Mocht toch niet naar buiten. Maar alles weer rustigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef borisz het volgende:
Bij Ole om de hoek kan het weer rustig worden.
Gelukkig is er geen bom afgegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig op een Nederlandse manier opgelost. In heel veel buitenlanden zou die gijzelnemer zonder pardon zijn afgeknald.
Ik dacht dat dat programma in Amsterdam werd opgenomen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:37 schreef borisz het volgende:
Wellicht morgen naar Hillywood.
Speciaal klapvee zijn. Zie post #112.
Later meer
Niet meer. Dit werd tot 1 januari op het Westergasterrein opgenomen idd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat programma in Amsterdam werd opgenomen?
Oh. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:25 schreef borisz het volgende:
Niet meer. Dit werd tot 1 januari op het Westergasterrein opgenomen idd.
De PO heeft Amsterdam zo goed als verlaten.
Vooral jammer voor Duncan Stutterheim als eigenaar van het Westergasterreinquote:
Zeker. Eng.quote:
Gaat niet door. M gaat volledig over Oekraïne.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:37 schreef borisz het volgende:
Wellicht morgen naar Hillywood.
Speciaal klapvee zijn. Zie post #112.
Later meer
Logisch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:41 schreef borisz het volgende:
Gaat niet door. M gaat volledig over Oekraïne.
Ja het gaat vandaag wel weer goed. Gister nog erg moe. Dus doe het wel rustig aan!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:01 schreef borisz het volgende:
Hoe issie nu @:ole ? Al weer aan de beterende hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |