Yes en zn weduwe doet het nu met Otto. Hij heeft vorig jaar een fling met Leontien Deurmat Borsato gehad, totdat Marco weer ten tonele kwam.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wist geloof ik niet dat Jan des Bouvrie overleden was![]()
Jazeker had ie dat. Typisch geval van: 'niet normaal maken wat niet normaal is'.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
Is het interview van Martijn Nieman hier al besproken? Kan even niet zo snel de posts vinden met meer info over de inhoud. Op basis van de korte fragmenten daaruit die ik heb kunnen lezen: de tv-wereld is een wereld waarin men heel lijfelijk en amicaal met elkaar omgaat, Martijn is niet anders gewend. Dat vindt men daar prima professioneel. Zodra die wereld mengt met mensen van buiten die wereld (kandidaten, publiek etc.), mensen die op kantoor of in de winkel of als vertegenwoordiger of wat dan ook veel minder amicaal en lijfelijk met elkaar omgaan op het werk, dan botst dat.
Had Martijn zich daar rekenschap van moeten geven? Wat mij betreft wel. Ja, het lijkt mij bedreigend als je óp van de zenuwen omdat je zo voor een enorm publiek gaat zingen, dat niet gewend bent, continu te horen krijgt 'lekker kontje' en je zomaar vastgepakt wordt bij je nog net niet erogene zones.
Word er een beetje simpel van dat sommige van die gozers net doen alsof de scheidslijn tussen amicaal en vies echt flinterdun is en dat ze doen alsof het zo lastig is om dit onderscheid te maken. Ze weten zelf volgens mij dondersgoed dat ze gewoon vieze geile rakkers zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
Is het interview van Martijn Nieman hier al besproken? Kan even niet zo snel de posts vinden met meer info over de inhoud. Op basis van de korte fragmenten daaruit die ik heb kunnen lezen: de tv-wereld is een wereld waarin men heel lijfelijk en amicaal met elkaar omgaat, Martijn is niet anders gewend. Dat vindt men daar prima professioneel. Zodra die wereld mengt met mensen van buiten die wereld (kandidaten, publiek etc.), mensen die op kantoor of in de winkel of als vertegenwoordiger of wat dan ook veel minder amicaal en lijfelijk met elkaar omgaan op het werk, dan botst dat.
Had Martijn zich daar rekenschap van moeten geven? Wat mij betreft wel. Ja, het lijkt mij bedreigend als je óp van de zenuwen omdat je zo voor een enorm publiek gaat zingen, dat niet gewend bent, continu te horen krijgt 'lekker kontje' en je zomaar vastgepakt wordt bij je nog net niet erogene zones.
Maar als niemand hen daarin normeert want bang voor je eigen hachje, kunnen er heel gekke normvervagende dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Word er een beetje simpel van dat sommige van die gozers net doen alsof de scheidslijn tussen amicaal en vies echt flinterdun is en dat ze doen alsof het zo lastig is om dit onderscheid te maken. Ze weten zelf volgens mij dondersgoed dat ze gewoon vieze geile rakkers zijn.
Wie vind jij wel empathisch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:32 schreef superniger het volgende:
verWendy van Dijk en empathisch in 1 zin. 🤣😂
Tijd voor een stille tocht! Maar dan is de grote vraag: Waar?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:18 schreef Salina het volgende:
Jeetje. Vrouwen die zelf het initiatief (moeten) nemen. Heftig hoor.
Mijn medelijden gaat uit naar de betrokkenen.
Een aantal meldingen betrof wel minderjarige meiden bij hem. Vind nog steeds vreemd dat je als volwassen vent op die manier aan meiden zit waarbij je mag verwachten dat hij zich professioneel opstelt en niet als die net-te-kleffe oom.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet kritisch genoeg gekeken, maar ik vond toch dat er weinig belastends over Marco werd gemeld. Behalve dat hij iets te knuffelig was geweest dan. Maar het lag geenszins in lijn met de aangifte van dat meisje dat Marco tussen haar benen had gevoeld ed. Marco had na de BOOS uitzending ook tegen zijn gezin kunnen zeggen "Zie je nou wel, dan moet dat verhaal van die aangifte toch gewoon verzonnen zijn geweest. Dat kan toch niet anders."
De verhalen over Ali voerden voor mijn gevoel toch wel de boventoon. Die vond ik het meest schokkend.
En daarnaast vind ik een vrouw zomaar in haar billen knijpen natuurlijk wel minder erg dat wat Ali met die meisjes deed. En Esmee Denters had het daar bijvoorbeeld over. Misschien ging Marco toch letterlijk iets minder diep met zijn grensoverschrijdende gedrag en had hij meer belangstelling voor buitenechtelijke relaties met wat meer jong volwassen vrouwen.
De meeste verhalen die ik nu over Marco gehoord heb is dat hij graag aan de billen van dames zit, en er af en toe in wil knijpen. Wat natuurlijk ook niet ok is, maar dat is toch van een hele andere orde dan verkrachting.
Wat een zeikwijf zegquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dan krijg je straks dus dit soort mannen - is het ook weer niet goed voor de vrouwen
Ze stelt het toch zelf voor, die vent nam waarschijnlijk aan dat ze ook al wel een leuke plek in gedachten had.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dan krijg je straks dus dit soort mannen - is het ook weer niet goed voor de vrouwen
Van al die Voice coaches, om in die kring te blijven. Denk ik: Angela en Frans Bauer.Snelle en Ilse misschien ook wel. Ik volg die mensen niet zo maar die indruk heb ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wie vind jij wel empathisch?
Van de BN'rs uiteraard en niet je moeder dus.
En wanneer hij wel een voorstel voor een kocatie had gedaan was het waarschijnlijk ook niet goed geweest. Zeikwijf!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze stelt het toch zelf voor, die vent nam waarschijnlijk aan dat ze ook al wel een leuke plek in gedachten had.
Je zou wat kunnen zeggen over weinig woorden gebruiken, maar wat vlotter ingekleed is dit toch prima?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dat die vent niet meteen de leiding neemt en tijd en plaats noemt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet.Wat is er zo typerend? Dat de vrouw een locatie moet kiezen?
Oh dus echt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat die vent niet meteen de leiding neemt en tijd en plaats noemt.
Ja als je verwacht dat een vent een beetje normaal met je omgaat hoort dit er ook gewoon bij hoor. Anders snapt niemand het meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh dus echt?
Nou, als je daar al wat over te zeiken hebt dan gaat geen kerel je willen, ook. En op je 40ste maar janken dat je kinderwens niet wordt vervuld
Andere keer beter misschien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:49 schreef Marsenal het volgende:
Oh dus echt?
Nou, als je daar al wat over te zeiken hebt dan gaat geen kerel je willen, ook. En op je 40ste maar janken dat je kinderwens niet wordt vervuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ilse schijnt helemaal niet zo aardig te zijn, vraag Waylon maarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:28 schreef wizzer het volgende:
Van al die Voice coaches, om in die kring te blijven. Denk ik: Angela en Frans Bauer.Snelle en Ilse misschien ook wel. Ik volg die mensen niet zo maar die indruk heb ik.
Wat weinig zegt, want van Marco dacht ik dat hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |