abonnement Unibet Coolblue
pi_203350869
Voor een vrouw is dat heel simpel. Mits je een familie wil tenminste. En dat is rond je 25ste want dan gaat het bergafwaarts en wordt het steeds moeilijker om een partner te vinden en een familie te beginnen. Zo niet dan heb je niet echt een deadline. Dan is je deadline de dood.

Voor de man hangt het beetje samen met de vrouw want als je een man bent en je wil een familie beginnen dan moet je ook niet te oud zijn en beetje in de buurt van je partner. Ik dacht zelf aan 35 voor de man want dan kan je nog 5-10 jaar jonger daten en zit je niet tegen de deadline aan. Kan je rustig aan doen met dingen.

Mannen kunnen eigen op veel latere leeftijd settelen en een familie beginnen omdat ze niet te maken hebben met een biologische klok maar welke vruchtbare grietje wil nou met een ouwe bok? Genoeg oude bokken met jonge vruchtbare grietjes maar toeval bij toeval zijn dat toevallig de bokken met een dikke portemonnee, hoge status, brede vriendenkring of iets in die trant. Dat zijn ook meestal mannen die zich helemaal suf neuken en uitgeneukt gaan settelen. Als je het niet zo breed hebt als man zijnde. Niet rijk of ambitieus bent. Niet populair bent. Dan is je beste keus om rond je 35ste als man zijnde te settelen. Dat is mijn mening. En die van jullie?
pi_203350965
Als de blagen maar opgerot zijn als je met pensioen gaat.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 24 januari 2022 @ 20:58:26 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_203351064
Denk dat de beste leeftijd de streefleeftijd minus 3 a 5 jaar is gezien de complexe aanloop.
pi_203351230
Aangezien je zelf óók over vrouwen hebt in je OP, mijn gedachten hierover zijn heel erg veranderd. Eerst dacht ik ook wanneer je hebt gestudeerd, baantje, huisje. Dan kom je rond 28 jaar uit.
Maar gezien de randvoorwaarden nooit zeker zijn en een jong persoon veel flexibeler (mentaal), neig ik nu eerder naar jonger. Wanneer je met 20/21 zwanger wordt, ben je een leukere moeder, want speelser en minder gestresst. Je hebt rond je 40ste je leven weer terug. Dan heb je er nog wat aan.
And the druids turn to stone...
pi_203351271
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:11 schreef Panthera1984 het volgende:
Aangezien je zelf óók over vrouwen hebt in je OP, mijn gedachten hierover zijn heel erg veranderd. Eerst dacht ik ook wanneer je hebt gestudeerd, baantje, huisje. Dan kom je rond 28 jaar uit.
Maar gezien de randvoorwaarden nooit zeker zijn en een jong persoon veel flexibeler (mentaal), neig ik nu eerder naar jonger. Wanneer je met 20/21 zwanger wordt, ben je een leukere moeder, want speelser en minder gestresst. Je hebt rond je 40ste je leven weer terug. Dan heb je er nog wat aan.
Wat kan je dan op je 40ste als vrouw zijnde? Je kan niet naar de nachtclub of zo.
pi_203351276
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:58 schreef Scuidward het volgende:
Denk dat de beste leeftijd de streefleeftijd minus 3 a 5 jaar is gezien de complexe aanloop.
Complexe aanloop?
  Vis een optie? maandag 24 januari 2022 @ 21:16:06 #7
70532 loveli
N
pi_203351291
Dus vrouwen moeten op hun 25ste settelen en mannen mogen eerst rondneuken en op hun 35ste settelen met die van 25.

Klinkt als een werelddeal.
crap in = crap out
  maandag 24 januari 2022 @ 21:16:23 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_203351297
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:15 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Complexe aanloop?
Zoeken naar een partner, zwanger geraken. Huis kopen. Die zaken kosten tijd.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:21:40 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_203351358
Nou, gewoon wanneer je daar aan toe bent / zin in hebt lijkt me.
pi_203351381
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef loveli het volgende:
Dus vrouwen moeten op hun 25ste settelen en mannen mogen eerst rondneuken en op hun 35ste settelen met die van 25.

Klinkt als een werelddeal.
Van mij mag je doen wat je wil, Loveli. Dit is hoe ik het zie en hoe het het beste is. :)
pi_203351398
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Nou, gewoon wanneer je daar aan toe bent / zin in hebt lijkt me.
Biologische klok van de vrouw werkt niet op zin. Jammer genoeg.
pi_203351557
Niet...lekker vrij leven en geld hebben _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:40:11 #13
256666 leeell
I know you're lonely
pi_203351667
Wat is dit nou weer voor incel topic :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_203351670
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:14 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Wat kan je dan op je 40ste als vrouw zijnde? Je kan niet naar de nachtclub of zo.
:P nou ben ik nog geen 40 dus precies kan ik het je niet vertellen, maar ik weet wel dat ik me nu al veel beter in mijn vel voel dan mijn jeugd en mezelf beter ken. Gewoon meer genieten van het leven. Lijkt me vervelend om eerst 25 jaar aan de rat race te moet voldoen en dan weer 20 jaar weg te geven aan een gezin. Tegen de tijd dat je aan jezelf toekomt ben je oud...
And the druids turn to stone...
pi_203352047
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat de grens tussen jong en oud ergens bepaald wordt door wanneer anderen je gedrag anders gaan beoordelen.

Ik was ergens begin 30 toen ik in een club stond en een goede vriendin influisterde dat twee Amerikanen van rond de 50, die bij een navo basis werkten, zich als creep gedroegen omdat ze jongere vrouwen probeerden te versieren. Iets waar ze overigens niet in slaagden.

Gezien velen t spel wat meespeelden maar de waarschuwingssignalen rond gingen wist ik in elk geval zeker dat ik niet op mijn 50e nog in een club wil staan met zo'n doel anders dan er komen voor de muziek en de gezelligheid. Zolang je geen wereldberoemde rockster bent heeft de oudere jongere uithangen helemaal geen zin.
  maandag 24 januari 2022 @ 22:06:17 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203352174
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Nou, gewoon wanneer je daar aan toe bent / zin in hebt lijkt me.
Duurde helaas 8 posts voordat juiste antwoord werd gegeven.
pi_203352325
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:40 schreef leeell het volgende:
Wat is dit nou weer voor incel topic :')
Maar echt duidelijk dat het iemand is die niet veel ervaring heeft met relaties :D
pi_203352375
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:44 schreef Bruinie het volgende:
Voor een vrouw is dat heel simpel. Mits je een familie wil tenminste. En dat is rond je 25ste want dan gaat het bergafwaarts en wordt het steeds moeilijker om een partner te vinden en een familie te beginnen. Zo niet dan heb je niet echt een deadline. Dan is je deadline de dood.

Voor de man hangt het beetje samen met de vrouw want als je een man bent en je wil een familie beginnen dan moet je ook niet te oud zijn en beetje in de buurt van je partner. Ik dacht zelf aan 35 voor de man want dan kan je nog 5-10 jaar jonger daten en zit je niet tegen de deadline aan. Kan je rustig aan doen met dingen.

Mannen kunnen eigen op veel latere leeftijd settelen en een familie beginnen omdat ze niet te maken hebben met een biologische klok maar welke vruchtbare grietje wil nou met een ouwe bok? Genoeg oude bokken met jonge vruchtbare grietjes maar toeval bij toeval zijn dat toevallig de bokken met een dikke portemonnee, hoge status, brede vriendenkring of iets in die trant. Dat zijn ook meestal mannen die zich helemaal suf neuken en uitgeneukt gaan settelen. Als je het niet zo breed hebt als man zijnde. Niet rijk of ambitieus bent. Niet populair bent. Dan is je beste keus om rond je 35ste als man zijnde te settelen. Dat is mijn mening. En die van jullie?
Goed dat je er even bij zegt dat het je mening is want echt elke zin die je hier plaatst is niet veel meer dan een mening. Het begint al met de eerste zin.

Je moet settelen op de leeftijd dat je zelf wil en wanneer je de juiste partner hebt. Waarom zou je vasthouden aan een leeftijd ipv aan omstandigheden?
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 22:20:14 #19
441859 crew  Lenny77
pi_203352402
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Van mij mag je doen wat je wil, Loveli. Dit is hoe ik het zie en hoe het het beste is. :)
Nee dat is zoals jij het ziet en DENKT dat het het beste is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 22:24:30 #20
441859 crew  Lenny77
pi_203352463
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:11 schreef Panthera1984 het volgende:
Aangezien je zelf óók over vrouwen hebt in je OP, mijn gedachten hierover zijn heel erg veranderd. Eerst dacht ik ook wanneer je hebt gestudeerd, baantje, huisje. Dan kom je rond 28 jaar uit.
Maar gezien de randvoorwaarden nooit zeker zijn en een jong persoon veel flexibeler (mentaal), neig ik nu eerder naar jonger. Wanneer je met 20/21 zwanger wordt, ben je een leukere moeder, want speelser en minder gestresst. Je hebt rond je 40ste je leven weer terug. Dan heb je er nog wat aan.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind net dat je tegen de 30 of misschien zelfs wat ouder als vrouw zou moeten zijn om aan ouderschap te beginnen. Je wilde jaren zijn voorbij, je hebt weinig tot geen behoefte meer om op stap te gaan tot de ochtend, festivals af te lopen en je kinderen dan maar dumpen bij oma of een oppas. Je hebt een stabiel inkomen en meestal een huis wat klaar is om kinderen veilig te kunnen huisvesten. Daar bovenop heb je veel meer geduld en bent zelf wijzer ipv zelf nog een half kind wat een kind gaat opvoeden.
Maar ok, dat is ook maar mijn mening :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203352518
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:40 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]
:P nou ben ik nog geen 40 dus precies kan ik het je niet vertellen, maar ik weet wel dat ik me nu al veel beter in mijn vel voel dan mijn jeugd en mezelf beter ken. Gewoon meer genieten van het leven. Lijkt me vervelend om eerst 25 jaar aan de rat race te moet voldoen en dan weer 20 jaar weg te geven aan een gezin. Tegen de tijd dat je aan jezelf toekomt ben je oud...
Of gewoon eerst 25 jaar van het leven genieten, je niet gek laten maken door de rat race, en tegen de tijd dat je wat evenwichtiger in het leven staat, beginnen aan een gezin.
Somebody that I used to know
  maandag 24 januari 2022 @ 22:28:52 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203352535
Je moet helemaal niks
pi_203352582
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:28 schreef Hexagon het volgende:
Je moet helemaal niks
belasting betalen en ademen jij.
  maandag 24 januari 2022 @ 22:34:56 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203352638
Wat is dit nou weer voor een autistisch topic?

Kan op je 18de. Kan ook nog op je 70ste of 80ste.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203352699
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:40 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]
:P nou ben ik nog geen 40 dus precies kan ik het je niet vertellen, maar ik weet wel dat ik me nu al veel beter in mijn vel voel dan mijn jeugd en mezelf beter ken. Gewoon meer genieten van het leven. Lijkt me vervelend om eerst 25 jaar aan de rat race te moet voldoen en dan weer 20 jaar weg te geven aan een gezin. Tegen de tijd dat je aan jezelf toekomt ben je oud...
Mijn beredenatie is juist tijd geven aan mezelf terwijl ik jong ben. Wat heb ik nou aan vrije tijd en geld als ik een oude lul van 40 ben.
  maandag 24 januari 2022 @ 22:39:42 #26
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_203352713
quote:
Op welke leeftijd moet je als man settelen?
Moet?
Hoezo moet :?
pi_203352714
Is dit ook al verplicht? Welk wetsartikel is dat? Welke sanctie bij overtreding?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203352850
Ja, stipt op de klokslag 00:00 als je 35 wordt en geen minuut eerder! Zo niet, heb je je leven verkwanseld.
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 22:58:42 #29
441859 crew  Lenny77
pi_203353016
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:38 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Mijn beredenatie is juist tijd geven aan mezelf terwijl ik jong ben. Wat heb ik nou aan vrije tijd en geld als ik een oude lul van 40 ben.
Jij gaat je als oude lul van 40 veel beter voelen dan dat je nu doet. En hopelijk ook wat verstandiger met wat levenservaring :P
Hell no dat ik terug wil naar mijn 20-er jaren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_203353025
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat de grens tussen jong en oud ergens bepaald wordt door wanneer anderen je gedrag anders gaan beoordelen.

Ik was ergens begin 30 toen ik in een club stond en een goede vriendin influisterde dat twee Amerikanen van rond de 50, die bij een navo basis werkten, zich als creep gedroegen omdat ze jongere vrouwen probeerden te versieren. Iets waar ze overigens niet in slaagden.

Gezien velen t spel wat meespeelden maar de waarschuwingssignalen rond gingen wist ik in elk geval zeker dat ik niet op mijn 50e nog in een club wil staan met zo'n doel anders dan er komen voor de muziek en de gezelligheid. Zolang je geen wereldberoemde rockster bent heeft de oudere jongere uithangen helemaal geen zin.
Dit
pi_203353052
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Of gewoon eerst 25 jaar van het leven genieten, je niet gek laten maken door de rat race, en tegen de tijd dat je wat evenwichtiger in het leven staat, beginnen aan een gezin.
Zo denk ik er ook over.
pi_203353136
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij gaat je als oude lul van 40 veel beter voelen dan dat je nu doet. En hopelijk ook wat verstandiger met wat levenservaring :P
Hell no dat ik terug wil naar mijn 20-er jaren.
Dat is niet vanzelfsprekend. Ik zie genoeg mensen van die leeftijd die doorgezakt zijn, ongelukkig, midlifecrises, als een rat in de val en depressief.
pi_203353180
De hamvraag is natuurlijk: hoe oud is TS? (En hoe lang al zonder relatie)

De een wil op zn 20e al vaste relatie/kids, de ander niet. En nu?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203353206
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:13 schreef Het_Bokje het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: hoe oud is TS? (En hoe lang al zonder relatie)

De een wil op zn 20e al vaste relatie/kids, de ander niet. En nu?
Iedereen mag doen wat die wil. Ik heb het over mensen die een huisje, boompje, kindje, beestje willen.
pi_203353238
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind net dat je tegen de 30 of misschien zelfs wat ouder als vrouw zou moeten zijn om aan ouderschap te beginnen. Je wilde jaren zijn voorbij, je hebt weinig tot geen behoefte meer om op stap te gaan tot de ochtend, festivals af te lopen en je kinderen dan maar dumpen bij oma of een oppas. Je hebt een stabiel inkomen en meestal een huis wat klaar is om kinderen veilig te kunnen huisvesten. Daar bovenop heb je veel meer geduld en bent zelf wijzer ipv zelf nog een half kind wat een kind gaat opvoeden.
Maar ok, dat is ook maar mijn mening :P
Dat is best een moderne opvatting natuurlijk, men kan dit pas zo beredeneren sinds de pil/gezinsplanning.
Een jongere moeder (geen tiener, maar begin 20), is juist nog niet zo 'verantwoordelijk' of, in de ogen van het kind waarschijnlijk, saai.
And the druids turn to stone...
pi_203353274
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:15 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Iedereen mag doen wat die wil. Ik heb het over mensen die een huisje, boompje, kindje, beestje willen.
Iedereen mag toch zelf weten of/wanneer ie een een huisje, boompje, kindje, beestje wil?

Dus de vraag is: wat is de hoogste leeftijd die nog een beetje sociaal accepteerd wordt bij t settelen?

Geen idee ligt aan de situatie...

Stel: ik ben 36, vrouw, 6 kids >> bam, iedereen dood behalve ik. En nu? Mag ik nooit meer settelen?

Lulvraag.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 23:27:25 #37
441859 crew  Lenny77
pi_203353323
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:18 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]
Dat is best een moderne opvatting natuurlijk, men kan dit pas zo beredeneren sinds de pil/gezinsplanning.
Een jongere moeder (geen tiener, maar begin 20), is juist nog niet zo 'verantwoordelijk' of, in de ogen van het kind waarschijnlijk, saai.
Saaiheid zit in je of niet. Ik ken genoeg 22 jarige oersaaie seuten.. ik heb zelfs de indruk dat de jongere vrouwen van tegenwoordig saaier dan ooit zijn. Wat mij ook opvalt is dat die jonge moeders wel nog allemaal op BFF-weekends willen gaan, veel op stap gaan en veel me-time nodig hebben. Kinderen kan je tenslotte toch wel overal dumpen. De oudere moeders doen dit veel minder en investeren meer in hun kinderen (ja dus die voelen zich wel verantwoordelijk en zijn minder egoïstisch).
Nuja.. nogmaals, mijn mening en mijn observatie. Geen wetenschappelijke basis dus..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? maandag 24 januari 2022 @ 23:27:29 #38
70532 loveli
N
pi_203353324
Vroeger werden kinderen vroeg wees, kwamen ze op straat en moesten ze ziet er overleven. Die waren op hun twaalfde volwassener dan sommige grote kinderen van 35 anno 2022, die zich nog afvragen op welke leeftijd je zou moeten settelen.
crap in = crap out
pi_203353418
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Iedereen mag toch zelf weten of/wanneer ie een een huisje, boompje, kindje, beestje wil?

Dus de vraag is: wat is de hoogste leeftijd die nog een beetje sociaal accepteerd wordt bij t settelen?

Geen idee ligt aan de situatie...

Stel: ik ben 36, vrouw, 6 kids >> bam, iedereen dood behalve ik. En nu? Mag ik nooit meer settelen?

Lulvraag.
Je bent toch al gesetteld? Je hebt 6 kinderen.

Ik wil pas settelen als ik 35 ben. Dan heb ik alles op orde en kan ik eisen stellen.

Anderen kunnen wachten totdat je 50 zijn en dan adopteren ze maar dat is niet de scope van dit topic. Ik heb het over mensen die een familie willen beginnen op de natuurlijke manier.
En dan speelt tijd ook een rol vanwege de biologische klok. Sorry. Ik kan er ook niks aan doen.
  maandag 24 januari 2022 @ 23:42:17 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203353437
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203353535
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:39 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Je bent toch al gesetteld? Je hebt 6 kinderen.

Ik wil pas settelen als ik 35 ben. Dan heb ik alles op orde en kan ik eisen stellen.

Anderen kunnen wachten totdat je 50 zijn en dan adopteren ze maar dat is niet de scope van dit topic. Ik heb het over mensen die een familie willen beginnen op de natuurlijke manier.
En dan speelt tijd ook een rol vanwege de biologische klok. Sorry. Ik kan er ook niks aan doen.
Ok, en hoe loopt de planning tot nu toe?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 00:11:03 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203353600
Mannen hebben ook een biologische klok. Kwaliteit van sperma neemt af, kans op miskramen en problemen bij de vrucht nemen toe.
Dat gebeurd, goh wat verrassend, zo rond het 40ste levensjaar.

Al met al zijn man en vrouw biologisch aardig goed op elkaar afgestemd, wat vrij logisch is eigenlijk.
Wanneer je wil settelen moet je zelf weten, maar wil je een gezin is rond je 30/35ste wel zo handig om als Max te zetten. Je gaat niet op dag 1 al aan een gezin beginnen, dus je hebt wat jaren aan uitloop nodig.
Eerder kan, later geeft het risico dat een gezin stichten toch wat lastiger blijkt te zijn dan je hoopte.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 00:14:11 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203353617
EEN MAN MOET HELEMAAL NIKS!!!!!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 00:21:57 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203353642
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:58 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ok, en hoe loopt de planning tot nu toe?
Dat niet settelen lukt vast prima met zulke ideeën :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203353754
En nog steeds geen antwoord op de vraag naar de
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 00:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat niet settelen lukt vast prima met zulke ideeën :+
Gelukkig maar dat TS nog geen 35 is, want dan moet je alles op orde hebben. Dus eisen stellen kan nu nog niet. :')

@Bruinie. Hoeveel jaar heb je nog om alles op orde te krijgen?

Denk aan: vol pensioen, afbetaald huis, 2e huis in Murkije, de was gedaan, gras gemaaid, huiswerk gemaakt...etc...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203354345
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind net dat je tegen de 30 of misschien zelfs wat ouder als vrouw zou moeten zijn om aan ouderschap te beginnen. Je wilde jaren zijn voorbij, je hebt weinig tot geen behoefte meer om op stap te gaan tot de ochtend, festivals af te lopen en je kinderen dan maar dumpen bij oma of een oppas. Je hebt een stabiel inkomen en meestal een huis wat klaar is om kinderen veilig te kunnen huisvesten. Daar bovenop heb je veel meer geduld en bent zelf wijzer ipv zelf nog een half kind wat een kind gaat opvoeden.
Maar ok, dat is ook maar mijn mening :P
Niet iedere twintiger is een feestbeest :P
Weet je dat de beste jaren om moeder te worden juist wanneer je in de 20 bent? Volgens wetenschappers.
pi_203354369
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:38 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Mijn beredenatie is juist tijd geven aan mezelf terwijl ik jong ben. Wat heb ik nou aan vrije tijd en geld als ik een oude lul van 40 ben.
Je bent zelf degene die verzint dat er niks meer kan of mag als je 40 bent. Je zit jezelf in de weg met je verzinsels over wat 'hoort', maar goed daar heb je jezelf mee.

Veel plezier met niks meer ondernemen vanaf je 40e en bepaalde dingen die je leuk vindt niet meer doen, omdat je jezelf dan een oude lul vindt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203354373
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:09 schreef Bruinie het volgende:

[..]
Dat is niet vanzelfsprekend. Ik zie genoeg mensen van die leeftijd die doorgezakt zijn, ongelukkig, midlifecrises, als een rat in de val en depressief.
Komt misschien doordat ze net zo negatief denken over hun leeftijd als jij. Dat is niet bepaald een positieve growth mindset namelijk.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203354818
35 :') . Daar klopt geen reet van. Het juiste antwoord is 36, dat weet een kind. Ga die planning maar weer opnieuw maken pik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203354920
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 07:47 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Niet iedere twintiger is een feestbeest :P
Weet je dat de beste jaren om moeder te worden juist wanneer je in de 20 bent? Volgens wetenschappers.
Kun je eens wat meer specificeren wat de wetenschappers precies zeggen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')