Neehoor, ik erger me gewoon aan domme mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach lieverd toch ben je een beetje boos?
Je bent wel goed bezig jezelf voor lul te zetten ga nog even door. Gênant hoor ditquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neehoor, ik erger me gewoon aan domme mensen zoals jij.
En als je eens stopt met chocomel zien als troost voor wanneer je boos bent blijf je misschien niet de rest van je leven een dikzak
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De PSV-fans lijken toch gelijk te hebben...
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is heel sneu dat jij zo afgeeft op mensen die duidelijk veel intelligenter zijn dan jij. Ik snap dat het erg frustrerend is dat er mensen zijn die sos cas toa weten toe te passen terwijl je zelf al moeite hebt met optellen.
Waarom vind jij het zo lastig om in één keer je post te typen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel goed bezig jezelf voor lul te zetten ga nog even door. Gênant hoor dit
Wat doe jij in dit topic dan, of ben je geen Ajax fan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is, Ajax fans geven helemaal geen fuck om PSV.
Als die grens gewoon af had gevlagd of eerlijk had gezegd dat hij het vanaf daar nooit gezien kon hebben, dan had die waardeloze club met die waardeloze trainer gewoon een punt gepakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee het is heel sneu dat je dagen bezig bent met sommetjes te zoeken die overigens totaal niet getest kunnen worden tijdens een wedstrijd of nemen we rustig even een uurtje pauze? Zoek het probleem eens bij de club zelf en de waardeloze trainer ipv een bal die 2 cm uit of in was.
Als als als. Had mijn tante een lul gehad dan was het mijn oom geweest. Valt Brobbey niet uit dan had Ajax er misschien wel 4 gescoord.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als die grens gewoon af had gevlagd of eerlijk had gezegd dat hij het vanaf daar nooit gezien kon hebben, dan had die waardeloze club met die waardeloze trainer gewoon een punt gepakt.
Dit zijn wel heel domme vergelijkingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als als als. Had mijn tante een lul gehad dan was het mijn oom geweest. Valt Brobbey niet uit dan had Ajax er misschien wel 4 gescoord.
Gefeliciteerd voor de meest onnozele vergelijking van dit topic!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als als als. Had mijn tante een lul gehad dan was het mijn oom geweest. Valt Brobbey niet uit dan had Ajax er misschien wel 4 gescoord.
ik vind er vanuit gaan dat het wel 1-1 was geworden van hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor de meest onnozele vergelijking van dit topic!
Nee er vanuit gaan dat het dan 1-1 was gebleven is niet onnozelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor de meest onnozele vergelijking van dit topic!
Ja dat is ook wel ietwat simplistischquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind er vanuit gaan dat het wel 1-1 was geworden van hetzelfde niveau
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind er vanuit gaan dat het wel 1-1 was geworden van hetzelfde niveau
Nee inderdaad, de club die het niet lukte om 1-3 te scoren had waarschijnlijk alsnog 1-2 gewonnen als de originele 1-2 was afgekeurdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee er vanuit gaan dat het dan 1-1 was gebleven is niet onnozel
Ajax.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:23 schreef Halcon het volgende:
Had best 1-1 kunnen blijven. Zo heel gevaarlijk was Ajaks nu ook weer niet.
en je vindt jezelf zo slimquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Nee inderdaad, de club die het niet lukte om 1-3 te scoren had waarschijnlijk alsnog 1-2 gewonnen als de originele 1-2 was afgekeurd
Nou ja, het zou ook zeker niet mijn bezigheid zijn. Maar er zijn vast dingen waar jij je mee bezig houdt die wij weer niet snappen en vice versa. Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee het is heel sneu dat je dagen bezig bent met sommetjes te zoeken die overigens totaal niet getest kunnen worden tijdens een wedstrijd of nemen we rustig even een uurtje pauze? Zoek het probleem eens bij de club zelf en de waardeloze trainer ipv een bal die 2 cm uit of in was.
Daar heb je ook gelijk in. Ik zou me alleen na twee keer tegen Ajax in de competitie en 2 kansen gecreëerd te hebben me daar meer zorgen om maken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, het zou ook zeker niet mijn bezigheid zijn. Maar er zijn vast dingen waar jij je mee bezig houdt die wij weer niet snappen en vice versa. Lekker boeiend.
Hoe dan ook, het maakt mij verder geen reet uit of die bal nu in of uit was dus ik weet ook niet waarom ik me hier in ging mengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |