Ben je mooi op tijdquote:
zo kun je het ook zienquote:
Het is zeker de moeite waard, gaan we toch zeker wel een drankje/kopje koffie doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch wil ik wel een keer naar Brielle![]()
[ afbeelding ]
Prish, ik heb jou gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een prachtige lied![]()
De lyrics ook.
And I know I'm dead on the surface
But I am screaming underneath
prachtig
Ga er ff mee douchen, kun je hem loswekenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Prisha het volgende:
Damn ik krijg die muts niet af.
Had ik vorig jaar daar ook geen probleem mee? Deja-vu mega
quote:
Even op je huidige UI klikken, dan kan je een andere kiezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Prisha het volgende:
Damn ik krijg die muts niet af.
Had ik vorig jaar daar ook geen probleem mee? Deja-vu mega
Kijk eens aanquote:
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker de moeite waard, gaan we toch zeker wel een drankje/kopje koffie doen?
ahhhhhhhhh Domni weet het wederom perfect te vindenquote:
Dat was een goed buitjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk eens aanZe zijn er wel.
Ik had paar dagen geleden een soort van Nederlandse 80-jaren bui. Er kwam van alles voorbij op Spotify radio. Doe Maar, de Dijk, Klein Orkest, Amazing Stroopwafels, Golden Earring, the Nits. Heerlijk muziekjes!
awww liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik las Ga je eff mee douchenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga er ff mee douchen, kun je hem losweken
Hier douchen is ook prima!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik las Ga je eff mee douchen![]()
Misschien weer uitloggen. Ik weet niet meer hoe ik dat de vorige keer uiteindelijk goed kreeg. Staat wel vrolijk zo'n rode muts. Ach ja.
Wat naar, ik hoop dat het snel weer beter gaat, dus rustig aan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww lief![]()
Ging eventjes niet zo heel erg goed. Maar t komt wel weer goed!
Ja volgens mij zei je dat toen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op je huidige UI klikken, dan kan je een andere kiezen.
Krijg je niet al je UI-en in beeld als je op je UI klikt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zei je dat toen ook![]()
Het lukt niet
Relax, hij staat je primaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zei je dat toen ook![]()
Het lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |