Wat ik vooral apart vind is dat het falen van coach en technische staf totaal niet benoemd wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral sneu om het daar nu nog over te hebben.

Godver, en daar heb jij moeite mee?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, het gaat om PSV supporters die maar blijven huilen over een detail waar niets maar aan te doen valt

Ik vind de vergelijking met de tweede wereldoorlog en duits praten absurd genoeg om over een godwin te spreken. Jij vindt van niet, dat vind ik dan weer helemaal prima.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie geen Godwin hoor.

Maar zowel Ajax en PSV gaan niet alles winnen las ik vanmorgen nog.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
PSV moet vanaf nu alles op alles zetten om elke competitiewedstrijd te winnen.

Je komt niet zo vaak in dit topic hè?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vooral apart vind is dat het falen van coach en technische staf totaal niet benoemd wordt.
Per seizoen heb je een paar keer pech en geluk met arbitrage/var.

Omdat ik iets constateer moet ik maar oprotten? Dat bepaal jij niet en ik maak me niet druk, jij blijkbaar wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, en daar heb jij moeite mee?
Dan sodemieter je toch gewoon op, je bent niet verplicht om hier rond te hangen hè.
Zat PSV supporters die zich er allang bij hebben neergelegd, maar ook zat zuignappen die supporter zijn van andere clubs die je hier werkelijk nooit ziet maar nu lekker blijven doorzuigen.

Maar dat is niet wat een Godwin is, beste Gutanoth.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met de tweede wereldoorlog en duits praten absurd genoeg om over een godwin te spreken. Jij vindt van niet, dat vind ik dan weer helemaal prima.

Hij fantaseert in dit topic liever over de lul van z'n tante.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak in dit topic hè?
Het gaat hier al maanden over dit kutelftal met veelal lamlendige spelers, oogaids voetbal en het miserabele aankoopbeleid.

Dit is vooral wat mij blijft verbazen. Er zit gewoon al anderhalf seizoen geen structurele vooruitgang in het getoonde spel. Terwijl er in principe toch best wat spelers rondlopen die iets met een bal kunnen en de benodigde voetbalintelligentie zouden moeten bezitten. #blamingschmidttertquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak in dit topic hè?
Het gaat hier al maanden over dit kutelftal met veelal lamlendige spelers, oogaids voetbal en het miserabele aankoopbeleid.

Daar zou het inderdaad om moeten gaan ja, helemaal met je eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vooral apart vind is dat het falen van coach en technische staf totaal niet benoemd wordt.
Per seizoen heb je een paar keer pech en geluk met arbitrage/var.

Godwin's wet zegt dat elke discussie, als deze maar lang genoeg duurt, uiteindelijk op een punt terecht komt waar de vergelijking getrokken wordt met de Nazi's en/of Hitler.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat een Godwin is, beste Gutanoth.

Godwin draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Godwin's wet zegt dat elke discussie, als deze maar lang genoeg duurt, uiteindelijk op een punt terecht komt waar de vergelijking getrokken wordt met de Nazi's en/of Hitler.
Zoals ik al zei, het is niet precies zo, maar ik vind de vergelijking met Duits praten al absurd genoeg om het een Godwin te noemen.
Doe hiermee wat je wilt, beste Kritisch

Maar waar zit de geschiedvervalsing?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godwin draait zich om in zijn graf.
Doe met deze kennis wat je wil Gutwin.

Lijkt me niet relevant voor dit topic.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie is die Godwin? Welke positie speelt hij en is hij haalbaar voor PSV deze transferperiode?

op welke positie zou je het liefst een ander zien?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie is die Godwin? Welke positie speelt hij en is hij haalbaar voor PSV deze transferperiode?

Wat is er fout aan dan volgens jou?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godwin draait zich om in zijn graf.
Doe met deze kennis wat je wil Gutwin.

Ik zou beginnen met die keeper te vervangen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
op welke positie zou je het liefst een ander zien?

Positie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:52 schreef GGMM het volgende:
Saviour Godwin Vertaald uit het Engels-Redder Godwin is een Nigeriaanse voetballer. Momenteel speelt hij voor de Portugese kant Casa Pia. Hij werd door Nigeria geselecteerd voor hun voorlopige selectie van 35 man voor de Olympische Zomerspelen van 2016.

Zullen we het hier anders gewoon over PSV hebben? Er is hier al genoeg flauwekul zonder jouw gezever.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan volgens jou?
Verrijk me met je kennis.

Constateren is 1 ding, het wegzetten als iets waar in jouw optiek niet meer over gepraat mag worden omdat er toch niets meer aan te doen is, is iets anders natuurlijk. Dat is niet jouw pakkie an.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ik iets constateer moet ik maar oprotten? Dat bepaal jij niet en ik maak me niet druk, jij blijkbaar wel.

dat zeg ik helemaal niet, ik vind juist wel grappig dat er over doorgegaan wordt en het maakt de clichés die er bestaan over PSV aanhangers alleen maar waar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Constateren is 1 ding, het wegzetten als iets waar in jouw optiek niet meer over gepraat mag worden omdat er toch niets meer aan te doen is, is iets anders natuurlijk. Dat is niet jouw pakkie an.
En voor het gemak ga je eraan voorbij dat vooral supporters van andere ploegen erop terug blijven komen en blijven zuigen. Mensen die je hier zelden tot nooit ziet en nu met de broek op de knietjes hopen op een ziedende reactie.

Nou ja, het doorlopende gezuig van jou en een aantal Ajax-users maakt de clichés over Ajax-supporters ook wel waar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet, ik vind juist wel grappig dat er over doorgegaan wordt en het maakt de clichés die er bestaan over PSV aanhangers alleen maar waar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |