wat dacht je van jamquote:Op maandag 24 januari 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ongeveer 90% van de Belgen geen pindakaas lusten.
Een slechte kapper in het huis plaatsen. Zou dit bewust zijn van Big Brother castingteamquote:Op maandag 24 januari 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. begrijp ik uit Salar z'n opmerkingen dat er iets met z'n haar is?
Roeien met de riemen die je hebtquote:Op maandag 24 januari 2022 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een slechte kapper in het huis plaatsen. Zou dit bewust zijn van Big Brother castingteam
Ik ook niet...maar was een satesaus aan het maken..toen dacht ik zoek eens op wat er in zit..quote:Op maandag 24 januari 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ongeveer 90% van de Belgen geen pindakaas lusten.
En .. eet je vanavond satesaus?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ook niet...maar was een satesaus aan het maken..toen dacht ik zoek eens op wat er in zit..![]()
Julio kan al uren over iets vertellenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke type missen jullie in dat huis?
Ik mis toch wel een soort Patje voor de sfeer.
Een oudere man met humor of een oudere man die uren over iets kan vertellen. iemand rond de 60
Peter is er 56 dacht ik. Maar is niet echt dat type.
Dat had Julio kunnen zijn, maar hij praat zo zalvend...quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een oudere man met humor of een oudere man die uren over iets kan vertellen. iemand rond de 60
Ik heb 1 keer op mijn 14e ofzo pindakaas gegeten daarna nooit meer aangeraakt. Jezus was dat ranzig zeg.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ook niet...maar was een satesaus aan het maken..toen dacht ik zoek eens op wat er in zit..![]()
Zit me te bedenken..heb er wat meer gember in gedaan, en nog wat meer knoflook ect..gewoon doen alsof ik op robinsoneiland zitquote:
hahahaha, dat gaat misschien een beetje heel ver maar....quote:
Ik mis Ruud big brother 1quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal over hemzelf de saaie pipoquote:Op maandag 24 januari 2022 16:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julio kan al uren over iets vertellen
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke dit is ook niet echt oke? durf niet te kijken naar witte wijn of rode wijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |