Nou bij ons wel hoor (voetbal, 5e reserve klasse).quote:Op maandag 24 januari 2022 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Uitspelen maakt geen reet meer uit, er wordt toch niet ingehaald in onze competitie.
Zou wel lachen zijn wanneer de meeste mensen het oplopen in de teststraat.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is ook een idee als je corona wil oplopen. Laat je testen.
Maar het is toch niet ons probleem dat andere teams niet zijn gaan voetballen toen het weer mocht?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zal meer uitzondering dan regel zijn ben ik bang
Is het heel flauw om nu de hardhollen opmerking erin te gooien?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er geen enkele mogelijkheid was om jezelf fit te houden. En van een A-categorie kun je ook wel wat meer verwachten dan de kelderklasse.
Het is een dikke puinhoop. Het verschilt van week tot week van land tot land en soms ook nog per deelstaatquote:Op maandag 24 januari 2022 15:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het trouwens al bekend hoe lang je vaccinatie paspoort geldig blijft zodra je die booster genomen hebt? Nog niet echt iets over gelezen. Landen die nu 2G hebben bv (Frankrijk, Italie, etc). Nu blijft je vaccinatie paspoort volgens mij 9 maanden goed (na je tweede prik - dus na 9 maanden heb je een booster nodig), maar na de booster? Wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Dat is normaal nog meer en toch hanteren we een voorbereidingstijd van een week of zes na de zomerstop. Die kelderklasse geloof ik wel, gewoon zaterdag mee beginnen want doorgaans trainen die toch al niet zo veel.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er geen enkele mogelijkheid was om jezelf fit te houden. En van een A-categorie kun je ook wel wat meer verwachten dan de kelderklasse.
Hebben jullie zoveel vrij beschikbare inhaalweekenden dan ?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou bij ons wel hoor (voetbal, 5e reserve klasse).
Zou me niet verbazen als ze 2 vrije weekenden van voorjaarsvakantie benutten?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hebben jullie zoveel vrij beschikbare inhaalweekenden dan ?
Hier wordt gemodereerd. Maar, wel benieuwd naar 't feitjequote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland het was een leuk feitje, maar als je niet reageert dan stik er maar in.
Van de spelers van ons eerste wordt verwacht dat ze tijdens een lockdown niet alleen maar met een zak chips op de bank gaan zitten. Dat lijkt me ook niet zo vreemd.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het heel flauw om nu de hardhollen opmerking erin te gooien?
Natuurlijk heb je gelijk, maar het was/is wel een stuk lastiger.
Ze hebben maar (echte) 1 hit gehad in Nederland. Iets met verslaving of zo.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ben ik even aan het denken. Al vaak live gezien en best wat albums heb ik daarvan, maar kan er zo niet op komen.
2/3 vriend.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
1/3e van de capaciteit in de stadions
WOEDEND ben ik
Maar wel allemaal in het zelfde vakquote:Op maandag 24 januari 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
1/3e van de capaciteit in de stadions
WOEDEND ben ik
Ja, ik verwacht die van mij in maart te halen. Hopelijk kan ik er dan tenminste de rest van het jaar tegen aan. Zit er niet echt op te wachten om elk jaar een booster te halen, maar gaat wel die kant op vrees ik.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een dikke puinhoop. Het verschilt van week tot week van land tot land en soms ook nog per deelstaat![]()
Ik ga er maar vanuit dat ik nog een booster moet voor de zomervakantie.
"Thuiswerkadvies blijft voorlopig nog van kracht."quote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef Johannes788 het volgende:
Het land gaat dit weekend eindelijk van slot af. Yes!
https://www.ad.nl/politie(...)venementen~ac2197a6/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |