quote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je reageert nu op iemand die jouw berichten niet kan lezen. Das best,,,,zinloos🤣🤣🤣
Maar we hoeven natuurlijk niet alles te pikken even voor de duidelijkheid. Dat ik hem op blok moet zetten zegt al genoeg. Dat spelletje hand boven het hoofd houden is wel een keer afgelopen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laten we het gezellig houden en elkaar negeren indien nodig
Volgens mij houdt Tobias (een maand) zijn emoties bewust op een 'acceptabel' niveau door zich berekend in te houden.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ooh, dus hij heeft al een maand een masker op.
Raar ik zie hem alleen maar losser worden met humor...de eerste dagen zag ik het niet. Ook vertelt hij zelf verhalen waar zelfspot bij komt kijken.
Mee eens. Hij moet zijn eigen ranzige, sexistische berichten eens teruglezen, voordat hij het recht heeft om een ander aan te vallenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar we hoeven natuurlijk niet alles te pikken even voor de duidelijkheid. Dat ik hem op blok moet zetten zegt al genoeg. Dat spelletje hand boven het hoofd houden is wel een keer afgelopen.
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mee eens. Hij moet zijn eigen ranzige, sexistische berichten eens teruglezen, voordat hij het recht heeft om een ander aan te vallen
Niemand heeft het gezien dus oordeel niet. Hij is gewoon bloed fanatiek. Winnaars metaliteit.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Tobias een maand zijn emoties bewust op een 'acceptabel' niveau door zich berekend in te houden.
Hij laat zichzelf dus niet zien, in mijn opzicht.
Denk je dat hij tijdens een ruzie met zijn vrouw haar ook kan slagen ?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Tobias (een maand) zijn emoties bewust op een 'acceptabel' niveau door zich berekend in te houden.
Hij laat zichzelf dus niet zien, in mijn opzicht.
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar we hoeven natuurlijk niet alles te pikken even voor de duidelijkheid. Dat ik hem op blok moet zetten zegt al genoeg. Dat spelletje hand boven het hoofd houden is wel een keer afgelopen.
We gaan deze discussie niet (weer) voerenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mee eens. Hij moet zijn eigen ranzige, sexistische berichten eens teruglezen, voordat hij het recht heeft om een ander aan te vallen
jeetje, hoe oud ben je ?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Denk je dat hij tijdens een ruzie met zijn vrouw haar ook kan slagen ?
52 hoezo dan ?quote:
omdat het m.i. een stompzinnige vraag isquote:Op maandag 24 januari 2022 15:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
52 hoezo dan ?
Is dit niet voor alle leeftijden ?
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand heeft het gezien dus oordeel niet. Hij is gewoon bloed fanatiek. Winnaars metaliteit.
Kristoff zal dat als sporter herkennen.
Waar van aktequote:Op maandag 24 januari 2022 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
omdat het m.i. een stompzinnige vraag is
Deze week.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
onbeperkt warm water voor de rest van bb of deze week?
Kan goed zijn dat hij gewend is om zijn agressie en boosheid te afreageren in sport. Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het toch raar bij Tobias dat hij gewoon in de groep de zalvende hippie is van peace en dan tijdens een spel als hij verliest gaat schelden
Deze weekquote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
Altijd gist activeren met 'n beetje suikerquote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef Angelique61 het volgende:
Ze gooien zout en gist bij elkaar bij het brood bakken, daarom rijst het ook niet..
Het gedrag komt bij Tobias niet alleen boven tijdens 'sport'quote:Op maandag 24 januari 2022 15:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat hij gewend is om zijn agressie en boosheid te afreageren in sport. Daar is niks mis mee.
Klopt maar nooit gist met zout samen doen appart door het meel doenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Altijd gist activeren met 'n beetje suiker
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het gedrag komt bij Tobias niet alleen boven tijdens 'sport'
Beetje een strebertjequote:Op maandag 24 januari 2022 15:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, wil best wat vuurwerk van hem zienquote:Op maandag 24 januari 2022 15:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
De hele week, voor het gouden teamquote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
Het is ook raar als het wel alleen met sport zou zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Die hele Mario is gewoon Danny in disguisequote:
Waarom ? Krijgen ze ook vaseline ?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: het wordt een lekker avondje, dat voel ik nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |