Jouw interpretatiequote:Op woensdag 26 januari 2022 15:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grensrechter stond op een behoorlijke afstand en Blind stond nog tussen hem en die bal. Als hij zegt dat hij het precies gezien heeft, dan lult 'ie.
Ja, de scheids is verantwoordelijk, maar in de afgelopen tijd is de VAR er bijvoorbeeld al bijgekomen, omdat de scheidsrechter en de grensrechters ook niet alles kunnen zien.

Interpunctie is a bitchquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het janken gaat nog steeds door dus schitterend.

Klopt. En nee, je verandert er niks meer aan. Maar dat geldt voor afgerond 100% van wat hier besproken wordt. John de Jong (of Overmars) gaan ook niet 'n speler alsnog wel of niet halen, omdat dat de conclusie is van een discussie op Fok.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:17 schreef Ciscus het volgende:
l
[..]
Interpunctie is a bitch
Maar het is toch ook een mooi onderwerp. Het gaat er niet alleen om of de bal binnen of buiten was, maar om de hele aanpak, de regels, het naleven van de regels etc.

nou nee, het gaat om PSV supporters die maar blijven huilen over een detail waar niets maar aan te doen valtquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:17 schreef Ciscus het volgende:
l
[..]
Interpunctie is a bitch
Maar het is toch ook een mooi onderwerp. Het gaat er niet alleen om of de bal binnen of buiten was, maar om de hele aanpak, de regels, het naleven van de regels etc.

Is normaal wanneer er duidelijk onrecht wordt aangedaan. Het is geen huilen of mad zijn maar gewoon verbazing.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, het gaat om PSV supporters die maar blijven huilen over een detail waar niets maar aan te doen valt

Jij bent zeker niet in het F1 topic geweest, 2 weken lang na het kampioenschap van max?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, het gaat om PSV supporters die maar blijven huilen over een detail waar niets maar aan te doen valt

Aan de meeste dingen die op dit forum worden besproken valt niets meer aan te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]

Het is vooral sneu om het daar nu nog over te hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:17 schreef Ciscus het volgende:
l
[..]
Interpunctie is a bitch

zeker wel en daar heb ik me ook vermaakt, net als nu hierquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet in het F1 topic geweest, 2 weken lang na het kampioenschap van max?

quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is normaal wanneer er duidelijk onrecht wordt aangedaan. Het is geen huilen of mad zijn maar gewoon verbazing.
Dat de knjb PSV ongestraft kan blijven naaien . Altijd in het voordeel van ajax toevallig
 de oppercalimero heeft gesproken
 de oppercalimero heeft gesproken

Dus omdat er niets meer aan te doen valt moet je maar zwijgen? Raar. Als onze voorouders dit motto ook hadden gehad dan hadden we nou Duits gesproken en bestond Ajax niet eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]

He? Het enige wat het Nederlandse leger koen doen is de Duitsers iets langer buiten houden dan ze verwacht hadden. Vrijwel niks aan wat onze voorouders gedaan hebben had ook maar iets impact op het verloop van de oorlog en of wij dus Duits zouden praten of niet. Ja sure, het verzet heeft klein beetje geholpen. Vooral mij market garden etc. Had het iets anders geweest als er 0 verzet was? Nopequote:Op woensdag 26 januari 2022 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
Als onze voorouders dit motto ook hadden gehad dan hadden we nou Duits gesproken en bestond Ajax niet eens.

Dit ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He? Het enige wat het Nederlandse leger koen doen is de Duitsers iets langer buiten houden dan ze verwacht hadden. Vrijwel niks aan wat onze voorouders gedaan hebben had ook maar iets impact op het verloop van de oorlog en of wij dus Duits zouden praten of niet. Ja sure, het verzet heeft klein beetje geholpen. Vooral mij market garden etc. Had het iets anders geweest als er 0 verzet was? Nope
 Onze voorouders vonden het (althans 90 procent daarvan) allemaal wel prima. Dapperheid was ver te zoeken in de oorlog. Treinen bleven rijden, politie spoorde de Joden op en het leger was er na 4 dagen ook wel klaar mee.
 Onze voorouders vonden het (althans 90 procent daarvan) allemaal wel prima. Dapperheid was ver te zoeken in de oorlog. Treinen bleven rijden, politie spoorde de Joden op en het leger was er na 4 dagen ook wel klaar mee.

En dan vergeten we nog de 'PSV speelt meer uitwedstrijden'-crisis waar je niemand meer over hoort.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:31 schreef Scrummie het volgende:
De 'bal over de lijn' crisis gaat langer duren dan de coronacrisis krijg ik het idee.

slap lullen is niet verboden, dus ga je gangquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat er niets meer aan te doen valt moet je maar zwijgen? Raar. Als onze voorouders dit motto ook hadden gehad dan hadden we nou Duits gesproken en bestond Ajax niet eens.
Discussie er over voeren is prima toch? Daar zijn ooit fora als Fok! uit ontstaan. Dat er zich een paar irritante blagen in mengen die zichzelf als Ajax supporter boven de rest van de users verheven voelen na een overwinning….tsja…. Kwestie van goede modjes op een subforum als bijvoorbeeld VBL zetten, users die ook buiten hun eigen club fatsoenlijk kunnen redeneren en functioneren. Alleen is daar schijnbaar nogal lastig aan te komen…
Ohja. Ook ik kan PSVCL niet volgen hoor, maar dat geheel terzijde.
Succes met discussiëren, hopelijk komen jullie er alsnog uit!
Groetjes

Ik zie geen Godwin hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef Gutanoth het volgende:
Wie had gedacht dat we uiteindelijk toch nog bij Godwin terecht zouden komen!

Wat ik vooral apart vind is dat het falen van coach en technische staf totaal niet benoemd wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral sneu om het daar nu nog over te hebben.

Godver, en daar heb jij moeite mee?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]

Ik vind de vergelijking met de tweede wereldoorlog en duits praten absurd genoeg om over een godwin te spreken. Jij vindt van niet, dat vind ik dan weer helemaal prima.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie geen Godwin hoor.

Maar zowel Ajax en PSV gaan niet alles winnen las ik vanmorgen nog.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
PSV moet vanaf nu alles op alles zetten om elke competitiewedstrijd te winnen.

Je komt niet zo vaak in dit topic hè?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vooral apart vind is dat het falen van coach en technische staf totaal niet benoemd wordt.
Per seizoen heb je een paar keer pech en geluk met arbitrage/var.

Omdat ik iets constateer moet ik maar oprotten? Dat bepaal jij niet en ik maak me niet druk, jij blijkbaar wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, en daar heb jij moeite mee?
Dan sodemieter je toch gewoon op, je bent niet verplicht om hier rond te hangen hè.
Zat PSV supporters die zich er allang bij hebben neergelegd, maar ook zat zuignappen die supporter zijn van andere clubs die je hier werkelijk nooit ziet maar nu lekker blijven doorzuigen.

Maar dat is niet wat een Godwin is, beste Gutanoth.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met de tweede wereldoorlog en duits praten absurd genoeg om over een godwin te spreken. Jij vindt van niet, dat vind ik dan weer helemaal prima.

Hij fantaseert in dit topic liever over de lul van z'n tante.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak in dit topic hè?
Het gaat hier al maanden over dit kutelftal met veelal lamlendige spelers, oogaids voetbal en het miserabele aankoopbeleid.

Dit is vooral wat mij blijft verbazen. Er zit gewoon al anderhalf seizoen geen structurele vooruitgang in het getoonde spel. Terwijl er in principe toch best wat spelers rondlopen die iets met een bal kunnen en de benodigde voetbalintelligentie zouden moeten bezitten. #blamingschmidttertquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak in dit topic hè?
Het gaat hier al maanden over dit kutelftal met veelal lamlendige spelers, oogaids voetbal en het miserabele aankoopbeleid.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |