8 vergaderingen per jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Morgen het besluit van de FED toch? Hoevaak vind zo'n besluit plaats?
Ook blij mee ja! Volgens ING zit er 0,40 ¤ aan dividend in het vat en dat is niet mis.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:TheFreshPrince
Ah, daar ben ik al.
Klinkt goed![]()
Die zit alleen bij Fiat multipla's toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:06 schreef SOG het volgende:
[..]
K had nergens last van met die s40. In die tijd waren ze trouwens eigendom van ford. Mooie wagens btw. Heb 5 volvos gehad. Goede wagens, maar heb nooit de chick magnet kunnen vinden. Denk dat je die apart moet bijkopen ofzo![]()
Die model x zag ik bij fastned langs de snelweg afgevoerd worden btw.
En dat filmpje ken ik. Vreselijke vent overigens
Ja, een beetje agressieve focus op shareholder value is wel nodig bij Unilever. Zit ook zat opwaarts potentieel in als het allemaal iets minder kumbaya wordt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:09 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb wat unies gekocht. Wel dip van 42¤ volledig gemist. Die peltz heeft bij PepsiCo en ik meen ook p&g voor flink wat koerswinst gezorgd.
Wat stijgt er? NASDAQ daalt flink.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:30 schreef Anton91 het volgende:
Flinke stijging vandaag... Moet ook niet te hard gaan want volgende maand wil ik eigenlijk nog goedkoop bijkopen
BAM, Shell, TELL, PostNLquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat stijgt er? NASDAQ daalt flink.
Ah je hebt losse aandelen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
BAM, Shell, TELL, PostNL
Mijn portfolio is in ieder geval bijna +2% vandaag.
In principe gaat PostNL voor het volgende: Effectief alleen cash-dividend.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-op-hulpschip-tonga
@:Ludovico
Ik las hier en daar dat rente wss pas in maart omhoog zou gaan en dat het nieuws voor een deel ook al verwerkt is in de koersen, gezien de koersdalingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Morgen rentebesluit. Spannend wat er gaat gebeuren. Iedereen heeft z'n eigen belangen maar ik hoop dat de NASDAQ nog wel even blijft zakken zodat ik weer kan bijkopen.
Iedereen zegt wat dat betreft iets anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik las hier en daar dat rente wss pas in maart omhoog zou gaan en dat het nieuws voor een deel ook al verwerkt is in de koersen, gezien de koersdalingen.
Balen die 50k was beter geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:11 schreef nostra het volgende:
Kreeg een halve ton aan dividend van Handelsbanken uitgekeerd op de Corporate Actions List van DeGiro. Hadden helaas de Zweedse kronen keer tien gedaan naar euro's, in plaats van daardoor te delen. Staat nu weer goed.
Bij welke koers wil je weer bijkopen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Morgen rentebesluit. Spannend wat er gaat gebeuren. Iedereen heeft z'n eigen belangen maar ik hoop dat de NASDAQ nog wel even blijft zakken zodat ik weer kan bijkopen.
Klinkt mij alleen raar dat ze eigen aandelen kunnen kopen a 250mil en ook nog 200mil uitkeren aan reguliere dividend.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-op-hulpschip-tonga
@:Ludovico
Als er nog zo'n 10 procent afgaat stap ik weer in. Maarja je weet nooit of dat op korte termijn gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Bij welke koers wil je weer bijkopen?
Nou ja, het is puur compensatie van verwatering door stockdividend en stock-based comp.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:16 schreef ludovico het volgende:
Klinkt mij alleen raar dat ze eigen aandelen kunnen kopen a 250mil en ook nog 200mil uitkeren aan reguliere dividend.
December in Nederland was ook iets van 59% EVquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:01 schreef nostra het volgende:
Noorse autoverkoop is nog < 10% ICE. Wel gevalletje apart natuurlijk, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |