Ben je mooi op tijdquote:
zo kun je het ook zienquote:
Het is zeker de moeite waard, gaan we toch zeker wel een drankje/kopje koffie doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch wil ik wel een keer naar Brielle![]()
[ afbeelding ]
Prish, ik heb jou gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een prachtige lied![]()
De lyrics ook.
And I know I'm dead on the surface
But I am screaming underneath
prachtig
Ga er ff mee douchen, kun je hem loswekenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Prisha het volgende:
Damn ik krijg die muts niet af.
Had ik vorig jaar daar ook geen probleem mee? Deja-vu mega
quote:
Even op je huidige UI klikken, dan kan je een andere kiezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Prisha het volgende:
Damn ik krijg die muts niet af.
Had ik vorig jaar daar ook geen probleem mee? Deja-vu mega
Kijk eens aanquote:
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker de moeite waard, gaan we toch zeker wel een drankje/kopje koffie doen?
ahhhhhhhhh Domni weet het wederom perfect te vindenquote:
Dat was een goed buitjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk eens aanZe zijn er wel.
Ik had paar dagen geleden een soort van Nederlandse 80-jaren bui. Er kwam van alles voorbij op Spotify radio. Doe Maar, de Dijk, Klein Orkest, Amazing Stroopwafels, Golden Earring, the Nits. Heerlijk muziekjes!
awww liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik las Ga je eff mee douchenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga er ff mee douchen, kun je hem losweken
Hier douchen is ook prima!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik las Ga je eff mee douchen![]()
Misschien weer uitloggen. Ik weet niet meer hoe ik dat de vorige keer uiteindelijk goed kreeg. Staat wel vrolijk zo'n rode muts. Ach ja.
Wat naar, ik hoop dat het snel weer beter gaat, dus rustig aan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww lief![]()
Ging eventjes niet zo heel erg goed. Maar t komt wel weer goed!
Ja volgens mij zei je dat toen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op je huidige UI klikken, dan kan je een andere kiezen.
Krijg je niet al je UI-en in beeld als je op je UI klikt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zei je dat toen ook![]()
Het lukt niet
Relax, hij staat je primaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zei je dat toen ook![]()
Het lukt niet
Nee. Ik krijg wel een spinnetje in beeld dat over mijn scherm kruipt. Een echtequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je niet al je UI-en in beeld als je op je UI klikt?
Zet je raam maar alvast openquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg wel een spinnetje in beeld dat over mijn scherm kruipt. Een echte
Onder de groene hemel in de blauwe zonquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben ff door de steden heen .. dan maar een streek:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier douchen is ook prima!
Heyquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg wel een spinnetje in beeld dat over mijn scherm kruipt. Een echte
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Totdat mensen het doen... dan zit je hier te janken![]()
Het is ook alleen voor bewoners natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Totdat mensen het doen... dan zit je hier te janken![]()
heyo pulliequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
Ik heb al ff wat voorwerk gedaan voor de pepers :quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Morgen ben ik op pad naar Seville, even ontsnappen
Ziet er heel lekker uitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al ff wat voorwerk gedaan voor de pepers :
40+ / Hard, Pikant, Zwart & Verschrompeld
Ga ik mooi in Sevilla lezenquote:
Ohhh heerlijk! Hopelijk kom je niet in een zelftest/quarantaine / covid mallemolen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Morgen ben ik op pad naar Seville, even ontsnappen
wattdanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel nog ff zo een paar dagen![]()
Geef hem een borrel van mij Oma en veel sterktequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox is net thuis.
Met een zak pillen, maar thuis
Wat had hij Nijn? Fijn dat hij weer thuis isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox is net thuis.
Ohhh neeeeeeeee......betekent dat wat ik denk dat het betekent? Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ff natuurlijke immuniteit aan het zweten kweken
http://bartapassevilla.com/no8do-in-seville/quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh heerlijk! Hopelijk kom je niet in een zelftest/quarantaine / covid mallemolen.
Hey....doe je dat elk jaar? Volgens mij was twee jaar geleden toen ik naar de Kili ging, dat jij diezelfde ochtend op Schiphol stond op weg naar Seville. We liepen elkaar toen nét mis.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox is net thuis.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox is net thuis.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Gaat het al wat beter?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ff natuurlijke immuniteit aan het zweten kweken
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh neeeeeeeee......betekent dat wat ik denk dat het betekent? Hoe dan?
Gaat ie? Leef je nog? Kruip je? Wat???
eyyy Jobiquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
En dan staat er zomaar ineens een ESF nummer in de OP!En nog een goeie ook!
Leuk om je hier weer te zien @:Prisha![]()
Jeetje joh. Nou dan heb je praktijkervaring opgedaan nuquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], waarschijnlijk op het werk, met vlagen,
, soms, gaat al beter!
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jeetje joh. Nou dan heb je praktijkervaring opgedaan nu![]()
Mag je het huis nu niet uit zeker. Heb je genoeg in huis wat je nodig hebt?
Fijn te horenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind dat ik niet mag klagen
Ik vind zelf de eerste semi wel fijner, want dan is de spanning wat meer over de week verspreidquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy Jobitnx.
Ik zag dat Nederland in de eerste helft van de eerste halve finale is ingedeeld.
Wat vinden wij ervan
Even mijn straaljager opwarmenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], hoe laat ben je hier?
< Gelukkig heb je een VTOL, ik zet ff het tuinstel aan de kant.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Even mijn straaljager opwarmen...1 minuut denk ik dan
Wat fijn om te horen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox is net thuis.
Ik hoop dat het een goed nummer is maar nog even afwachten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind zelf de eerste semi wel fijner, want dan is de spanning wat meer over de week verspreidOp dinsdag in de stress of Nederland wel naar de finale gaat, die avond de verlossing. Dan lekker een paar daagjes "rust" en op donderdagavond kijken wie de concurrenten gaan worden en dan mentaal voorbereiden op de finale van zaterdag
Ondertussen nog wat streams bekijken, etc.
Eerste helft is ook niet persé ongunstig; het ligt meer aan de landen die er om je heen worden geplaatst. En sinds de productie de volgorde bepaald, staan veel landen die op zich wel kansrijk zijn op een finaleplaats op zich wel op een gunstige plek. Bovendien als S10 met een topnummer komt, dan maakt het sowieso niks uit
Ja, en deze en volgende week ook de NSF's van Spanje en Italië en die duren dagenlang tot heel diep in de nachtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een goed nummer is maar nog even afwachten.
Pfff ja die spanning is er dan wel af. Het wordt aftellen nu. Nog eventjes en we weten het nummer
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha kom je ook naar de Utrecht wandelmeet?
Hij is gisteren bij de klant van een steiger afgevallen en kreeg devtrap in zijn ribbenkast. Daarvan zijn er nu een aantal gebroken. Godzijdank geen klaplongquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had hij Nijn? Fijn dat hij weer thuis is
Met de overbekende accoorden van Pachelbel. Prachtigquote:
Stadswandeling onder leiding van Domni met Abobin als vlaggendraagsterquote:
Ja! mooi is ie hequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met de overbekende accoorden van Pachelbel. Prachtig
quote:
Oh leuk! Wanneer is dat? En is dat met 5 k per uur doorrennen of kunnen mensen met korte pootjes de boel bijbenenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stadswandeling onder leiding van Domni met Abobin als vlaggendraagster
Ik had ze al. En die koester ikquote:
En jij heel veel plezierquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
O hemel wat zal die man een pijn hebben nu, nog een geluk dat het redelijk goed is afgelopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij is gisteren bij de klant van een steiger afgevallen en kreeg devtrap in zijn ribbenkast. Daarvan zijn er nu een aantal gebroken. Godzijdank geen klaplong
Binnenkort. Ik ga er een topic voor openen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh leuk! Wanneer is dat? En is dat met 5 k per uur doorrennen of kunnen mensen met korte pootjes de boel bijbenen
Tot straksquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:41 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo even richting winkel. Eens kijken wat ik vanavond ga eten
En ik hou het terras in de gatenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stadswandeling onder leiding van Domni met Abobin als vlaggendraagster
Smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor ruimt zijn muziekboeken weer op en gaat koken.
Die is mooiquote:
Was een meet idee van Domni; afspreken in Utrecht en dan langs allemaal interessante plekjes wandelen in de stad en dan gaat gids Domni (eventueel met mijn hulp) daar wat over vertellenquote:
Hoi Prisha, leuk dat je er weer bent. We hebben je gemist.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:41 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo even richting winkel. Eens kijken wat ik vanavond ga eten
Domni riep al ergens vandaag dat er rekening wordt gehouden met zelfs Manke Nelissen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh leuk! Wanneer is dat? En is dat met 5 k per uur doorrennen of kunnen mensen met korte pootjes de boel bijbenen
Niks ‘eventueel’quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was een meet idee van Domni; afspreken in Utrecht en dan langs allemaal interessante plekjes wandelen in de stad en dan gaat gids Domni (eventueel met mijn hulp) daar wat over vertellenEn natuurlijk afsluiten in de kroeg
Het wordt een gemeleerd gezelschapquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni riep al ergens vandaag dat er rekening wordt gehouden met zelfs Manke Nelissen!
* Aoibhin gaat al op zoek naar vlaggetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niks ‘eventueel’![]()
Zonder jou gaat het niet door.
Check ff bij omaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gaat al op zoek naar vlaggetjes![]()
Twee jaar geleden alweerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh heerlijk! Hopelijk kom je niet in een zelftest/quarantaine / covid mallemolen.
Hey....doe je dat elk jaar? Volgens mij was twee jaar geleden toen ik naar de Kili ging, dat jij diezelfde ochtend op Schiphol stond op weg naar Seville. We liepen elkaar toen nét mis.
Goed plan met de pillenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geef hem een borrel van mij Oma en veel sterkte
Fijn oma, nergens is het zo goed als thuisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox is net thuis.
Ik heb corona meegenomen vanaf Bonaire, ik leef ook nogquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh neeeeeeeee......betekent dat wat ik denk dat het betekent? Hoe dan?
Gaat ie? Leef je nog? Kruip je? Wat???
Had je beter daar kunnen latenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb corona meegenomen vanaf Bonaire, ik leef ook nog
Ik leef ook nogquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stuur het maar per kerende post retourquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stuur het maar per kerende post retour
quote:
Maar arme Lewis niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je die later alsnog?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt een boosterprik
Ik krijg over 3 maanden een uitnodiging voor de booster, maar mijn herstelbewijs is 6 maanden geldig, wat ik wel een beetje krom vind.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
Patatas bravas met pittige tomatensaus, geitenkaasomelet, geroosterde puntpaprika uit de oven en een flinke dot aioli
Jeweet toch bro !!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
Patatas bravas met pittige tomatensaus, geitenkaasomelet, geroosterde muntpaprika uit de oven en een flinke dot aioli
Haal die prik maar gewoonquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg over 3 maanden een uitnodiging voor de booster, maar mijn herstelbewijs is 6 maanden geldig, wat ik wel een beetje krom vind.
Mijn positieve test telt al niet meer mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg over 3 maanden een uitnodiging voor de booster, maar mijn herstelbewijs is 6 maanden geldig, wat ik wel een beetje krom vind.
Hey aloa. Ja om 19 uur.quote:
Paddo theequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zouden ze bij de Voice thee geschonken hebben?
Koffie iemand?
Hoef je die nu niet meer te halen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt een boosterprik
https://www.hellofresh.nl(...)e6ca75e397197e639d13quote:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik die over een half jaartje wel halen ja.quote:
Voor jou is het natuurlijk alweer een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn positieve test telt al niet meer mee.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je die nu niet meer te halen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik het binnenkort.... Zul je zien dat ze vanavond dat afschaffenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk alweer een tijdje geleden.
Dat lijkt me een prima alternatief, ik zou dat HelloFresh ook weleens willen proberen, maar ik mag geen gluten en lactose dus dan lijkt me dat niet heel handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl(...)e6ca75e397197e639d13
Moet eigenlijk met Turkse groene peper, maar is niet te vinden, dus gebruik ik puntpaprika
→ Kanaalstraatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl(...)e6ca75e397197e639d13
Moet eigenlijk met Turkse groene peper, maar is niet te vinden, dus gebruik ik puntpaprika
Jammer johquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik het binnenkort.... Zul je zien dat ze vanavond dat afschaffen
Ik begin tegenwoordig de dag met een beker detoxthee en eindig met relaxthee, het bevalt me prima.quote:
De laatste variant was niet de meest heftige (als je gevaccineerd was dan). Zijn toch nog steeds mensen goed ziek van geworden (vooral ongevaccineerden).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt nog nooit corona gehadOok altijd gaan testen bij klachten, dus ook geen vermoeden dat ik het stiekem toch kan hebben gehad
Ergens toch gek dat er zo'n pandemie heeft gewoed en ik het nooit gekregen heb
Ik begin met koffie en daarna thee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin tegenwoordig de dag met een beker detoxthee en eindig met relaxthee, het bevalt me prima.
Of je hebt totaal geen klachten gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt nog nooit corona gehadOok altijd gaan testen bij klachten, dus ook geen vermoeden dat ik het stiekem toch kan hebben gehad
Ergens toch gek dat er zo'n pandemie heeft gewoed en ik het nooit gekregen heb
Ik gebruik de site ook echt alleen voor de recepten en koop de ingrediënten zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima alternatief, ik zou dat HelloFresh ook weleens willen proberen, maar ik mag geen gluten en lactose dus dan lijkt me dat niet heel handig.
Na mijn thee neem ik pas koffie, en op mijn werkt drink ik eigenlijk alleen nog maar thee, alleen nog een kopje espresso voordat ik naar huis ga.quote:
Ik dacht dat je klant moest zijn om de recepten te kunnen zienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik de site ook echt alleen voor de recepten en koop de ingrediënten zelfMaar goed, dan kan het zomaar voorkomen dat er een ingrediënt bijstaat dat ik niet kan vinden, maar daar is vaak wel een alternatief op te verzinnen
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
→ Kanaalstraat
Ziet er heerlijk uit
Ik heb 's avonds vaak jasmijntheequote:
Denk dat het meeste al wel bekend is.quote:
Daarom drink ik koffiequote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Nu ben ik in mijn eentje niet een goede steekproef, maar als ik iemand aan de lijn krijg die echt goed ziek ervan is, is het eigenlijk vrijwel altijd een ongevaccineerde volwassene.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
De laatste variant was niet de meest heftige (als je gevaccineerd was dan). Zijn toch nog steeds mensen goed ziek van geworden (vooral ongevaccineerden).
Ik waag mij nog echt niet daarquote:
Daar zitten heel veel groentewinkeltjes naast elkaar. Gewoon even rondkijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks voor de tipWelk winkeltje?
Lombok al zie ik, daar kom ik niet enorm vaak, maar is ook niet zo ver weg dat ik niet een keer die dingen daar kan halen
Earl Grey met bergamot en jasmijn is ook en heerlijke smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Ik vind deze wel lekker...
[ afbeelding ]
Zo doe ik het vaak ook; 's ochtends koffie en daarna eigenlijk vrijwel de hele dag thee en water.quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt totaal geen klachten gehad
Jawel hoor, je kunt je bloed laten onderzoeken op antistoffenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookDus echt uit te sluiten is het niet
Nee hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je klant moest zijn om de recepten te kunnen zien
Lekker!quote:
Die is lekker ja! Al heb ik liever verse muntthee (maar dat is aardig duur om elke keer zo'n plantje te kopen)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Ik vind deze wel lekker...
[ afbeelding ]
Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor!Geen klant hier en ik geniet al ruim een jaar van dit pareltje van een receptenarchief
Neem een iets grotere pot. geef het ff tijd voordat je gaat knippen. Als munt eenmaal aangeslagen is woekert het als onkruid en heb je meer munt dan je lief is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is lekker ja! Al heb ik liever verse muntthee (maar dat is aardig duur om elke keer zo'n plantje te kopen)
Van Pickwick vind ik de herst- en winterthee ook heel lekker
Zo’n plantje kun je ook water geven en laten groeien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is lekker ja! Al heb ik liever verse muntthee (maar dat is aardig duur om elke keer zo'n plantje te kopen)
Van Pickwick vind ik de herst- en winterthee ook heel lekker
Mijn zoon werkt als kok in een restaurant in Rotterdam, we hebben beloofd dat we daar gaan eten zodra het weer mag. Het is een hele leuke plek met een fijne sfeer en lekkere gerechten, ik kom er graag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!Wat voor eten gaat het worden?
Burgers flippenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt als kok in een restaurant in Rotterdam, we hebben beloofd dat we daar gaan eten zodra het weer mag. Het is een hele leuke plek met een fijne sfeer en lekkere gerechten, ik kom er graag.
O lekker een zoon die kok isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt als kok in een restaurant in Rotterdam, we hebben beloofd dat we daar gaan eten zodra het weer mag. Het is een hele leuke plek met een fijne sfeer en lekkere gerechten, ik kom er graag.
Nee hij werkt niet bij een fastfoodrestaurantquote:
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zitten heel veel groentewinkeltjes naast elkaar. Gewoon even rondkijken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hij werkt niet bij een fastfoodrestaurant
Die ken ik niet, maar klinkt zoooo lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Earl Grey met bergamot en jasmijn is ook en heerlijke smaak.
Ik las bergmarmotquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Earl Grey met bergamot en jasmijn is ook en heerlijke smaak.
Ja een collega van mij had dat een keertje (had hij ook een reden voor, om zijn bloed te laten controleren) en hij vermoedde dat hij het begin 2020 al gehad heeft na carnaval, maar hij kon toen nog niet testen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt je bloed laten onderzoeken op antistoffen
https://www.hellofresh.nl/recipes/quote:
Goeie!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neem een iets grotere pot. geef het ff tijd voordat je gaat knippen. Als munt eenmaal aangeslagen is woekert het als onkruid en heb je meer munt dan je lief is.
En welke jasmijnthee drink jij, die van PickWick?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt zoooo lekker![]()
Ik drink ook veel Lady Grey van Twinings; dat lijkt op Earl Grey maar dan met nog wat meer specerijen, o.a. meer bergamot
Met Deis weet je het nooitquote:
Oh wat leuk dat je dan ook bij hem gaat eten!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, ik ga later eens snuffelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl/recipes/
En je kunt ook selecteren op keuken, vegetarisch/vegan of niet, snelle recepten, etc. net als bij Allerhande
Geen idee of je ook kan selecteren op lactose- of glutenvrij, niet naar gekeken
Als er ooit een wedstrijd komt van "welke nieuwe theesmaak" dan is dat wel een originele keuze in ieder gevalquote:
Jasmijnthee drink ik dan weer van Clipper. Volgens mij zit er ook wat citroen doorheenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welke jasmijnthee drink jij, die van PickWick?
Als zo'n ding lang hangt, wordt het misschien vanzelf alcohol...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er ooit een wedstrijd komt van "welke nieuwe theesmaak" dan is dat wel een originele keuze in ieder geval
Bij de zoon van Deisyy meetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat je dan ook bij hem gaat eten!![]()
Welk restaurant is het als ik vragen mag? (mag ook in dm, als je liever niet hebt dat heel Fok! weet dat je zoon daar kok is)
In de theewinkel hebben ze ook die combinatie, earl grey met jasmijn en citroen, lekker frisse smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jasmijnthee drink ik dan weer van Clipper. Volgens mij zit er ook wat citroen doorheen
Ik wil er natuurlijk niet te lang op moeten wachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als zo'n ding lang hangt, wordt het misschien vanzelf alcohol...Daar gaat het Deis om
Ik kan morgen Paradox, de hamster van mijn kleinzoon in een mok hangen..kijken wat dat wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil er natuurlijk niet te lang op moeten wachten
In heet water?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan morgen Paradox, de hamster van mijn kleinzoon in een mok hangen..kijken wat dat wordt
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als zo'n ding lang hangt, wordt het misschien vanzelf alcohol...Daar gaat het Deis om
Het zet je aan het denkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat ondertussen iets te kijken over Monaco... Ze hebben daar ook een gevangenis met een geweldige filosofie: Als we ze goed eten geven... zijn ze rustiger![]()
Hier het menu van Maandag:
[ afbeelding ]
Alles tot 22:00 open. Wel duidelijk zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles gaat weer open gestoord beleid
Inderdaad, lekker duidelijk, en mondkapje op als je popcorn gaat halen of gaat plassen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles tot 22:00 open. Wel duidelijk zo.
In het zwembad een mondkapje tussen de ingang en de kleedhokjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker duidelijk, en mondkapje op als je popcorn gaat halen of gaat plassen.
Ik zwem gewoon in de zeequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het zwembad een mondkapje tussen de ingang en de kleedhokjes.
Geen mondkapje tussen het kleedhokje en het trappetje/duikplank?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het zwembad een mondkapje tussen de ingang en de kleedhokjes.
quote:
Nee, apart hè?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen mondkapje tussen het kleedhokje en het trappetje/duikplank?
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de theewinkel hebben ze ook die combinatie, earl grey met jasmijn en citroen, lekker frisse smaak.
Wat een leuke originele naamquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan morgen Paradox, de hamster van mijn kleinzoon in een mok hangen..kijken wat dat wordt
Dat is best bijzonder, dan moet je dat stukje maar even je adem inhouden.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder, dan moet je dat stukje maar even je adem inhouden.
Knijp je ze uit boven je mond, of zuig je ze leeg?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik drink vaak thee uit theezakjes, .....
Ik vind die losse thee ook het lekkerst, maar ik vind het zo'n gedoe met zo'n theeëi of filtertjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik drink vaak thee uit theezakjes, maar die losse thee die je kan kopen vind ik nog veel lekkerder. Ik drink alleen zoveel thee dat alleen díe thee gebruiken te duur gaat worden
Wow, die Monegaskische gevangenen boffen welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zat ondertussen iets te kijken over Monaco... Ze hebben daar ook een gevangenis met een geweldige filosofie: Als we ze goed eten geven... zijn ze rustiger![]()
Hier het menu van Maandag:
[ afbeelding ]
We gaan geen mensen voortrekkenquote:
We willen je wel hier houden, dus dat moet dan wel een gevangenis zijn waar je onbeperkt kan Fok!enquote:
Ja, natuurlijkquote:
Ik laat ze leeg trekken in waterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Knijp je ze uit boven je mond, of zuig je ze leeg?
Internet houdt mensen ook rustig.....de meesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We willen je wel hier houden, dus dat moet dan wel een gevangenis zijn waar je onbeperkt kan Fok!en
Ja het is minder makkelijk dan een zakje, maar met een goed sluitend theeëi (ik zet meestal een hele pot en dan mag de thee lekker onbeperkt trekken) kun je echt wel even vooruitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die losse thee ook het lekkerst, maar ik vind het zo'n gedoe met zo'n theeëi of filtertje
Jij typt met je neus?quote:
Dan heeft op je handen zitten weinig zinquote:
Het was een Metafoor, Domnivoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heeft op je handen zitten weinig zin
Je begrijpt me nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een Metafoor, Domnivoor.
Stijfjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef Stijfkopie het volgende:
Ahh wat schattig Soury is verleden tijd, tja maar ik kook wel wat lekkers[ link | afbeelding ] Tot laters en dank ...
Waar is die muis eigenlijk ?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stijfje![]()
Je moet ook gewoon hier posten joh, is veel leuker.
En dan ontbreekt het plaatje van de IC nog, zei hij erbij.quote:
Utrecht daar komt mijn moeder vandaan. Is er geboren en getogen. Mijn Oma (en moeder) woonden op de hoek Biltstraat/FC Donderstraat, boven . Hij had op de begaande grond een cafetaria (daar zat tot kort voorheen restaurant De Kust) en ze woonden met z'n allen daarboven op de middelste verdieping. Later woonde mijn moeders oudste zus op de bovenste etage.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was een meet idee van Domni; afspreken in Utrecht en dan langs allemaal interessante plekjes wandelen in de stad en dan gaat gids Domni (eventueel met mijn hulp) daar wat over vertellenEn natuurlijk afsluiten in de kroeg
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi Prisha, leuk dat je er weer bent. We hebben je gemist.
wahhhh méén je niet. Dees tochquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zoiets als GOA eigenlijk, 2 dagen goede griepklachten met koorts, hoofdpijn en een zere benen, maar ik heb niet gehoest of gesnotterd, ik moest een week thuis blijven en dat had ik ook wel nodig. Ik ben 3 weken geleden positief getest en sinds afgelopen weekend eindelijk van de koppijn af, maar eigenlijk ben ik er eenvoudig doorheen gerold en heb mijn natuurlijke booster te pakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhh méén je niet. Dees tochBen je heel erg ziek geweest? Kroop je ook?
En hoe gaat het nu dan, hersteld? Dat is alweer een tijdje geleden.
Ah joh jemigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zoiets als GOA eigenlijk, 2 dagen goede griepklachten met koorts, hoofdpijn en een zere benen, maar ik heb niet gehoest of gesnotterd, ik moest een week thuis blijven en dat had ik ook wel nodig. Ik ben 3 weken geleden positief getest en sinds afgelopen weekend eindelijk van de koppijn af, maar eigenlijk ben ik er eenvoudig doorheen gerold en heb mijn natuurlijke booster te pakken
Ja ditquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
- Regering: Luister naar de wetenschap!
- Wetenschap: Helpt niet, afschaffen dat toegangsbewijs
- Regering: We gaan het toch doen
Jij houdt de persco lang volquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
- Regering: Luister naar de wetenschap!
- Wetenschap: Helpt niet, afschaffen dat toegangsbewijs
- Regering: We gaan het toch doen
Ze zijn net klaar met de Bullshit Bingoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:10 schreef Prisha het volgende:
Zijn ze nog aan het kletsen? Ik heb het niet gekeken/geluisterd. Wordt knettergek van dat gedraai in allerlei bochten. Links! Rechts! Neeeee links! Neeeee rechts![]()
Op mijn handen zittend... dat dan weer wel, ze schoten er op het eind onderuit... zoveel onzin en tegenstrijdigheid viel niet meer te beheersenquote:
Ik heb vanavond voor het eerst sinds zeker een jaar weer gekeken, ik heb het 5-10 minuten volgehouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:10 schreef Prisha het volgende:
Zijn ze nog aan het kletsen? Ik heb het niet gekeken/geluisterd. Wordt knettergek van dat gedraai in allerlei bochten. Links! Rechts! Neeeee links! Neeeee rechts![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn net klaar met de Bullshit Bingo
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn net klaar met de Bullshit Bingo
Ik ben ook trots op jouquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op mijn handen zittend... dat dan weer wel, ze schoten er op het eind onderuit... zoveel onzin en tegenstrijdigheid viel niet meer te beheersen
Ohhh wauw, ik weet waar dat is, ik fiets regelmatig door de Donderstraatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Utrecht daar komt mijn moeder vandaan. Is er geboren en getogen. Mijn Oma (en moeder) woonden op de hoek Biltstraat/FC Donderstraat, boven . Hij had op de begaande grond een cafetaria (daar zat tot kort voorheen restaurant De Kust) en ze woonden met z'n allen daarboven op de middelste verdieping. Later woonde mijn moeders oudste zus op de bovenste etage.
Edit: ha, ik heb zelfs een hele oude foto gevonden. Dat balkonnetje heb ik vaak op gestaan. Mijn zusje heeft het verf van de reling er nog afgeknaagd![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook niet gekeken en het is nota bene mijn werkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:10 schreef Prisha het volgende:
Ha leuk dat je het kent! Ik was een kleine Prish toen ik voor het laatst op dat balkonnetje stond. Goeie tijden wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh wauw, ik weet waar dat is, ik fiets regelmatig door de DonderstraatWel echt een mooie buurt om te wonen hoor! Ik vind dat Ooglijdersgasthuis (dat gebouw aan het eind van de straat) ook zo mooi
![]()
Volgende keer dat ik er langskom (is wel regelmatig, want is enigszins tussen werk en waar ik woon in) ga ik hier wel even bij stilstaanEn zie ik jou al op dat balkonnetje staan
In Rotterdam zit een simpel oogziekenhuis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ooglijdersgasthuis
Prachtige naam!
- Hallo! Ik lijd aan mijn oog
- Geen probleem meneer, daar hebben wij een uitstekend en mooi gasthuis voor
- Mooi FF naar mijn tandenborstel tasten en ik kom er aan.
Ze had een fase dat ze overal aan knaagdequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze had een fase dat ze overal aan knaagdeDe hoofdsteun van de auto had allemaal hapjes eruit.
zusje-Prish was een knagert
ja..ik had het idd vorig jaar ook. Toen hebben ze in ESF SC geholpen en nu weerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken en het is nota bene mijn werkIk hoor eenmaal op kantoor wel wat we inmiddels anders moeten doen qua advies geven. Ben er een beetje klaar mee om al die persco's aandachtig te luisteren.
Ik zie wel dat jouw muts af is
Daar wil je niet heenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam zit een simpel oogziekenhuis.
Ja inderdaad @Prisha het is toch geluktquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken en het is nota bene mijn werkIk hoor eenmaal op kantoor wel wat we inmiddels anders moeten doen qua advies geven. Ben er een beetje klaar mee om al die persco's aandachtig te luisteren.
Ik zie wel dat jouw muts af is
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze had een fase dat ze overal aan knaagdeDe hoofdsteun van de auto had allemaal hapjes eruit.
zusje-Prish was een knagert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |