat er een ingrediėnt bijstaat dat ik niet kan vinden, maar daar is vaak wel een alternatief op te verzinnen
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
→ Kanaalstraat
Ziet er heerlijk uit
Ik heb 's avonds vaak jasmijntheequote:
Denk dat het meeste al wel bekend is.quote:
Daarom drink ik koffiequote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Nu ben ik in mijn eentje niet een goede steekproef, maar als ik iemand aan de lijn krijg die echt goed ziek ervan is, is het eigenlijk vrijwel altijd een ongevaccineerde volwassene.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De laatste variant was niet de meest heftige (als je gevaccineerd was dan). Zijn toch nog steeds mensen goed ziek van geworden (vooral ongevaccineerden).
Ik waag mij nog echt niet daarquote:
Daar zitten heel veel groentewinkeltjes naast elkaar. Gewoon even rondkijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks voor de tipWelk winkeltje?
Lombok al zie ik, daar kom ik niet enorm vaak, maar is ook niet zo ver weg dat ik niet een keer die dingen daar kan halen
Earl Grey met bergamot en jasmijn is ook en heerlijke smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Ik vind deze wel lekker...
[ afbeelding ]
Zo doe ik het vaak ook; 's ochtends koffie en daarna eigenlijk vrijwel de hele dag thee en water.quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt totaal geen klachten gehad
Jawel hoor, je kunt je bloed laten onderzoeken op antistoffenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookDus echt uit te sluiten is het niet
Nee hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je klant moest zijn om de recepten te kunnen zien
Lekker!quote:
Die is lekker ja! Al heb ik liever verse muntthee (maar dat is aardig duur om elke keer zo'n plantje te kopen)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Ik vind deze wel lekker...
[ afbeelding ]
Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor!Geen klant hier en ik geniet al ruim een jaar van dit pareltje van een receptenarchief
Neem een iets grotere pot. geef het ff tijd voordat je gaat knippen. Als munt eenmaal aangeslagen is woekert het als onkruid en heb je meer munt dan je lief is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is lekker ja! Al heb ik liever verse muntthee (maar dat is aardig duur om elke keer zo'n plantje te kopen)
Van Pickwick vind ik de herst- en winterthee ook heel lekker
Zo’n plantje kun je ook water geven en laten groeien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is lekker ja! Al heb ik liever verse muntthee (maar dat is aardig duur om elke keer zo'n plantje te kopen)
Van Pickwick vind ik de herst- en winterthee ook heel lekker
Mijn zoon werkt als kok in een restaurant in Rotterdam, we hebben beloofd dat we daar gaan eten zodra het weer mag. Het is een hele leuke plek met een fijne sfeer en lekkere gerechten, ik kom er graag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!Wat voor eten gaat het worden?
Burgers flippenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt als kok in een restaurant in Rotterdam, we hebben beloofd dat we daar gaan eten zodra het weer mag. Het is een hele leuke plek met een fijne sfeer en lekkere gerechten, ik kom er graag.
O lekker een zoon die kok isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt als kok in een restaurant in Rotterdam, we hebben beloofd dat we daar gaan eten zodra het weer mag. Het is een hele leuke plek met een fijne sfeer en lekkere gerechten, ik kom er graag.
Nee hij werkt niet bij een fastfoodrestaurantquote:
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zitten heel veel groentewinkeltjes naast elkaar. Gewoon even rondkijken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hij werkt niet bij een fastfoodrestaurant
Die ken ik niet, maar klinkt zoooo lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Earl Grey met bergamot en jasmijn is ook en heerlijke smaak.
Ik las bergmarmotquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Earl Grey met bergamot en jasmijn is ook en heerlijke smaak.
Ja een collega van mij had dat een keertje (had hij ook een reden voor, om zijn bloed te laten controleren) en hij vermoedde dat hij het begin 2020 al gehad heeft na carnaval, maar hij kon toen nog niet testen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt je bloed laten onderzoeken op antistoffen
https://www.hellofresh.nl/recipes/quote:
Goeie!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neem een iets grotere pot. geef het ff tijd voordat je gaat knippen. Als munt eenmaal aangeslagen is woekert het als onkruid en heb je meer munt dan je lief is.
En welke jasmijnthee drink jij, die van PickWick?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt zoooo lekker![]()
Ik drink ook veel Lady Grey van Twinings; dat lijkt op Earl Grey maar dan met nog wat meer specerijen, o.a. meer bergamot
Met Deis weet je het nooitquote:
Oh wat leuk dat je dan ook bij hem gaat eten!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, ik ga later eens snuffelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl/recipes/
En je kunt ook selecteren op keuken, vegetarisch/vegan of niet, snelle recepten, etc. net als bij Allerhande
Geen idee of je ook kan selecteren op lactose- of glutenvrij, niet naar gekeken
Als er ooit een wedstrijd komt van "welke nieuwe theesmaak" dan is dat wel een originele keuze in ieder gevalquote:
Jasmijnthee drink ik dan weer van Clipper. Volgens mij zit er ook wat citroen doorheenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welke jasmijnthee drink jij, die van PickWick?
Als zo'n ding lang hangt, wordt het misschien vanzelf alcohol...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er ooit een wedstrijd komt van "welke nieuwe theesmaak" dan is dat wel een originele keuze in ieder geval
Bij de zoon van Deisyy meetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat je dan ook bij hem gaat eten!![]()
Welk restaurant is het als ik vragen mag? (mag ook in dm, als je liever niet hebt dat heel Fok! weet dat je zoon daar kok is)
In de theewinkel hebben ze ook die combinatie, earl grey met jasmijn en citroen, lekker frisse smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jasmijnthee drink ik dan weer van Clipper. Volgens mij zit er ook wat citroen doorheen
Ik wil er natuurlijk niet te lang op moeten wachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als zo'n ding lang hangt, wordt het misschien vanzelf alcohol...Daar gaat het Deis om
Ik kan morgen Paradox, de hamster van mijn kleinzoon in een mok hangen..kijken wat dat wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil er natuurlijk niet te lang op moeten wachten
In heet water?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan morgen Paradox, de hamster van mijn kleinzoon in een mok hangen..kijken wat dat wordt
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als zo'n ding lang hangt, wordt het misschien vanzelf alcohol...Daar gaat het Deis om
Het zet je aan het denkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat ondertussen iets te kijken over Monaco... Ze hebben daar ook een gevangenis met een geweldige filosofie: Als we ze goed eten geven... zijn ze rustiger![]()
Hier het menu van Maandag:
[ afbeelding ]
Alles tot 22:00 open. Wel duidelijk zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles gaat weer open gestoord beleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |