Valt wel op hequote:Op maandag 24 januari 2022 16:21 schreef DocCroc het volgende:
De persoon die de streams bedient heeft wel een behoorlijke voetfetish.
Ben je weer bezig?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan alle feeds van Endemol Shine volgen hier. Die zijn niet voor derden.
Ja, dat viel toen al op ja .. herinner me die postquote:Op maandag 24 januari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
dat
[..]
voeten gedoe
heb ik dag 5 al geroepen
kitty voeten brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 24 januari 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat viel toen al op ja .. herinner me die post
Scherpquote:Op maandag 24 januari 2022 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ahh, Mario blocken is een verdienmodel?
Nawel die geen warm water wintquote:Op maandag 24 januari 2022 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach Salar die onbeperkt warm water wint
Zo beetje het lelijkste gewricht.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:28 schreef DocCroc het volgende:
Ik heb er sowieso heel weinig nood aan om mensen hun blote voeten te zien. Niks aan
kom je daar nu pas achter? dat had ik vorig jaar al door.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ahh, Mario blocken is een verdienmodel?
Ik snap sowieso mensen niet met een voetenfetisjquote:Op maandag 24 januari 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo beetje het lelijkste gewricht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Benny = Marioquote:Op maandag 24 januari 2022 16:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter? dat had ik vorig jaar al door.
Dat is ook de reden dat ongeveer 90% van de Belgen geen pindakaas lusten.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Ik lees net iets over pindakaas..
Waarom zitten er insecten in pindakaas?
Afbeeldingsresultaat
Insecten: de NVWA heeft toegelaten dat 100 gram pindakaas 30 insect restanten mag bevatten. Dit kunnen vliegen, maden, spinnetjes en torretjes zijn. Gil je al? Schimmelextracten: in pindakaas zitten schimmelresten.
Ze eten daar elke dag potten leeg, die hebben genoeg proteïnen voor hun hele leven...
wat dacht je van jamquote:Op maandag 24 januari 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ongeveer 90% van de Belgen geen pindakaas lusten.
Een slechte kapper in het huis plaatsen. Zou dit bewust zijn van Big Brother castingteamquote:Op maandag 24 januari 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. begrijp ik uit Salar z'n opmerkingen dat er iets met z'n haar is?
Roeien met de riemen die je hebtquote:Op maandag 24 januari 2022 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een slechte kapper in het huis plaatsen. Zou dit bewust zijn van Big Brother castingteam
Ik ook niet...maar was een satesaus aan het maken..toen dacht ik zoek eens op wat er in zit..quote:Op maandag 24 januari 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ongeveer 90% van de Belgen geen pindakaas lusten.
En .. eet je vanavond satesaus?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ook niet...maar was een satesaus aan het maken..toen dacht ik zoek eens op wat er in zit..![]()
Julio kan al uren over iets vertellenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke type missen jullie in dat huis?
Ik mis toch wel een soort Patje voor de sfeer.
Een oudere man met humor of een oudere man die uren over iets kan vertellen. iemand rond de 60
Peter is er 56 dacht ik. Maar is niet echt dat type.
Dat had Julio kunnen zijn, maar hij praat zo zalvend...quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een oudere man met humor of een oudere man die uren over iets kan vertellen. iemand rond de 60
Ik heb 1 keer op mijn 14e ofzo pindakaas gegeten daarna nooit meer aangeraakt. Jezus was dat ranzig zeg.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ook niet...maar was een satesaus aan het maken..toen dacht ik zoek eens op wat er in zit..![]()
Zit me te bedenken..heb er wat meer gember in gedaan, en nog wat meer knoflook ect..gewoon doen alsof ik op robinsoneiland zitquote:
hahahaha, dat gaat misschien een beetje heel ver maar....quote:
Ik mis Ruud big brother 1quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal over hemzelf de saaie pipoquote:Op maandag 24 januari 2022 16:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julio kan al uren over iets vertellen
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke dit is ook niet echt oke? durf niet te kijken naar witte wijn of rode wijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |