abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 24 januari 2022 @ 17:19:16 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203347648
Nu inmiddels 2 jaar in de Pandemie en ik heb het nog niet gehad.
Ik twijfel wel dat ik ongeveer 2 jaar geleden iets heb gehad (vooral omdat mijn katten ook hoestte toen en de manager van mijn vrouw anti lichamen enkelen maanden later in zijn bloed had). Maar helaas waren mijn symptomen niet zoals het toen werd beschreven: weekje ziek, dan weer iets beter en weer een week ziek + knallende koppijn en verlies van smaak en/of reuk. Maar voelde ik me meer gewoon brak + verkouden dus ergens twijfel ik dat het niet gewoon een verkoudheid was

Maar officieel ben ik nooit positief getest.
Wel tig PCR's en zelftests gedaan maar nooit positief.

Wie heeft het ook nog niet gehad?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203347668
Ik heb het wel gehad, pcr bevestigd
pi_203347680
Ik denk dat minimaal 80% het nog niet gehad heeft, je kunt beter vragen wie het wel gehad heeft.
Ik ken amper mensen die corona hebben gehad, laat staan dat er iemand voor in het ziekenhuis heeft gelegen of dood is gegaan.
pindazakje
pi_203347795
Ik ben nog nooit positief getest.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203347807
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk dat minimaal 80% het nog niet gehad heeft, je kunt beter vragen wie het wel gehad heeft.
Ik ken amper mensen die corona hebben gehad, laat staan dat er iemand voor in het ziekenhuis heeft gelegen of dood is gegaan.
Mijnscore
Dood: niemand
Ziekenhuis: 1
Gemerkt: 5
Niks gemerkt en toch positief getest: 7

In mijn familie 1 en verder niemand in datzelfde huishouden en ze ging niet in thuisafzondering van andere in het gezin.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203347828
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk dat minimaal 80% het nog niet gehad heeft, je kunt beter vragen wie het wel gehad heeft.
Ik ken amper mensen die corona hebben gehad, laat staan dat er iemand voor in het ziekenhuis heeft gelegen of dood is gegaan.
dood door corona 2
dood omdat niet op tijd geholpen kunnen worden in het ziekenhuis 1
ziekenhuis 5
pi_203347831
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Niks gemerkt en toch positief getest: 7
Dit snap ik dus, waarom laat je je testen zonder klachten?
pindazakje
pi_203347839
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dit snap ik dus, waarom laat je je testen zonder klachten?
Als je ergens heen wilt?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203347855
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:33 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
dood door corona 2
dood omdat niet op tijd geholpen kunnen worden in het ziekenhuis 1
ziekenhuis 5
Dus jij kent persoonlijk in totaal 8 mensen die corona hadden, waarvan iedereen naar het ziekenhuis moest en er 3 stierven? Waar woon jij?
pindazakje
pi_203347867
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als je ergens heen wilt?
Oh ja goed punt. Ik heb dat nog niet hoeven doen, ik kom eigenlijk nergens.
Grote kans dus dat ik onbewust al corona heb gehad?
pindazakje
pi_203347871
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:33 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
dood door corona 2
dood omdat niet op tijd geholpen kunnen worden in het ziekenhuis 1
ziekenhuis 5
Mijn zus moest weken met een infectie blijven rondkreupelen omdat meerdere ziekenhuizen weigerden om het te behandelen vanwege de drukte. Uiteindelijk na smeken, huilen en bedelen aan de telefoon had ze iemand gevonden die er naar wou kijken en ze schrok zich rot toen ze de infectie zag. Het had niet langer moeten duren anders was er risico op amputatie.
Bij seh moet je een afspraak maken en je wordt zonder naar huis gestuurt tegenwoordig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203347893
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Bij seh moet je een afspraak maken en je wordt zonder naar huis gestuurt tegenwoordig.
Dus als je met een gebroken poot binnenkomt kun je eerst naar huis om een afspraak te maken? :')
pindazakje
pi_203347908
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Oh ja goed punt. Ik heb dat nog niet hoeven doen, ik kom eigenlijk nergens.
Grote kans dus dat ik onbewust al corona heb gehad?
Dat kan, velen merken er namelijk niks van
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203347918
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dus als je met een gebroken poot binnenkomt kun je eerst naar huis om een afspraak te maken? :')
Geen idee, wij werden bij 2 ziekenhuizen naar huis gestuurd nadat ze eerst lieten merken dat wij heel asociaal waren om maar gewoon langs te komen zonder melding vooraf.

Achteraf gezien had ze 112 beter kunnen bellen. Dat is ook wat ik voortaan doe.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203347928
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:19 schreef nils7 het volgende:
Nu inmiddels 2 jaar in de Pandemie en ik heb het nog niet gehad.
Ik twijfel wel dat ik ongeveer 2 jaar geleden iets heb gehad (vooral omdat mijn katten ook hoestte toen en de manager van mijn vrouw anti lichamen enkelen maanden later in zijn bloed had). Maar helaas waren mijn symptomen niet zoals het toen werd beschreven: weekje ziek, dan weer iets beter en weer een week ziek + knallende koppijn en verlies van smaak en/of reuk. Maar voelde ik me meer gewoon brak + verkouden dus ergens twijfel ik dat het niet gewoon een verkoudheid was

Maar officieel ben ik nooit positief getest.
Wel tig PCR's en zelftests gedaan maar nooit positief.

Wie heeft het ook nog niet gehad?
Ook geen positieve test, nooit getest, alleen voor vakantie, maar wel zo goed als zeker corona gehad.
Misschien wel twee keer.
pi_203347966
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Geen idee, wij werden bij 2 ziekenhuizen naar huis gestuurd nadat ze eerst lieten merken dat wij heel asociaal waren om maar gewoon langs te komen zonder melding vooraf.

Achteraf gezien had ze 112 beter kunnen bellen. Dat is ook wat ik voortaan doe.
Sowieso verstandig bij spoedeisende hulp.
pindazakje
pi_203347974
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Sowieso verstandig bij spoedeisende hulp.
Klopt, maar soms denk je: ik breng je wel even, zoals bv bij een gebroken vinger.
Maar ik doe dat niet meer.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203348102
Tegen het begin van de pandemie, in de herfstvakantie 2 jaar geleden, kreeg ik koorts en last van mijn longen. Een paar dagen wat minnetjes geweest. Ongeveer een week later begon hier in Nederland de paniek. Of ik het gehad heb weet ik niet, maar achteraf was het wel verdacht. Tot op heden heb ik geen klachten meer gehad. Maar ik werk op een school, dus even afkloppen nu.
pi_203348129
Geen Covid-19 gehad. Wel 2 x Janssenprik.
  maandag 24 januari 2022 @ 18:15:54 #20
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_203348295
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk dat minimaal 80% het nog niet gehad heeft, je kunt beter vragen wie het wel gehad heeft.
Ik ken amper mensen die corona hebben gehad, laat staan dat er iemand voor in het ziekenhuis heeft gelegen of dood is gegaan.
_O- _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 24 januari 2022 @ 18:53:24 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203348877
Ik heb het niet gehad, mijn man niet en onze kinderen ook niet. Gister had ik mijn ouders op bezoek, 2 zussen, 1 broer plus bijbehorende zwagers, en hun kids en geen van hem heeft het gehad. Van mijn verdere familie weet ik het niet, ik denk het niet. Alleen denk ik dat het tij begint te keren, want zoon zit sinds vandaag in quarantaine door 6 besmette klasgenoten. Waarvan 1 eergisteren de hele middag hier speelde 🙃
pi_203348960
Nog geen corona gehad. En zover ik weet (groot deel) van mijn vrienden, familie en collega’s ook niet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_203348999
Bij ons in het gezin was er niemand totdat gister ikzelf een positieve uitslag heb gekregen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 januari 2022 @ 19:10:09 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203349102
Nooit positief getest, maar in al die tijd ook maar één keer een (zelf)test gedaan. Verder geen enkele keer ziekjes geweest ofzo, dus ik ga er gewoon van uit dat ik het niet gehad heb. En anders had het geen invloed, tja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 24 januari 2022 @ 19:33:43 #25
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_203349444
Ik heb het ook niet gehad. Ergens anderhalf jaar geleden (september of oktober 2020 was het volgens mij) ben ik wel een dag of 4 gigantisch beroerd geweest, maar ik testte toen negatief.

Verder uit voorzorg nog een aantal testen gedaan vanwege positieve testen in mijn omgeving (die er wel flink veel geweest zijn) maar die zijn allen negatief geweest. En verder ook nooit echt klachten gehad buiten die ene keer.
pi_203349908
Ik ook nog nooit, maar ik draag overal behalve thuis een mondkapje
pi_203350690
Nooit positief getest maar vermoedelijk heb ik het gehad vlak voordat het officieel in NL was. Als in: zes weken gehoest en eten weggegooid dat raar smaakte. Maar toen was nog niet duidelijk dat dat een symptoom was.
  maandag 24 januari 2022 @ 20:50:09 #28
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203350939
Al twee jaar zo gezond als een vis.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:10:43 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203351222
Ik heb het al 2 keer gehad. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203351423
Tot nog toe nog niet.

Opvolging van de maatregelen is in mijn netwerk vrij goed, helpt wellicht mee. Genoeg mensen in mijn omgeving die wel eens positief getest zijn.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:57:35 #31
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_203351999
Ik ook nog nooit corona gehad, voor zover bekend. Inderdaad ook een maandje vóór de officiële pandemie een vreemde stevige verkoudheid gehad die misschien corona is geweest, maar misschien ook niet.
pi_203352110
Ik ook nog niet
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_203352348
Nog nooit officieel vastgesteld, wel in februari 2020 een week fikse keelpijn, zou een milde besmetting geweest kunnen zijn. Verder nooit ziek, daarvoor of sindsdien.
And the druids turn to stone...
pi_203353631
Ik heb geen corona gehad, ook al 2 jaar niet verkouden geweest. mijn man en kinderen ook niet. Ik doe 3x per week een zelftest wegens werk in de zorg.
pi_203353650
Nooit gehad. Stuk of 30x getest
  dinsdag 25 januari 2022 @ 01:17:56 #36
224960 highender
Travellin' Light
pi_203353762
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik ook nog nooit, maar ik draag overal behalve thuis een mondkapje
Ik ook nog nooit, maar ik draag enkel een mondkapje vanaf 20.00 uur ´s avonds tot zonsopgang want dan is het virus hyperactief.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 07:55:10 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203354375
Ik ben de dans vooralsnog ook ontsprongen.

Zal helpen dat ik geen kinderen heb en sowieso nooit snel ziek ben
pi_203354837
Nog niks gehad (behalve 2 shots en een spijtBooster). Woon alleen, geen sociale contacten (wat was dat ook alweer?). Eitje. Gewoon thuis ook een mondkapje dragen :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203355245
Tot nu toe nog niet, schoonouders inmiddels wel dus een goede reden om te spijbelen :7

Ben wel getest vanmorgen, dus wie weet heb ik het ook.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:51:20 #40
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203355278
Geen idee eigenlijk of ik het al of niet heb gehad maar heb de laatste 2 jaar geen klachten gehad. 2 keer in het begin sneltest gehad omdat collega's positief waren maar nadat rutte zei dat testen zonder klachten geen zin had heb ik dat niet weer gedaan

Verder heeft bijna iedereen in mijn omgeving het inmiddels gehad, werk met 1000 collega's.

Overleden: geen
Ziekenhuis: 1 nicht
Ziek: 6 personen flink ziek waarvan 1 na 5 maanden dr reuk terug kreeg, allemaal ervaarden ze het als griep.
Na vaccinatie: 1 (jonge) kameraad hartzakje ontsteking en 1 beroerte (oudere) plus die nicht die al door corona in het ziekenhuis kwam kreeg na dr eerste prik een herseninfarct.
To BG or not to BG!
pi_203355353
Nooit gehad, wel 2x laten testen na klachten maar beide keren negatief.
Wel een redelijk aantal mensen uit verschillende leefstijdsgroepen in mijn omgeving die het gehad hebben, varierend van helemaal geen symtomen tot een week ziek in bed in het meest ernstige geval.

Mensen in mijn omgeving voor wie corona vanwege aandoeningen een groot risico is hebben het ook niet gehad.

Geen ziekenhuis, IC of sterfgevallen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:18:39 #42
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_203356313
Ik weet praktisch zeker dat ik het nu heb, maar zelftesten willen maar niet positief hebben. Zaterdag werd m'n zoontje hoesterig (tijdens verjaardagsvisite...), gelijk test gedaan, positief. Iedereen naar huis gestuurd. Gistermiddag werd m'n vrouw en ik niet lekker en testte zij positief en ik negatief. Nu voel ik me ronduit brak, maar weer een negatieve zelftest. Ik snap er niks meer van....
Ik doe er echt alles aan om besmet te worden, zodat je dan weer een jaar 'groen' bent, maar het lukt dus domweg niet.


Morgen echt laten testen, ben benieuwd...

Wel meerdere doden in mijn omgeving, incl mijn oom en wat mensen die wat verder weg stonden.
pi_203356490
Nog nooit Corona gehad.
Ik heb wel hooikoorts, dus zou kunnen dat het er tussendoor gekomen is.

Heb mij wel regelmatig laten testen toen. Vanwege werk.
Ook elk jaar wel paar keer ivm vakantie.

En tegenwoordig minstens 1x per week een zelftest wat vanuit werk verplicht gesteld is.

Maar geen van allen ooit positief.

In mijn familie nog nooit iemand positief geweest. Moet er wel bij zeggen dat de meesten daarvan in het Noorden wonen, ik ook, dus daar is het al veel rustiger.

In mijn vriendenkring wel een aantal positieve gevallen, maar in verhouding valt het reuze mee.
Uit mijn hoofd 1 echt veel last van gehad, ook ziekenhuis, en nog steeds veel last.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:32:20 #44
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_203356525
Ben zelfs amper verkouden geweest de afgelopen 2 jaar
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:49:48 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203356733
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:20 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik heb het wel gehad, pcr bevestigd
Wat jammer toch dat je meteen de vraag al niet begrijpt _O-

Ik denk niet dat ik Covid gehad heb trouwens.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_203356756
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ben zelfs amper verkouden geweest de afgelopen 2 jaar
Ik hoest elke herfst, winter en lente de gehele periode de longen uit mijn lijf. Voir het eerst in 2020/2021 dit niet gehad en toen begon het in de zomer 2021. Gelukkig zit ik nu weer in mijn standaard patroon. Hopelijk blijft het zo.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203357083
Nooit gehad, wel al vaak getest bij de GGD en zelftests.

Sowieso ben ik de dans echt vaak ontsprongen. Een aantal keer best intiem/close contact gehad met mensen die het later bleken te hebben, maar ik het toch niet kreeg, en dit was nog voor de vaccinaties

laatst dacht ik: " ik zal toch niet imuun zijn oid ?"

Nu ondertussen wel 3 prikken gehad.
pi_203358749
De helft van de family heeft het gehad. De laatste tijd ook meer collega's van het werk. twee naar de IC gegaan en een handjevol die er langer dan 2 weken flink last van heeft gehad. Ikzelf denk 15 keer getest maar nooit positief.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_203359518
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 01:17 schreef highender het volgende:

[..]
Ik ook nog nooit, maar ik draag enkel een mondkapje vanaf 20.00 uur ´s avonds tot zonsopgang want dan is het virus hyperactief.
Gelachen

@RamboDirk @Wereldgozer @Coco @fetX @AFCNiels
pi_203359579
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:25 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Gelachen

@:rambodirk @:wereldgozer @:coco @:fetx @:afcniels
Ik heb het twee keer gehad, maar ik overtreed ook altijd de wappieklok :M @Zipportal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')