Mondkapje uiteraard pontificaal onder de neus. Dit land is ten dode opgeschreven, het komt nooit meer goed.quote:
Zoek je heil dan lekker elders. Iedereen blij. Maar dan niet met je staart tussen de benen terugkomen omdat je tot de opzienbarende ontdekking komt dat mensen net mensen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mondkapje uiteraard pontificaal onder de neus. Dit land is ten dode opgeschreven, het komt nooit meer goed.
Het einde der tijden is aangebroken. Amsterdam is het nieuwe Armageddon.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:07 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zoek je heil dan lekker elders. Iedereen blij. Maar dan niet met je staart tussen de benen terugkomen omdat je tot de opzienbarende ontdekking komt dat mensen net mensen zijn.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het einde der tijden is aangebroken. Amsterdam is het nieuwe Armageddon.
Dacht dat het om die kersttrui gingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal dan om dit ding gaan. Ik wilde hem ook kopen, wel een coole trui. Maar uiteindelijk niet gedaan gelukkig
Lol toen ik in 2013 nog rond liep er mee was ik de enige.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:39 schreef Starhopper het volgende:
KLB / Mensen in teamkledij van Max Verstappen
Kunnen ze geen 1 op die achterspoiler zetten dan heeft hij wat om zich over op te winden als hij er achter rijdt.quote:
Hoort een wolvenshirt niet zwart te zijn?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:17 schreef Enchanter het volgende:
Max Vestappen kleding
Echte bazen dragen een wolvenshirt of een drakenblouse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS vindt dit 'nieuws' en gaat vervolgens ook nog iets vinden van mensen die die kleding dragen. Over intens sneu gesproken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:56 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een Max Verstappen trui gutteguttegut…….
Ziedendquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
TS vindt dit 'nieuws' en gaat vervolgens ook nog iets vinden van mensen die die kleding dragen. Over intens sneu gesproken.
Ik weet het. Ik zie aan je dat je hoog in je emotie zit. Sterkte er mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |