Ja maar dat valt ook wel enigzinds tegen. Ik heb mij nu even gestort op het maken van de huisjes.quote:
Het is vrij rustig vanavondquote:Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef B00STER het volgende:
Hoe krijg ik toch altijd deze slowchat om zeep?
Dat lijkt mij nou zo therapeutisch he! Serieus. Om mijn fijne motoriek te trainen heb ik ooit 'The Myers House' uit de film Halloween nagemaakt uit ijsstokjes. Ik vond het heerlijk, maar ik kon het niet zo goed. Wat jij doet is nog veel kleiner.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat valt ook wel enigzinds tegen. Ik heb mij nu even gestort op het maken van de huisjes.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou zo therapeutisch he! Serieus. Om mijn fijne motoriek te trainen heb ik ooit 'The Myers House' uit de film Halloween nagemaakt uit ijsstokjes. Ik vond het heerlijk, maar ik kon het niet zo goed. Wat jij doet is nog veel kleiner.
Ach denk dat er veel nog wel in de avond hier rond hangenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mensen moeten nu juist SC'en! Morgen gaat alles weer open las ik, dan heeft niemand meer tijd
Hoe oud was je toen ?quote:
Ik ga sowieso nergens heen, haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach denk dat er veel nog wel in de avond hier rond hangen
Idd een beetje lollen, chansen en narren.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mensen moeten nu juist SC'en! Morgen gaat alles weer open las ik, dan heeft niemand meer tijd
Samen met je zoontje ofzo?quote:
Daar is deze SC toch juist voor?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd een beetje lollen, chansen en narren.
Jij begrijpt.quote:
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.quote:
Ok dan! Best heftigquote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.
Wel een ervaring jaquote:Op maandag 24 januari 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ach ja, het was weer es wat anders
Hey haagsie, heb je nog genoten van ADO afgelopen weekend?quote:
Whow, best heftig dus.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.
Ja het is een immens lang verhaal, maar ik merk dat ik steeds beter word in het kort samen te vatten lol.quote:
Lekker to the pointquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het is een immens lang verhaal, maar ik merk dat ik steeds beter word in het kort samen te vatten lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |